cliënten van thuiszorg noorderboog zijn tevreden. dat is de conclusie van het onderzoek dat thuiszorg noorderboog door onderzoeksbureau facit liet uitvoeren naar de kwaliteit van haar wijkverpleging in de regio’s meppel, steenwijkerland en westerveld/de wolden. in een korte vragenlijst werden de thuiszorgcliënten gevraagd naar de ervaringen met het zorgproces. de cliënten gaven thuiszorg noorderboog gemiddeld een acht. met name op de punten: aandacht, aandacht voor gezondheid en deskundigheid scoorde thuiszorg noorderboog hoog. wietke tjepkema, regiomanager van noorderboog: ‘wij zijn blij met dit rapport. de uitkomsten bevestigen dat wij staan voor kwalitatieve zorg en tevreden cliënten’ als verbeterpunt noemde facit dat cliënten liever wat minder wisselingen bij het personeel zien. we streven ernaar de zorg altijd zo te plannen dat cliënten zo veel mogelijk dezelfde gezichten zien. continu kijken we hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.’. over thuiszorg noorderboog thuiszorg noorderboog is de thuiszorgorganisatie van zorggroep noorderboog en biedt wijkverpleging in meppel, steenwijkerland, westerveld, de wolden en staphorst. dirk brans
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
cliënten van thuiszorg noorderboog zijn tevreden. dat is de conclusie van het onderzoek dat thuiszorg noorderboog door onderzoeksbureau facit liet uitvoeren naar de kwaliteit van haar wijkverpleging in de regio’s meppel, steenwijkerland en westerveld/de wolden. in een korte vragenlijst werden de thuiszorgcliënten gevraagd naar de ervaringen met het zorgproces. de cliënten gaven thuiszorg noorderboog gemiddeld een acht. met name op de punten: aandacht, aandacht voor gezondheid en deskundigheid scoorde thuiszorg noorderboog hoog. wietke tjepkema, regiomanager van noorderboog: ‘wij zijn blij met dit rapport. de uitkomsten bevestigen dat wij staan voor kwalitatieve zorg en tevreden cliënten’ als verbeterpunt noemde facit dat cliënten liever wat minder wisselingen bij het personeel zien. we streven ernaar de zorg altijd zo te plannen dat cliënten zo veel mogelijk dezelfde gezichten zien. continu kijken we hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.’. over thuiszorg noorderboog thuiszorg noorderboog is de thuiszorgorganisatie van zorggroep noorderboog en biedt wijkverpleging in meppel, steenwijkerland, westerveld, de wolden en staphorst. dirk brans
Cliënten van Thuiszorg Noorderboog zijn tevreden. Dat is de conclusie van het onderzoek dat Thuiszorg Noorderboog door onderzoeksbureau Facit liet uitvoeren naar de kwaliteit van haar wijkverpleging in de regio’s Meppel, Steenwijkerland en Westerveld/De Wolden.
In een korte vragenlijst werden de thuiszorgcliënten gevraagd naar de ervaringen met het zorgproces. De cliënten gaven Thuiszorg Noorderboog gemiddeld een acht. Met name op de punten: aandacht, aandacht voor gezondheid en deskundigheid scoorde Thuiszorg Noorderboog hoog.
Wietke Tjepkema, regiomanager van Noorderboog: ‘Wij zijn blij met dit rapport. De uitkomsten bevestigen dat wij staan voor kwalitatieve zorg en tevreden cliënten’ Als verbeterpunt noemde Facit dat cliënten liever wat minder wisselingen bij het personeel zien. We streven ernaar de zorg altijd zo te plannen dat cliënten zo veel mogelijk dezelfde gezichten zien. Continu kijken we hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.’
Over Thuiszorg Noorderboog Thuiszorg Noorderboog is de thuiszorgorganisatie van Zorggroep Noorderboog en biedt wijkverpleging in Meppel, Steenwijkerland, Westerveld, De Wolden en Staphorst.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
FunctioneelAltijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
cliënten van thuiszorg noorderboog zijn tevreden. dat is de conclusie van het onderzoek dat thuiszorg noorderboog door onderzoeksbureau facit liet uitvoeren naar de kwaliteit van haar wijkverpleging in de regio’s meppel, steenwijkerland en westerveld/de wolden. in een korte vragenlijst werden de thuiszorgcliënten gevraagd naar de ervaringen met het zorgproces. de cliënten gaven thuiszorg noorderboog gemiddeld een acht. met name op de punten: aandacht, aandacht voor gezondheid en deskundigheid scoorde thuiszorg noorderboog hoog. wietke tjepkema, regiomanager van noorderboog: ‘wij zijn blij met dit rapport. de uitkomsten bevestigen dat wij staan voor kwalitatieve zorg en tevreden cliënten’ als verbeterpunt noemde facit dat cliënten liever wat minder wisselingen bij het personeel zien. we streven ernaar de zorg altijd zo te plannen dat cliënten zo veel mogelijk dezelfde gezichten zien. continu kijken we hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.’. over thuiszorg noorderboog thuiszorg noorderboog is de thuiszorgorganisatie van zorggroep noorderboog en biedt wijkverpleging in meppel, steenwijkerland, westerveld, de wolden en staphorst. dirk brans
cliënten van thuiszorg noorderboog zijn tevreden. dat is de conclusie van het onderzoek dat thuiszorg noorderboog door onderzoeksbureau facit liet uitvoeren naar de kwaliteit van haar wijkverpleging in de regio’s meppel, steenwijkerland en westerveld/de wolden. in een korte vragenlijst werden de thuiszorgcliënten gevraagd naar de ervaringen met het zorgproces. de cliënten gaven thuiszorg noorderboog gemiddeld een acht. met name op de punten: aandacht, aandacht voor gezondheid en deskundigheid scoorde thuiszorg noorderboog hoog. wietke tjepkema, regiomanager van noorderboog: ‘wij zijn blij met dit rapport. de uitkomsten bevestigen dat wij staan voor kwalitatieve zorg en tevreden cliënten’ als verbeterpunt noemde facit dat cliënten liever wat minder wisselingen bij het personeel zien. we streven ernaar de zorg altijd zo te plannen dat cliënten zo veel mogelijk dezelfde gezichten zien. continu kijken we hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.’. over thuiszorg noorderboog thuiszorg noorderboog is de thuiszorgorganisatie van zorggroep noorderboog en biedt wijkverpleging in meppel, steenwijkerland, westerveld, de wolden en staphorst. dirk brans