de werkgroep ‘red weerribben-wieden’ wil alle inwoners én alle ondernemers in de recreatieve sector graag wijzen op het volgende:. het rijk is van plan om in lelystad een luchthaven te openen. de procedures daarvoor lopen al jaren. de opening van lelystad airport wordt waarschijnlijk vertraagd door het stikstofprobleem. satl, de samenwerkende actiegroepen tegen laagvliegen, wijst op het verjaren van de schadeclaim. op 1 april 2015 is namelijk het luchthavenbesluit lelystad in werking getreden. op grond van de wet luchtvaart (wlv) kan een belanghebbende verzoeken om een vergoeding van de schade als gevolg van het luchthavenbesluit lelystad. (bijvoorbeeld: schade door waardevermindering van je huis, inkomstenderving van een camping, ongeschikt worden van een locatie enz.). het recht op vergoeding van schade verjaart na vijf jaar, te weten op 1 april 2020. u kunt dit recht behouden door het versturen van een zogenaamde ‘stuitings-brief’. satl heeft hiervoor een modelbrief opgesteld. deze vindt u op de website satl-lelystad.nl/doen/schade/. het gaat nu dus niet om het daadwerkelijk claimen van schade. maar om het veiligstellen van het recht om later eventuele schade te kunnen verhalen. let op: de stuitingsbrief moet vóór 1 april 2020 worden ingediend. dirk brans
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
de werkgroep ‘red weerribben-wieden’ wil alle inwoners én alle ondernemers in de recreatieve sector graag wijzen op het volgende:. het rijk is van plan om in lelystad een luchthaven te openen. de procedures daarvoor lopen al jaren. de opening van lelystad airport wordt waarschijnlijk vertraagd door het stikstofprobleem. satl, de samenwerkende actiegroepen tegen laagvliegen, wijst op het verjaren van de schadeclaim. op 1 april 2015 is namelijk het luchthavenbesluit lelystad in werking getreden. op grond van de wet luchtvaart (wlv) kan een belanghebbende verzoeken om een vergoeding van de schade als gevolg van het luchthavenbesluit lelystad. (bijvoorbeeld: schade door waardevermindering van je huis, inkomstenderving van een camping, ongeschikt worden van een locatie enz.). het recht op vergoeding van schade verjaart na vijf jaar, te weten op 1 april 2020. u kunt dit recht behouden door het versturen van een zogenaamde ‘stuitings-brief’. satl heeft hiervoor een modelbrief opgesteld. deze vindt u op de website satl-lelystad.nl/doen/schade/. het gaat nu dus niet om het daadwerkelijk claimen van schade. maar om het veiligstellen van het recht om later eventuele schade te kunnen verhalen. let op: de stuitingsbrief moet vóór 1 april 2020 worden ingediend. dirk brans
De werkgroep ‘Red Weerribben-Wieden’ wil alle inwoners én alle ondernemers in de recreatieve sector graag wijzen op het volgende:
Het Rijk is van plan om in Lelystad een luchthaven te openen. De procedures daarvoor lopen al jaren. De opening van Lelystad Airport wordt waarschijnlijk vertraagd door het stikstofprobleem.
SATL, de Samenwerkende Actiegroepen Tegen Laagvliegen, wijst op het verjaren van de schadeclaim. Op 1 april 2015 is namelijk het Luchthavenbesluit Lelystad in werking getreden. Op grond van de Wet luchtvaart (Wlv) kan een belanghebbende verzoeken om een vergoeding van de schade als gevolg van het Luchthavenbesluit Lelystad. (bijvoorbeeld: schade door waardevermindering van je huis, inkomstenderving van een camping, ongeschikt worden van een locatie enz.)
Het recht op vergoeding van schade verjaart na vijf jaar, te weten op 1 april 2020. U kunt dit recht behouden door het versturen van een zogenaamde ‘stuitings-brief’. SATL heeft hiervoor een modelbrief opgesteld. Deze vindt u op de website satl-lelystad.nl/doen/schade/
Het gaat nu dus niet om het daadwerkelijk claimen van schade. Maar om het veiligstellen van het recht om later eventuele schade te kunnen verhalen. Let op : de stuitingsbrief moet vóór 1 april 2020 worden ingediend.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
de werkgroep ‘red weerribben-wieden’ wil alle inwoners én alle ondernemers in de recreatieve sector graag wijzen op het volgende:. het rijk is van plan om in lelystad een luchthaven te openen. de procedures daarvoor lopen al jaren. de opening van lelystad airport wordt waarschijnlijk vertraagd door het stikstofprobleem. satl, de samenwerkende actiegroepen tegen laagvliegen, wijst op het verjaren van de schadeclaim. op 1 april 2015 is namelijk het luchthavenbesluit lelystad in werking getreden. op grond van de wet luchtvaart (wlv) kan een belanghebbende verzoeken om een vergoeding van de schade als gevolg van het luchthavenbesluit lelystad. (bijvoorbeeld: schade door waardevermindering van je huis, inkomstenderving van een camping, ongeschikt worden van een locatie enz.). het recht op vergoeding van schade verjaart na vijf jaar, te weten op 1 april 2020. u kunt dit recht behouden door het versturen van een zogenaamde ‘stuitings-brief’. satl heeft hiervoor een modelbrief opgesteld. deze vindt u op de website satl-lelystad.nl/doen/schade/. het gaat nu dus niet om het daadwerkelijk claimen van schade. maar om het veiligstellen van het recht om later eventuele schade te kunnen verhalen. let op: de stuitingsbrief moet vóór 1 april 2020 worden ingediend. dirk brans
de werkgroep ‘red weerribben-wieden’ wil alle inwoners én alle ondernemers in de recreatieve sector graag wijzen op het volgende:. het rijk is van plan om in lelystad een luchthaven te openen. de procedures daarvoor lopen al jaren. de opening van lelystad airport wordt waarschijnlijk vertraagd door het stikstofprobleem. satl, de samenwerkende actiegroepen tegen laagvliegen, wijst op het verjaren van de schadeclaim. op 1 april 2015 is namelijk het luchthavenbesluit lelystad in werking getreden. op grond van de wet luchtvaart (wlv) kan een belanghebbende verzoeken om een vergoeding van de schade als gevolg van het luchthavenbesluit lelystad. (bijvoorbeeld: schade door waardevermindering van je huis, inkomstenderving van een camping, ongeschikt worden van een locatie enz.). het recht op vergoeding van schade verjaart na vijf jaar, te weten op 1 april 2020. u kunt dit recht behouden door het versturen van een zogenaamde ‘stuitings-brief’. satl heeft hiervoor een modelbrief opgesteld. deze vindt u op de website satl-lelystad.nl/doen/schade/. het gaat nu dus niet om het daadwerkelijk claimen van schade. maar om het veiligstellen van het recht om later eventuele schade te kunnen verhalen. let op: de stuitingsbrief moet vóór 1 april 2020 worden ingediend. dirk brans