de wereld om ons heen wordt steeds digitaler. en het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend dat iedereen daarmee om kan gaan en er gebruik van maakt. voor veel mensen is dit echter heel lastig. daarom start in bibliotheek steenwijk een loket waar mensen terecht kunnen voor al hun digitale vragen. op donderdag 1 oktober kunt u voor het eerst terecht bij het loket voor digitale vragen in bibliotheek steenwijk. van 18.30 – 20.00 uur kunt u vanaf dan wekelijks op donderdag terecht op de eerste verdieping in de bibliotheek voor allerlei digitale vragen. ervaren vrijwilligers staan op donderdagavond voor u klaar om u met digitale raad en daad bij te staan en u verder te helpen in de wereld van vandaag, waarin de computer steeds belangrijker wordt. heeft u problemen met het aanvragen van een digid? moet u digitaal een afspraak maken bij een tandarts? wilt u een huis gaan huren, maar u vindt het lastig om te werken met de website van uw woningcorporatie? u moet een account aanmaken, maar heeft geen emailadres? hoe verstuur ik een whatsapp? hoe krijg ik mijn e-book op de e-reader? hoe kan ik digitaal een formulier invullen en terugsturen? met deze en andere digitale problemen willen onze vrijwilligers u graag helpen. wij respecteren uw privacy en werken volgens avg normen. en krijgt u de smaak te pakken, dan kunnen we u ook doorverwijzen naar cursussen die uw digitale vaardigheden verhogen. dit loket is een samenwerking van bibliotheek kop van overijssel, taalpunt steenwijkerland en twee woningcorporaties (woonconcept en wetland wonen). in de bibliotheek wordt gewerkt volgens de richtlijnen van het rivm. dirk brans
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
de wereld om ons heen wordt steeds digitaler. en het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend dat iedereen daarmee om kan gaan en er gebruik van maakt. voor veel mensen is dit echter heel lastig. daarom start in bibliotheek steenwijk een loket waar mensen terecht kunnen voor al hun digitale vragen. op donderdag 1 oktober kunt u voor het eerst terecht bij het loket voor digitale vragen in bibliotheek steenwijk. van 18.30 – 20.00 uur kunt u vanaf dan wekelijks op donderdag terecht op de eerste verdieping in de bibliotheek voor allerlei digitale vragen. ervaren vrijwilligers staan op donderdagavond voor u klaar om u met digitale raad en daad bij te staan en u verder te helpen in de wereld van vandaag, waarin de computer steeds belangrijker wordt. heeft u problemen met het aanvragen van een digid? moet u digitaal een afspraak maken bij een tandarts? wilt u een huis gaan huren, maar u vindt het lastig om te werken met de website van uw woningcorporatie? u moet een account aanmaken, maar heeft geen emailadres? hoe verstuur ik een whatsapp? hoe krijg ik mijn e-book op de e-reader? hoe kan ik digitaal een formulier invullen en terugsturen? met deze en andere digitale problemen willen onze vrijwilligers u graag helpen. wij respecteren uw privacy en werken volgens avg normen. en krijgt u de smaak te pakken, dan kunnen we u ook doorverwijzen naar cursussen die uw digitale vaardigheden verhogen. dit loket is een samenwerking van bibliotheek kop van overijssel, taalpunt steenwijkerland en twee woningcorporaties (woonconcept en wetland wonen). in de bibliotheek wordt gewerkt volgens de richtlijnen van het rivm. dirk brans
De wereld om ons heen wordt steeds digitaler. En het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend dat iedereen daarmee om kan gaan en er gebruik van maakt. Voor veel mensen is dit echter heel lastig. Daarom start in Bibliotheek Steenwijk een loket waar mensen terecht kunnen voor al hun digitale vragen.
Op donderdag 1 oktober kunt u voor het eerst terecht bij het loket voor digitale vragen in Bibliotheek Steenwijk. Van 18.30 – 20.00 uur kunt u vanaf dan wekelijks op donderdag terecht op de eerste verdieping in de Bibliotheek voor allerlei digitale vragen.
Ervaren vrijwilligers staan op donderdagavond voor u klaar om u met digitale raad en daad bij te staan en u verder te helpen in de wereld van vandaag, waarin de computer steeds belangrijker wordt.
Heeft u problemen met het aanvragen van een DigiD? Moet u digitaal een afspraak maken bij een tandarts? Wilt u een huis gaan huren, maar u vindt het lastig om te werken met de website van uw woningcorporatie? U moet een account aanmaken, maar heeft geen emailadres? Hoe verstuur ik een Whatsapp? Hoe krijg ik mijn E-book op de E-reader? Hoe kan ik digitaal een formulier invullen en terugsturen? Met deze en andere digitale problemen willen onze vrijwilligers u graag helpen. Wij respecteren uw privacy en werken volgens AVG normen.
En krijgt u de smaak te pakken, dan kunnen we u ook doorverwijzen naar cursussen die uw digitale vaardigheden verhogen.
Dit loket is een samenwerking van Bibliotheek Kop van Overijssel, Taalpunt Steenwijkerland en twee woningcorporaties (Woonconcept en Wetland Wonen).
In de Bibliotheek wordt gewerkt volgens de richtlijnen van het RIVM.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
de wereld om ons heen wordt steeds digitaler. en het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend dat iedereen daarmee om kan gaan en er gebruik van maakt. voor veel mensen is dit echter heel lastig. daarom start in bibliotheek steenwijk een loket waar mensen terecht kunnen voor al hun digitale vragen. op donderdag 1 oktober kunt u voor het eerst terecht bij het loket voor digitale vragen in bibliotheek steenwijk. van 18.30 – 20.00 uur kunt u vanaf dan wekelijks op donderdag terecht op de eerste verdieping in de bibliotheek voor allerlei digitale vragen. ervaren vrijwilligers staan op donderdagavond voor u klaar om u met digitale raad en daad bij te staan en u verder te helpen in de wereld van vandaag, waarin de computer steeds belangrijker wordt. heeft u problemen met het aanvragen van een digid? moet u digitaal een afspraak maken bij een tandarts? wilt u een huis gaan huren, maar u vindt het lastig om te werken met de website van uw woningcorporatie? u moet een account aanmaken, maar heeft geen emailadres? hoe verstuur ik een whatsapp? hoe krijg ik mijn e-book op de e-reader? hoe kan ik digitaal een formulier invullen en terugsturen? met deze en andere digitale problemen willen onze vrijwilligers u graag helpen. wij respecteren uw privacy en werken volgens avg normen. en krijgt u de smaak te pakken, dan kunnen we u ook doorverwijzen naar cursussen die uw digitale vaardigheden verhogen. dit loket is een samenwerking van bibliotheek kop van overijssel, taalpunt steenwijkerland en twee woningcorporaties (woonconcept en wetland wonen). in de bibliotheek wordt gewerkt volgens de richtlijnen van het rivm. dirk brans
de wereld om ons heen wordt steeds digitaler. en het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend dat iedereen daarmee om kan gaan en er gebruik van maakt. voor veel mensen is dit echter heel lastig. daarom start in bibliotheek steenwijk een loket waar mensen terecht kunnen voor al hun digitale vragen. op donderdag 1 oktober kunt u voor het eerst terecht bij het loket voor digitale vragen in bibliotheek steenwijk. van 18.30 – 20.00 uur kunt u vanaf dan wekelijks op donderdag terecht op de eerste verdieping in de bibliotheek voor allerlei digitale vragen. ervaren vrijwilligers staan op donderdagavond voor u klaar om u met digitale raad en daad bij te staan en u verder te helpen in de wereld van vandaag, waarin de computer steeds belangrijker wordt. heeft u problemen met het aanvragen van een digid? moet u digitaal een afspraak maken bij een tandarts? wilt u een huis gaan huren, maar u vindt het lastig om te werken met de website van uw woningcorporatie? u moet een account aanmaken, maar heeft geen emailadres? hoe verstuur ik een whatsapp? hoe krijg ik mijn e-book op de e-reader? hoe kan ik digitaal een formulier invullen en terugsturen? met deze en andere digitale problemen willen onze vrijwilligers u graag helpen. wij respecteren uw privacy en werken volgens avg normen. en krijgt u de smaak te pakken, dan kunnen we u ook doorverwijzen naar cursussen die uw digitale vaardigheden verhogen. dit loket is een samenwerking van bibliotheek kop van overijssel, taalpunt steenwijkerland en twee woningcorporaties (woonconcept en wetland wonen). in de bibliotheek wordt gewerkt volgens de richtlijnen van het rivm. dirk brans