de kinderpostzegelactie is na 67 jaar nog steeds actueel. dit jaar bevat de actie nieuwe elementen, waardoor scholen nog meer betrokken zijn bij de kwetsbare kinderen die worden geholpen. nieuw is bijvoorbeeld dat de basisscholen zelf mogen kiezen waar de opbrengst van de leerlingen naartoe gaat. daarnaast wordt een nieuw product aan het assortiment toegevoegd, de usb card, en kunnen er ‘kinderen gemist’ – briefjes door de brievenbus gedaan worden als mensen niet thuis zijn. de onderwerpen waaruit de scholen kunnen kiezen zijn:. stop kinderarbeid: stichting kinderpostzegels wil dat elk kind naar school gaat en niet werkt. ieder kind een gezin: kinderpostzegels wil dat elk kind kan opgroeien in een gezin, waar ter wereld een kind ook woont. bij de les blijven: kinderpostzegels wil dat elk kind in nederland een goede kans krijgt zich te ontwikkelen. scholen zijn niet verplicht een keuze uit één van de onderwerpen te maken. ze kunnen ook alle kwetsbare kinderen steunen via de kinderpostzegelactie. om de onderwerpen een gezicht te geven, kan per onderwerp een lessenserie in de klas gebruikt worden. het gaat er uiteindelijk om zoveel mogelijk kwetsbare kinderen een kans te bieden op een betere toekomst. usb card ook is er dit jaar een nieuw product aan het assortiment toegevoegd: de usb card. het is een usb stick in de vorm van een pasje dat makkelijk in een portemonnee past. het pasje is versierd met vrolijke paul frank afbeeldingen en heeft 8gb geheugen. ‘kinderen gemist’-briefje veel mensen zijn overdag aan het werk, en vinden het jammer dat ze de schoolkinderen gemist hebben tijdens hun verkoopronde. daarom krijgen de kinderen dit jaar de mogelijkheid om ‘kinderen gemist’-briefjes door de brievenbus te doen. zo kan men alsnog een bestelling online doen. start kinderpostzegelactie 2015 de kinderpostzegelactie nieuwe stijl start woensdag 23 september. met de opbrengst van de actie zijn afgelopen jaar ruim 588.000 kinderen gesteund in nederland en het buitenland. met de nieuwe actie wil stichting kinderpostzegels nog meer kwetsbare kinderen ontwikkelingskansen bieden voor een betere toekomst. dirk brans
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
de kinderpostzegelactie is na 67 jaar nog steeds actueel. dit jaar bevat de actie nieuwe elementen, waardoor scholen nog meer betrokken zijn bij de kwetsbare kinderen die worden geholpen. nieuw is bijvoorbeeld dat de basisscholen zelf mogen kiezen waar de opbrengst van de leerlingen naartoe gaat. daarnaast wordt een nieuw product aan het assortiment toegevoegd, de usb card, en kunnen er ‘kinderen gemist’ – briefjes door de brievenbus gedaan worden als mensen niet thuis zijn. de onderwerpen waaruit de scholen kunnen kiezen zijn:. stop kinderarbeid: stichting kinderpostzegels wil dat elk kind naar school gaat en niet werkt. ieder kind een gezin: kinderpostzegels wil dat elk kind kan opgroeien in een gezin, waar ter wereld een kind ook woont. bij de les blijven: kinderpostzegels wil dat elk kind in nederland een goede kans krijgt zich te ontwikkelen. scholen zijn niet verplicht een keuze uit één van de onderwerpen te maken. ze kunnen ook alle kwetsbare kinderen steunen via de kinderpostzegelactie. om de onderwerpen een gezicht te geven, kan per onderwerp een lessenserie in de klas gebruikt worden. het gaat er uiteindelijk om zoveel mogelijk kwetsbare kinderen een kans te bieden op een betere toekomst. usb card ook is er dit jaar een nieuw product aan het assortiment toegevoegd: de usb card. het is een usb stick in de vorm van een pasje dat makkelijk in een portemonnee past. het pasje is versierd met vrolijke paul frank afbeeldingen en heeft 8gb geheugen. ‘kinderen gemist’-briefje veel mensen zijn overdag aan het werk, en vinden het jammer dat ze de schoolkinderen gemist hebben tijdens hun verkoopronde. daarom krijgen de kinderen dit jaar de mogelijkheid om ‘kinderen gemist’-briefjes door de brievenbus te doen. zo kan men alsnog een bestelling online doen. start kinderpostzegelactie 2015 de kinderpostzegelactie nieuwe stijl start woensdag 23 september. met de opbrengst van de actie zijn afgelopen jaar ruim 588.000 kinderen gesteund in nederland en het buitenland. met de nieuwe actie wil stichting kinderpostzegels nog meer kwetsbare kinderen ontwikkelingskansen bieden voor een betere toekomst. dirk brans
De Kinderpostzegelactie is na 67 jaar nog steeds actueel. Dit jaar bevat de actie nieuwe elementen, waardoor scholen nog meer betrokken zijn bij de kwetsbare kinderen die worden geholpen. Nieuw is bijvoorbeeld dat de basisscholen zelf mogen kiezen waar de opbrengst van de leerlingen naartoe gaat. Daarnaast wordt een nieuw product aan het assortiment toegevoegd, de USB card, en kunnen er ‘kinderen gemist’ – briefjes door de brievenbus gedaan worden als mensen niet thuis zijn.
De onderwerpen waaruit de scholen kunnen kiezen zijn:
Stop kinderarbeid: Stichting Kinderpostzegels wil dat elk kind naar school gaat en niet werkt.
Ieder kind een gezin: Kinderpostzegels wil dat elk kind kan opgroeien in een gezin, waar ter wereld een kind ook woont.
Bij de les blijven: Kinderpostzegels wil dat elk kind in Nederland een goede kans krijgt zich te ontwikkelen.
Scholen zijn niet verplicht een keuze uit één van de onderwerpen te maken. Ze kunnen ook alle kwetsbare kinderen steunen via de Kinderpostzegelactie. Om de onderwerpen een gezicht te geven, kan per onderwerp een lessenserie in de klas gebruikt worden. Het gaat er uiteindelijk om zoveel mogelijk kwetsbare kinderen een kans te bieden op een betere toekomst.
USB card
Ook is er dit jaar een nieuw product aan het assortiment toegevoegd: de USB card. Het is een USB stick in de vorm van een pasje dat makkelijk in een portemonnee past. Het pasje is versierd met vrolijke Paul Frank afbeeldingen en heeft 8GB geheugen.
‘Kinderen gemist’-briefje
Veel mensen zijn overdag aan het werk, en vinden het jammer dat ze de schoolkinderen gemist hebben tijdens hun verkoopronde. Daarom krijgen de kinderen dit jaar de mogelijkheid om ‘kinderen gemist’-briefjes door de brievenbus te doen. Zo kan men alsnog een bestelling online doen.
Start Kinderpostzegelactie 2015
De Kinderpostzegelactie nieuwe stijl start woensdag 23 september. Met de opbrengst van de actie zijn afgelopen jaar ruim 588.000 kinderen gesteund in Nederland en het buitenland. Met de nieuwe actie wil Stichting Kinderpostzegels nog meer kwetsbare kinderen ontwikkelingskansen bieden voor een betere toekomst.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
de kinderpostzegelactie is na 67 jaar nog steeds actueel. dit jaar bevat de actie nieuwe elementen, waardoor scholen nog meer betrokken zijn bij de kwetsbare kinderen die worden geholpen. nieuw is bijvoorbeeld dat de basisscholen zelf mogen kiezen waar de opbrengst van de leerlingen naartoe gaat. daarnaast wordt een nieuw product aan het assortiment toegevoegd, de usb card, en kunnen er ‘kinderen gemist’ – briefjes door de brievenbus gedaan worden als mensen niet thuis zijn. de onderwerpen waaruit de scholen kunnen kiezen zijn:. stop kinderarbeid: stichting kinderpostzegels wil dat elk kind naar school gaat en niet werkt. ieder kind een gezin: kinderpostzegels wil dat elk kind kan opgroeien in een gezin, waar ter wereld een kind ook woont. bij de les blijven: kinderpostzegels wil dat elk kind in nederland een goede kans krijgt zich te ontwikkelen. scholen zijn niet verplicht een keuze uit één van de onderwerpen te maken. ze kunnen ook alle kwetsbare kinderen steunen via de kinderpostzegelactie. om de onderwerpen een gezicht te geven, kan per onderwerp een lessenserie in de klas gebruikt worden. het gaat er uiteindelijk om zoveel mogelijk kwetsbare kinderen een kans te bieden op een betere toekomst. usb card ook is er dit jaar een nieuw product aan het assortiment toegevoegd: de usb card. het is een usb stick in de vorm van een pasje dat makkelijk in een portemonnee past. het pasje is versierd met vrolijke paul frank afbeeldingen en heeft 8gb geheugen. ‘kinderen gemist’-briefje veel mensen zijn overdag aan het werk, en vinden het jammer dat ze de schoolkinderen gemist hebben tijdens hun verkoopronde. daarom krijgen de kinderen dit jaar de mogelijkheid om ‘kinderen gemist’-briefjes door de brievenbus te doen. zo kan men alsnog een bestelling online doen. start kinderpostzegelactie 2015 de kinderpostzegelactie nieuwe stijl start woensdag 23 september. met de opbrengst van de actie zijn afgelopen jaar ruim 588.000 kinderen gesteund in nederland en het buitenland. met de nieuwe actie wil stichting kinderpostzegels nog meer kwetsbare kinderen ontwikkelingskansen bieden voor een betere toekomst. dirk brans
de kinderpostzegelactie is na 67 jaar nog steeds actueel. dit jaar bevat de actie nieuwe elementen, waardoor scholen nog meer betrokken zijn bij de kwetsbare kinderen die worden geholpen. nieuw is bijvoorbeeld dat de basisscholen zelf mogen kiezen waar de opbrengst van de leerlingen naartoe gaat. daarnaast wordt een nieuw product aan het assortiment toegevoegd, de usb card, en kunnen er ‘kinderen gemist’ – briefjes door de brievenbus gedaan worden als mensen niet thuis zijn. de onderwerpen waaruit de scholen kunnen kiezen zijn:. stop kinderarbeid: stichting kinderpostzegels wil dat elk kind naar school gaat en niet werkt. ieder kind een gezin: kinderpostzegels wil dat elk kind kan opgroeien in een gezin, waar ter wereld een kind ook woont. bij de les blijven: kinderpostzegels wil dat elk kind in nederland een goede kans krijgt zich te ontwikkelen. scholen zijn niet verplicht een keuze uit één van de onderwerpen te maken. ze kunnen ook alle kwetsbare kinderen steunen via de kinderpostzegelactie. om de onderwerpen een gezicht te geven, kan per onderwerp een lessenserie in de klas gebruikt worden. het gaat er uiteindelijk om zoveel mogelijk kwetsbare kinderen een kans te bieden op een betere toekomst. usb card ook is er dit jaar een nieuw product aan het assortiment toegevoegd: de usb card. het is een usb stick in de vorm van een pasje dat makkelijk in een portemonnee past. het pasje is versierd met vrolijke paul frank afbeeldingen en heeft 8gb geheugen. ‘kinderen gemist’-briefje veel mensen zijn overdag aan het werk, en vinden het jammer dat ze de schoolkinderen gemist hebben tijdens hun verkoopronde. daarom krijgen de kinderen dit jaar de mogelijkheid om ‘kinderen gemist’-briefjes door de brievenbus te doen. zo kan men alsnog een bestelling online doen. start kinderpostzegelactie 2015 de kinderpostzegelactie nieuwe stijl start woensdag 23 september. met de opbrengst van de actie zijn afgelopen jaar ruim 588.000 kinderen gesteund in nederland en het buitenland. met de nieuwe actie wil stichting kinderpostzegels nog meer kwetsbare kinderen ontwikkelingskansen bieden voor een betere toekomst. dirk brans