“we love bob” is deze zomer het unieke campagnethema van rov oost-nederland in de provincies gelderland en overijssel. deze gedachte komt tot uiting op verschillende festivals. de focus van de campagne ligt op het belonen van echte bob’s: automobilisten die geen alcohol drinken, en hun bijrijders veilig naar huis brengen. met het thema “we love bob” krijgen bijrijders de kans om te laten zien dat ze het zeer waarderen dat hun bob die verantwoordelijkheid pakt! waarom bob’en? de centrale boodschap van de campagne is: “spreek voor je naar een festival gaat af wie de bob is, en geen alcohol drinkt”. een echte bob blijft namelijk 100% fris en drinkt helemaal géén alcohol. een belangrijke reden om te bob’en, is het veilig thuisbrengen van je bijrijders en jezelf. automobilisten die geen alcohol drinken doen dit veelal omdat ze de verantwoordelijkheid hebben en nemen om hun bijrijders veilig thuis te brengen. uit onderzoek blijkt dat automobilisten met bijrijders vaker nuchter blijven dan automobilisten die alleen naar huis rijden. het is de band met bijrijders, of het nu familie, vrienden of geliefden zijn, die maakt dat men de verantwoordlijkheid voor een veilige thuiskomst neemt. waardering voor bob met “we love bob” krijgt de befaamde bob-campagne een zomerse invulling. bijrijders kunnen laten zien dat ze hun bob waarderen en hem of haar eens lekker in het zonnetje zetten. het campagneteam neemt tijdens de festivals een bob-quiz en blaastest af. voeren de bob en zijn bijrijders deze testen goed uit, dan ontvangt de hele groep bob-festivalbandjes en de bekende bob-sleutelhanger. de “we love bob” campagne heeft niet alleen betrekking op bijrijders. zomerbob-campagne tot eind september gaat het bob-campagneteam langs bij verschillende festivals in gelderland en overijssel. de festivalorganisaties en gemeenten ondersteunen de actie. ook vindt samenwerking met de politie plaats. de politie controleert in deze tijd meer op alcohol bij festivals. wilt u weten of het campagneteam ook langs komt bij een festival bij u in de buurt of bent u benieuwd naar de foto’s? kijk voor meer informatie op facebook.com/overijsselveilig.
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
“we love bob” is deze zomer het unieke campagnethema van rov oost-nederland in de provincies gelderland en overijssel. deze gedachte komt tot uiting op verschillende festivals. de focus van de campagne ligt op het belonen van echte bob’s: automobilisten die geen alcohol drinken, en hun bijrijders veilig naar huis brengen. met het thema “we love bob” krijgen bijrijders de kans om te laten zien dat ze het zeer waarderen dat hun bob die verantwoordelijkheid pakt! waarom bob’en? de centrale boodschap van de campagne is: “spreek voor je naar een festival gaat af wie de bob is, en geen alcohol drinkt”. een echte bob blijft namelijk 100% fris en drinkt helemaal géén alcohol. een belangrijke reden om te bob’en, is het veilig thuisbrengen van je bijrijders en jezelf. automobilisten die geen alcohol drinken doen dit veelal omdat ze de verantwoordelijkheid hebben en nemen om hun bijrijders veilig thuis te brengen. uit onderzoek blijkt dat automobilisten met bijrijders vaker nuchter blijven dan automobilisten die alleen naar huis rijden. het is de band met bijrijders, of het nu familie, vrienden of geliefden zijn, die maakt dat men de verantwoordlijkheid voor een veilige thuiskomst neemt. waardering voor bob met “we love bob” krijgt de befaamde bob-campagne een zomerse invulling. bijrijders kunnen laten zien dat ze hun bob waarderen en hem of haar eens lekker in het zonnetje zetten. het campagneteam neemt tijdens de festivals een bob-quiz en blaastest af. voeren de bob en zijn bijrijders deze testen goed uit, dan ontvangt de hele groep bob-festivalbandjes en de bekende bob-sleutelhanger. de “we love bob” campagne heeft niet alleen betrekking op bijrijders. zomerbob-campagne tot eind september gaat het bob-campagneteam langs bij verschillende festivals in gelderland en overijssel. de festivalorganisaties en gemeenten ondersteunen de actie. ook vindt samenwerking met de politie plaats. de politie controleert in deze tijd meer op alcohol bij festivals. wilt u weten of het campagneteam ook langs komt bij een festival bij u in de buurt of bent u benieuwd naar de foto’s? kijk voor meer informatie op facebook.com/overijsselveilig.
“We Love Bob” is deze zomer het unieke campagnethema van ROV Oost-Nederland in de provincies Gelderland en Overijssel. Deze gedachte komt tot uiting op verschillende festivals. De focus van de campagne ligt op het belonen van echte Bob’s: automobilisten die geen alcohol drinken, en hun bijrijders veilig naar huis brengen. Met het thema “We Love Bob” krijgen bijrijders de kans om te laten zien dat ze het zeer waarderen dat hun Bob die verantwoordelijkheid pakt!
Waarom Bob’en? De centrale boodschap van de campagne is: “Spreek voor je naar een festival gaat af wie de Bob is, en geen alcohol drinkt”. Een echte Bob blijft namelijk 100% fris en drinkt helemaal géén alcohol. Een belangrijke reden om te Bob’en, is het veilig thuisbrengen van je bijrijders en jezelf.
Automobilisten die geen alcohol drinken doen dit veelal omdat ze de verantwoordelijkheid hebben en nemen om hun bijrijders veilig thuis te brengen. Uit onderzoek blijkt dat automobilisten met bijrijders vaker nuchter blijven dan automobilisten die alleen naar huis rijden. Het is de band met bijrijders, of het nu familie, vrienden of geliefden zijn, die maakt dat men de verantwoordlijkheid voor een veilige thuiskomst neemt.
Waardering voor Bob Met “We Love Bob” krijgt de befaamde Bob-campagne een zomerse invulling. Bijrijders kunnen laten zien dat ze hun Bob waarderen en hem of haar eens lekker in het zonnetje zetten. Het campagneteam neemt tijdens de festivals een Bob-quiz en blaastest af. Voeren de Bob en zijn bijrijders deze testen goed uit, dan ontvangt de hele groep Bob-festivalbandjes en de bekende Bob-sleutelhanger. De “We Love Bob” campagne heeft niet alleen betrekking op bijrijders.
ZomerBob-campagne Tot eind september gaat het Bob-campagneteam langs bij verschillende festivals in Gelderland en Overijssel. De festivalorganisaties en gemeenten ondersteunen de actie. Ook vindt samenwerking met de politie plaats. De politie controleert in deze tijd meer op alcohol bij festivals. Wilt u weten of het campagneteam ook langs komt bij een festival bij u in de buurt of bent u benieuwd naar de foto’s? Kijk voor meer informatie op facebook.com/overijsselveilig.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
“we love bob” is deze zomer het unieke campagnethema van rov oost-nederland in de provincies gelderland en overijssel. deze gedachte komt tot uiting op verschillende festivals. de focus van de campagne ligt op het belonen van echte bob’s: automobilisten die geen alcohol drinken, en hun bijrijders veilig naar huis brengen. met het thema “we love bob” krijgen bijrijders de kans om te laten zien dat ze het zeer waarderen dat hun bob die verantwoordelijkheid pakt! waarom bob’en? de centrale boodschap van de campagne is: “spreek voor je naar een festival gaat af wie de bob is, en geen alcohol drinkt”. een echte bob blijft namelijk 100% fris en drinkt helemaal géén alcohol. een belangrijke reden om te bob’en, is het veilig thuisbrengen van je bijrijders en jezelf. automobilisten die geen alcohol drinken doen dit veelal omdat ze de verantwoordelijkheid hebben en nemen om hun bijrijders veilig thuis te brengen. uit onderzoek blijkt dat automobilisten met bijrijders vaker nuchter blijven dan automobilisten die alleen naar huis rijden. het is de band met bijrijders, of het nu familie, vrienden of geliefden zijn, die maakt dat men de verantwoordlijkheid voor een veilige thuiskomst neemt. waardering voor bob met “we love bob” krijgt de befaamde bob-campagne een zomerse invulling. bijrijders kunnen laten zien dat ze hun bob waarderen en hem of haar eens lekker in het zonnetje zetten. het campagneteam neemt tijdens de festivals een bob-quiz en blaastest af. voeren de bob en zijn bijrijders deze testen goed uit, dan ontvangt de hele groep bob-festivalbandjes en de bekende bob-sleutelhanger. de “we love bob” campagne heeft niet alleen betrekking op bijrijders. zomerbob-campagne tot eind september gaat het bob-campagneteam langs bij verschillende festivals in gelderland en overijssel. de festivalorganisaties en gemeenten ondersteunen de actie. ook vindt samenwerking met de politie plaats. de politie controleert in deze tijd meer op alcohol bij festivals. wilt u weten of het campagneteam ook langs komt bij een festival bij u in de buurt of bent u benieuwd naar de foto’s? kijk voor meer informatie op facebook.com/overijsselveilig.
“we love bob” is deze zomer het unieke campagnethema van rov oost-nederland in de provincies gelderland en overijssel. deze gedachte komt tot uiting op verschillende festivals. de focus van de campagne ligt op het belonen van echte bob’s: automobilisten die geen alcohol drinken, en hun bijrijders veilig naar huis brengen. met het thema “we love bob” krijgen bijrijders de kans om te laten zien dat ze het zeer waarderen dat hun bob die verantwoordelijkheid pakt! waarom bob’en? de centrale boodschap van de campagne is: “spreek voor je naar een festival gaat af wie de bob is, en geen alcohol drinkt”. een echte bob blijft namelijk 100% fris en drinkt helemaal géén alcohol. een belangrijke reden om te bob’en, is het veilig thuisbrengen van je bijrijders en jezelf. automobilisten die geen alcohol drinken doen dit veelal omdat ze de verantwoordelijkheid hebben en nemen om hun bijrijders veilig thuis te brengen. uit onderzoek blijkt dat automobilisten met bijrijders vaker nuchter blijven dan automobilisten die alleen naar huis rijden. het is de band met bijrijders, of het nu familie, vrienden of geliefden zijn, die maakt dat men de verantwoordlijkheid voor een veilige thuiskomst neemt. waardering voor bob met “we love bob” krijgt de befaamde bob-campagne een zomerse invulling. bijrijders kunnen laten zien dat ze hun bob waarderen en hem of haar eens lekker in het zonnetje zetten. het campagneteam neemt tijdens de festivals een bob-quiz en blaastest af. voeren de bob en zijn bijrijders deze testen goed uit, dan ontvangt de hele groep bob-festivalbandjes en de bekende bob-sleutelhanger. de “we love bob” campagne heeft niet alleen betrekking op bijrijders. zomerbob-campagne tot eind september gaat het bob-campagneteam langs bij verschillende festivals in gelderland en overijssel. de festivalorganisaties en gemeenten ondersteunen de actie. ook vindt samenwerking met de politie plaats. de politie controleert in deze tijd meer op alcohol bij festivals. wilt u weten of het campagneteam ook langs komt bij een festival bij u in de buurt of bent u benieuwd naar de foto’s? kijk voor meer informatie op facebook.com/overijsselveilig.