woensdag 14 november dag van de detailhandel steenwijkerland hoe winkelt een aziatische toerist? hoe staat het centrum er daadwerkelijk voor? en wat kunnen we leren van onze buren? drie actuele vragen die de retailers uit steenwijkerland voorgeschoteld krijgen tijdens de dag van de detailhandel op woensdag 14 november. de gezamenlijke ondernemersorganisaties hebben een boeiende avond georganiseerd waar de kansen in de detailhandel uitgebreid worden besproken. in het vestzaktheater van rabo theater de meenthe neemt onderneemster gabriella esselbrugge uit giethoorn de detaillisten mee naar het consumentengedrag van oosterse toeristen. winkelen zij anders dan westerlingen? met al haar connecties en ervaringen in china kan esselbrugge er als geen ander over vertellen. het economisch functioneren van het centrum van steenwijk wordt door leo hoksbergen toegelicht. door samen te werken kunnen ondernemers met elkaar het verdienmodel van het winkelgebied vormgeven en daarmee ook hun eigen verdienmodel versterken. er wordt ingezoomd op de bevolkingsontwikkeling, ontwikkelingen in het winkelaanbod (inclusief de leegstand) en het gedrag van de consument. de ondernemers krijgen een menukaart aangereikt hen verder te helpen gesignaleerde kansen te benutten. rob weiss, projectleider van het platform ‘de nieuwe winkelstraat’, geeft uitgebreide toelichting op het traject dat meppel afgelopen twee jaar succesvol heeft doorlopen. wat kunnen wij leren van onze buren? een vraag die prima aansluit bij de voorgaande sprekers. genoeg inspiratie voor de retailers in steenwijkerland en iedereen die graag antwoord op deze actuele vragen wil. de dag van de detailhandel is onderdeel van de week van de ondernemer steenwijkerland. van 9 t/m 16 november worden er allerlei activiteiten, bijeenkomsten en symposia aangeboden. het volledige programma is te vinden op dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
woensdag 14 november dag van de detailhandel steenwijkerland hoe winkelt een aziatische toerist? hoe staat het centrum er daadwerkelijk voor? en wat kunnen we leren van onze buren? drie actuele vragen die de retailers uit steenwijkerland voorgeschoteld krijgen tijdens de dag van de detailhandel op woensdag 14 november. de gezamenlijke ondernemersorganisaties hebben een boeiende avond georganiseerd waar de kansen in de detailhandel uitgebreid worden besproken. in het vestzaktheater van rabo theater de meenthe neemt onderneemster gabriella esselbrugge uit giethoorn de detaillisten mee naar het consumentengedrag van oosterse toeristen. winkelen zij anders dan westerlingen? met al haar connecties en ervaringen in china kan esselbrugge er als geen ander over vertellen. het economisch functioneren van het centrum van steenwijk wordt door leo hoksbergen toegelicht. door samen te werken kunnen ondernemers met elkaar het verdienmodel van het winkelgebied vormgeven en daarmee ook hun eigen verdienmodel versterken. er wordt ingezoomd op de bevolkingsontwikkeling, ontwikkelingen in het winkelaanbod (inclusief de leegstand) en het gedrag van de consument. de ondernemers krijgen een menukaart aangereikt hen verder te helpen gesignaleerde kansen te benutten. rob weiss, projectleider van het platform ‘de nieuwe winkelstraat’, geeft uitgebreide toelichting op het traject dat meppel afgelopen twee jaar succesvol heeft doorlopen. wat kunnen wij leren van onze buren? een vraag die prima aansluit bij de voorgaande sprekers. genoeg inspiratie voor de retailers in steenwijkerland en iedereen die graag antwoord op deze actuele vragen wil. de dag van de detailhandel is onderdeel van de week van de ondernemer steenwijkerland. van 9 t/m 16 november worden er allerlei activiteiten, bijeenkomsten en symposia aangeboden. het volledige programma is te vinden op dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Woensdag 14 november Dag van de Detailhandel Steenwijkerland Hoe winkelt een Aziatische toerist? Hoe staat het centrum er daadwerkelijk voor? En wat kunnen we leren van onze buren? Drie actuele vragen die de retailers uit Steenwijkerland voorgeschoteld krijgen tijdens de Dag van de Detailhandel op woensdag 14 november. De gezamenlijke ondernemersorganisaties hebben een boeiende avond georganiseerd waar de kansen in de detailhandel uitgebreid worden besproken.
In het Vestzaktheater van Rabo Theater De Meenthe neemt onderneemster Gabriella Esselbrugge uit Giethoorn de detaillisten mee naar het consumentengedrag van Oosterse toeristen. Winkelen zij anders dan westerlingen? Met al haar connecties en ervaringen in China kan Esselbrugge er als geen ander over vertellen. Het economisch functioneren van het centrum van Steenwijk wordt door Leo Hoksbergen toegelicht. Door samen te werken kunnen ondernemers met elkaar het verdienmodel van het winkelgebied vormgeven en daarmee ook hun eigen verdienmodel versterken. Er wordt ingezoomd op de bevolkingsontwikkeling, ontwikkelingen in het winkelaanbod (inclusief de leegstand) en het gedrag van de consument. De ondernemers krijgen een menukaart aangereikt hen verder te helpen gesignaleerde kansen te benutten.
Rob Weiss, projectleider van het platform ‘De Nieuwe Winkelstraat’, geeft uitgebreide toelichting op het traject dat Meppel afgelopen twee jaar succesvol heeft doorlopen. Wat kunnen wij leren van onze buren? Een vraag die prima aansluit bij de voorgaande sprekers. Genoeg inspiratie voor de retailers in Steenwijkerland en iedereen die graag antwoord op deze actuele vragen wil.
De Dag van de Detailhandel is onderdeel van de Week van de Ondernemer Steenwijkerland. Van 9 t/m 16 november worden er allerlei activiteiten, bijeenkomsten en symposia aangeboden. Het volledige programma is te vinden op www.wvdo-steenwijkerland.nl
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
woensdag 14 november dag van de detailhandel steenwijkerland hoe winkelt een aziatische toerist? hoe staat het centrum er daadwerkelijk voor? en wat kunnen we leren van onze buren? drie actuele vragen die de retailers uit steenwijkerland voorgeschoteld krijgen tijdens de dag van de detailhandel op woensdag 14 november. de gezamenlijke ondernemersorganisaties hebben een boeiende avond georganiseerd waar de kansen in de detailhandel uitgebreid worden besproken. in het vestzaktheater van rabo theater de meenthe neemt onderneemster gabriella esselbrugge uit giethoorn de detaillisten mee naar het consumentengedrag van oosterse toeristen. winkelen zij anders dan westerlingen? met al haar connecties en ervaringen in china kan esselbrugge er als geen ander over vertellen. het economisch functioneren van het centrum van steenwijk wordt door leo hoksbergen toegelicht. door samen te werken kunnen ondernemers met elkaar het verdienmodel van het winkelgebied vormgeven en daarmee ook hun eigen verdienmodel versterken. er wordt ingezoomd op de bevolkingsontwikkeling, ontwikkelingen in het winkelaanbod (inclusief de leegstand) en het gedrag van de consument. de ondernemers krijgen een menukaart aangereikt hen verder te helpen gesignaleerde kansen te benutten. rob weiss, projectleider van het platform ‘de nieuwe winkelstraat’, geeft uitgebreide toelichting op het traject dat meppel afgelopen twee jaar succesvol heeft doorlopen. wat kunnen wij leren van onze buren? een vraag die prima aansluit bij de voorgaande sprekers. genoeg inspiratie voor de retailers in steenwijkerland en iedereen die graag antwoord op deze actuele vragen wil. de dag van de detailhandel is onderdeel van de week van de ondernemer steenwijkerland. van 9 t/m 16 november worden er allerlei activiteiten, bijeenkomsten en symposia aangeboden. het volledige programma is te vinden op dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
woensdag 14 november dag van de detailhandel steenwijkerland hoe winkelt een aziatische toerist? hoe staat het centrum er daadwerkelijk voor? en wat kunnen we leren van onze buren? drie actuele vragen die de retailers uit steenwijkerland voorgeschoteld krijgen tijdens de dag van de detailhandel op woensdag 14 november. de gezamenlijke ondernemersorganisaties hebben een boeiende avond georganiseerd waar de kansen in de detailhandel uitgebreid worden besproken. in het vestzaktheater van rabo theater de meenthe neemt onderneemster gabriella esselbrugge uit giethoorn de detaillisten mee naar het consumentengedrag van oosterse toeristen. winkelen zij anders dan westerlingen? met al haar connecties en ervaringen in china kan esselbrugge er als geen ander over vertellen. het economisch functioneren van het centrum van steenwijk wordt door leo hoksbergen toegelicht. door samen te werken kunnen ondernemers met elkaar het verdienmodel van het winkelgebied vormgeven en daarmee ook hun eigen verdienmodel versterken. er wordt ingezoomd op de bevolkingsontwikkeling, ontwikkelingen in het winkelaanbod (inclusief de leegstand) en het gedrag van de consument. de ondernemers krijgen een menukaart aangereikt hen verder te helpen gesignaleerde kansen te benutten. rob weiss, projectleider van het platform ‘de nieuwe winkelstraat’, geeft uitgebreide toelichting op het traject dat meppel afgelopen twee jaar succesvol heeft doorlopen. wat kunnen wij leren van onze buren? een vraag die prima aansluit bij de voorgaande sprekers. genoeg inspiratie voor de retailers in steenwijkerland en iedereen die graag antwoord op deze actuele vragen wil. de dag van de detailhandel is onderdeel van de week van de ondernemer steenwijkerland. van 9 t/m 16 november worden er allerlei activiteiten, bijeenkomsten en symposia aangeboden. het volledige programma is te vinden op dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.