het voormalige gebouw van de rabobank in het centrum van vollenhove heeft een nieuwe bestemming. naast innovatie lokaal heeft nu ook glasvezel buitenaf intrek in genomen in het pand. zo is er voor inwoners van de stad op de donderdagen en vrijdagen een plek voor informatie en advies over glasvezel. innovaties en glasvezel de doelstellingen van beide partijen sluiten naadloos op elkaar aan. zo houdt innovatie lokaal zich bezig met het slim oppakken en implementeren van innovaties om zo als stad en gemeente niet achter te blijven. en glasvezel buitenaf biedt een glasvezelnetwerk dat dergelijke innovaties moeiteloos kan faciliteren. binnenlopen voor advies voordat er glasvezel komt, moet eerst 40% van de inwoners van vollenhove zich aanmelden en een glasvezelabonnement afsluiten. dat moet voor 30 september. wim brus, eerder politiek actief in steenwijkerland, zet zich in als coördinator tijdens de glasvezelcampagne. hij heeft de zogenaamde ‘pop-up store’ mede mogelijk gemaakt. “ik vind het fantastisch dat wij een paar dagen per week van deze mooie locatie gebruik mogen maken. we merken dat inwoners behoefte hebben aan advies omdat ze het lastig vinden om de overstap te maken naar glasvezel. het is dus super dat deze twijfelaars tussen de boodschappen door even binnen kunnen lopen om een goed advies te krijgen. en hopelijk een abonnement afsluiten, want het kan toch niet zo zijn dat we in veno de 40% niet halen.”. elke donderdag en vrijdag open de pop-up store is vanaf donderdag 29 augustus elke donderdag en vrijdag geopend van 15.00 tot 19.00 uur. mensen kunnen vrijblijvend binnenlopen voor advies of direct een abonnement afsluiten. meer informatie over de campagne is te vinden op steenwijkerland.glasvezelbuitenaf.nl. dirk brans
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
het voormalige gebouw van de rabobank in het centrum van vollenhove heeft een nieuwe bestemming. naast innovatie lokaal heeft nu ook glasvezel buitenaf intrek in genomen in het pand. zo is er voor inwoners van de stad op de donderdagen en vrijdagen een plek voor informatie en advies over glasvezel. innovaties en glasvezel de doelstellingen van beide partijen sluiten naadloos op elkaar aan. zo houdt innovatie lokaal zich bezig met het slim oppakken en implementeren van innovaties om zo als stad en gemeente niet achter te blijven. en glasvezel buitenaf biedt een glasvezelnetwerk dat dergelijke innovaties moeiteloos kan faciliteren. binnenlopen voor advies voordat er glasvezel komt, moet eerst 40% van de inwoners van vollenhove zich aanmelden en een glasvezelabonnement afsluiten. dat moet voor 30 september. wim brus, eerder politiek actief in steenwijkerland, zet zich in als coördinator tijdens de glasvezelcampagne. hij heeft de zogenaamde ‘pop-up store’ mede mogelijk gemaakt. “ik vind het fantastisch dat wij een paar dagen per week van deze mooie locatie gebruik mogen maken. we merken dat inwoners behoefte hebben aan advies omdat ze het lastig vinden om de overstap te maken naar glasvezel. het is dus super dat deze twijfelaars tussen de boodschappen door even binnen kunnen lopen om een goed advies te krijgen. en hopelijk een abonnement afsluiten, want het kan toch niet zo zijn dat we in veno de 40% niet halen.”. elke donderdag en vrijdag open de pop-up store is vanaf donderdag 29 augustus elke donderdag en vrijdag geopend van 15.00 tot 19.00 uur. mensen kunnen vrijblijvend binnenlopen voor advies of direct een abonnement afsluiten. meer informatie over de campagne is te vinden op steenwijkerland.glasvezelbuitenaf.nl. dirk brans
Het voormalige gebouw van de Rabobank in het centrum van Vollenhove heeft een nieuwe bestemming. Naast Innovatie Lokaal heeft nu ook Glasvezel buitenaf intrek in genomen in het pand. Zo is er voor inwoners van de stad op de donderdagen en vrijdagen een plek voor informatie en advies over glasvezel.
Innovaties en glasvezel De doelstellingen van beide partijen sluiten naadloos op elkaar aan. Zo houdt Innovatie Lokaal zich bezig met het slim oppakken en implementeren van innovaties om zo als stad en gemeente niet achter te blijven. En Glasvezel buitenaf biedt een glasvezelnetwerk dat dergelijke innovaties moeiteloos kan faciliteren.
Binnenlopen voor advies Voordat er glasvezel komt, moet eerst 40% van de inwoners van Vollenhove zich aanmelden en een glasvezelabonnement afsluiten. Dat moet voor 30 september. Wim Brus, eerder politiek actief in Steenwijkerland, zet zich in als coördinator tijdens de glasvezelcampagne. Hij heeft de zogenaamde ‘pop-up store’ mede mogelijk gemaakt. “Ik vind het fantastisch dat wij een paar dagen per week van deze mooie locatie gebruik mogen maken. We merken dat inwoners behoefte hebben aan advies omdat ze het lastig vinden om de overstap te maken naar glasvezel. Het is dus super dat deze twijfelaars tussen de boodschappen door even binnen kunnen lopen om een goed advies te krijgen. En hopelijk een abonnement afsluiten, want het kan toch niet zo zijn dat we in Veno de 40% niet halen.”
Elke donderdag en vrijdag open De pop-up store is vanaf donderdag 29 augustus elke donderdag en vrijdag geopend van 15.00 tot 19.00 uur. Mensen kunnen vrijblijvend binnenlopen voor advies of direct een abonnement afsluiten. Meer informatie over de campagne is te vinden op steenwijkerland.glasvezelbuitenaf.nl.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
het voormalige gebouw van de rabobank in het centrum van vollenhove heeft een nieuwe bestemming. naast innovatie lokaal heeft nu ook glasvezel buitenaf intrek in genomen in het pand. zo is er voor inwoners van de stad op de donderdagen en vrijdagen een plek voor informatie en advies over glasvezel. innovaties en glasvezel de doelstellingen van beide partijen sluiten naadloos op elkaar aan. zo houdt innovatie lokaal zich bezig met het slim oppakken en implementeren van innovaties om zo als stad en gemeente niet achter te blijven. en glasvezel buitenaf biedt een glasvezelnetwerk dat dergelijke innovaties moeiteloos kan faciliteren. binnenlopen voor advies voordat er glasvezel komt, moet eerst 40% van de inwoners van vollenhove zich aanmelden en een glasvezelabonnement afsluiten. dat moet voor 30 september. wim brus, eerder politiek actief in steenwijkerland, zet zich in als coördinator tijdens de glasvezelcampagne. hij heeft de zogenaamde ‘pop-up store’ mede mogelijk gemaakt. “ik vind het fantastisch dat wij een paar dagen per week van deze mooie locatie gebruik mogen maken. we merken dat inwoners behoefte hebben aan advies omdat ze het lastig vinden om de overstap te maken naar glasvezel. het is dus super dat deze twijfelaars tussen de boodschappen door even binnen kunnen lopen om een goed advies te krijgen. en hopelijk een abonnement afsluiten, want het kan toch niet zo zijn dat we in veno de 40% niet halen.”. elke donderdag en vrijdag open de pop-up store is vanaf donderdag 29 augustus elke donderdag en vrijdag geopend van 15.00 tot 19.00 uur. mensen kunnen vrijblijvend binnenlopen voor advies of direct een abonnement afsluiten. meer informatie over de campagne is te vinden op steenwijkerland.glasvezelbuitenaf.nl. dirk brans
het voormalige gebouw van de rabobank in het centrum van vollenhove heeft een nieuwe bestemming. naast innovatie lokaal heeft nu ook glasvezel buitenaf intrek in genomen in het pand. zo is er voor inwoners van de stad op de donderdagen en vrijdagen een plek voor informatie en advies over glasvezel. innovaties en glasvezel de doelstellingen van beide partijen sluiten naadloos op elkaar aan. zo houdt innovatie lokaal zich bezig met het slim oppakken en implementeren van innovaties om zo als stad en gemeente niet achter te blijven. en glasvezel buitenaf biedt een glasvezelnetwerk dat dergelijke innovaties moeiteloos kan faciliteren. binnenlopen voor advies voordat er glasvezel komt, moet eerst 40% van de inwoners van vollenhove zich aanmelden en een glasvezelabonnement afsluiten. dat moet voor 30 september. wim brus, eerder politiek actief in steenwijkerland, zet zich in als coördinator tijdens de glasvezelcampagne. hij heeft de zogenaamde ‘pop-up store’ mede mogelijk gemaakt. “ik vind het fantastisch dat wij een paar dagen per week van deze mooie locatie gebruik mogen maken. we merken dat inwoners behoefte hebben aan advies omdat ze het lastig vinden om de overstap te maken naar glasvezel. het is dus super dat deze twijfelaars tussen de boodschappen door even binnen kunnen lopen om een goed advies te krijgen. en hopelijk een abonnement afsluiten, want het kan toch niet zo zijn dat we in veno de 40% niet halen.”. elke donderdag en vrijdag open de pop-up store is vanaf donderdag 29 augustus elke donderdag en vrijdag geopend van 15.00 tot 19.00 uur. mensen kunnen vrijblijvend binnenlopen voor advies of direct een abonnement afsluiten. meer informatie over de campagne is te vinden op steenwijkerland.glasvezelbuitenaf.nl. dirk brans