bezoekers met informatie trekken en verleiden om het gebied in te gaan. blokzijl gaat bezoekers nog meer verleiden om in en rond de stad te verblijven en te laten genieten van al het moois dat hier te zien en te beleven valt. daarvoor wordt de informatievoorziening in blokzijl vernieuwd en geactualiseerd. op de plek waar nu het toeristisch overstap punt (de top) is komen nieuwe informatieborden, de plek wordt overzichtelijker ingedeeld en de informatieborden in het centrum van blokzijl worden vervangen. de overbodige borden bij de entree van blokzijl bij de rotonde worden verwijderd. het plan voor verbetering van de informatievoorziening en de uitstraling is in nauwe samenwerking met plaatselijk belang blokzijl gebeurd. de vernieuwing van de informatievoorziening in blokzijl is een eerste pilot van de stichting weerribben-wieden waarmee zij bezoekers wil verleiden om het gebied te bezoeken en te verkennen. er is zoveel moois te zien hans van der blom, voorzitter plaatselijk belang blokzijl en opdrachtgever vanuit de stichting weerribben-wieden: “met de nieuwe informatievoorziening in blokzijl verwachten we bezoekers een goed overzicht te kunnen geven van wat er te doen is in blokzijl en omgeving. blokzijl is een van de historische zuiderzeestadjes en daar is zoveel over te vertellen. dit doen we onder andere met digitale informatie. bezoekers kunnen goed hun auto parkeren, net buiten de stad zijn 3 grote parkeerplaatsen, waarvandaan fietsers de omgeving kunnen verkennen en wandelaars binnen 5 minuten in het centrum van blokzijl zijn. ik ben er trots op dat blokzijl als eerste plek op deze manier bezoekers gaat verleiden om het gebied in te gaan. als dit een succes wordt, volgen meerdere plaatsen.”. samen met lokale aannemers wethouder bram harmsma: “de verbouwing van het overstappunt en de plaatsing van de informatieborden wordt uiteraard door lokale aannemers opgepakt. in deze tijden een mooie boost voor de lokale economie. het is de bedoeling dat de informatievoorziening in heel weerribben-wieden op dezelfde herkenbare manier wordt weergegeven. daarmee willen we bezoekers trekken en verleiden om op pad te gaan”. dirk brans
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
bezoekers met informatie trekken en verleiden om het gebied in te gaan. blokzijl gaat bezoekers nog meer verleiden om in en rond de stad te verblijven en te laten genieten van al het moois dat hier te zien en te beleven valt. daarvoor wordt de informatievoorziening in blokzijl vernieuwd en geactualiseerd. op de plek waar nu het toeristisch overstap punt (de top) is komen nieuwe informatieborden, de plek wordt overzichtelijker ingedeeld en de informatieborden in het centrum van blokzijl worden vervangen. de overbodige borden bij de entree van blokzijl bij de rotonde worden verwijderd. het plan voor verbetering van de informatievoorziening en de uitstraling is in nauwe samenwerking met plaatselijk belang blokzijl gebeurd. de vernieuwing van de informatievoorziening in blokzijl is een eerste pilot van de stichting weerribben-wieden waarmee zij bezoekers wil verleiden om het gebied te bezoeken en te verkennen. er is zoveel moois te zien hans van der blom, voorzitter plaatselijk belang blokzijl en opdrachtgever vanuit de stichting weerribben-wieden: “met de nieuwe informatievoorziening in blokzijl verwachten we bezoekers een goed overzicht te kunnen geven van wat er te doen is in blokzijl en omgeving. blokzijl is een van de historische zuiderzeestadjes en daar is zoveel over te vertellen. dit doen we onder andere met digitale informatie. bezoekers kunnen goed hun auto parkeren, net buiten de stad zijn 3 grote parkeerplaatsen, waarvandaan fietsers de omgeving kunnen verkennen en wandelaars binnen 5 minuten in het centrum van blokzijl zijn. ik ben er trots op dat blokzijl als eerste plek op deze manier bezoekers gaat verleiden om het gebied in te gaan. als dit een succes wordt, volgen meerdere plaatsen.”. samen met lokale aannemers wethouder bram harmsma: “de verbouwing van het overstappunt en de plaatsing van de informatieborden wordt uiteraard door lokale aannemers opgepakt. in deze tijden een mooie boost voor de lokale economie. het is de bedoeling dat de informatievoorziening in heel weerribben-wieden op dezelfde herkenbare manier wordt weergegeven. daarmee willen we bezoekers trekken en verleiden om op pad te gaan”. dirk brans
Bezoekers met informatie trekken en verleiden om het gebied in te gaan
Blokzijl gaat bezoekers nog meer verleiden om in en rond de stad te verblijven en te laten genieten van al het moois dat hier te zien en te beleven valt. Daarvoor wordt de informatievoorziening in Blokzijl vernieuwd en geactualiseerd. Op de plek waar nu het Toeristisch Overstap Punt (de TOP) is komen nieuwe informatieborden, de plek wordt overzichtelijker ingedeeld en de informatieborden in het centrum van Blokzijl worden vervangen. De overbodige borden bij de entree van Blokzijl bij de rotonde worden verwijderd. Het plan voor verbetering van de informatievoorziening en de uitstraling is in nauwe samenwerking met Plaatselijk Belang Blokzijl gebeurd. De vernieuwing van de informatievoorziening in Blokzijl is een eerste pilot van de Stichting Weerribben-Wieden waarmee zij bezoekers wil verleiden om het gebied te bezoeken en te verkennen.
Er is zoveel moois te zien Hans van der Blom, voorzitter Plaatselijk Belang Blokzijl en opdrachtgever vanuit de Stichting Weerribben-Wieden: “met de nieuwe informatievoorziening in Blokzijl verwachten we bezoekers een goed overzicht te kunnen geven van wat er te doen is in Blokzijl en omgeving. Blokzijl is een van de historische Zuiderzeestadjes en daar is zoveel over te vertellen. Dit doen we onder andere met digitale informatie. Bezoekers kunnen goed hun auto parkeren, net buiten de stad zijn 3 grote parkeerplaatsen, waarvandaan fietsers de omgeving kunnen verkennen en wandelaars binnen 5 minuten in het centrum van Blokzijl zijn. Ik ben er trots op dat Blokzijl als eerste plek op deze manier bezoekers gaat verleiden om het gebied in te gaan. Als dit een succes wordt, volgen meerdere plaatsen.”
Samen met lokale aannemers Wethouder Bram Harmsma: “de verbouwing van het overstappunt en de plaatsing van de informatieborden wordt uiteraard door lokale aannemers opgepakt. In deze tijden een mooie boost voor de lokale economie. Het is de bedoeling dat de informatievoorziening in heel Weerribben-Wieden op dezelfde herkenbare manier wordt weergegeven. Daarmee willen we bezoekers trekken en verleiden om op pad te gaan”.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
bezoekers met informatie trekken en verleiden om het gebied in te gaan. blokzijl gaat bezoekers nog meer verleiden om in en rond de stad te verblijven en te laten genieten van al het moois dat hier te zien en te beleven valt. daarvoor wordt de informatievoorziening in blokzijl vernieuwd en geactualiseerd. op de plek waar nu het toeristisch overstap punt (de top) is komen nieuwe informatieborden, de plek wordt overzichtelijker ingedeeld en de informatieborden in het centrum van blokzijl worden vervangen. de overbodige borden bij de entree van blokzijl bij de rotonde worden verwijderd. het plan voor verbetering van de informatievoorziening en de uitstraling is in nauwe samenwerking met plaatselijk belang blokzijl gebeurd. de vernieuwing van de informatievoorziening in blokzijl is een eerste pilot van de stichting weerribben-wieden waarmee zij bezoekers wil verleiden om het gebied te bezoeken en te verkennen. er is zoveel moois te zien hans van der blom, voorzitter plaatselijk belang blokzijl en opdrachtgever vanuit de stichting weerribben-wieden: “met de nieuwe informatievoorziening in blokzijl verwachten we bezoekers een goed overzicht te kunnen geven van wat er te doen is in blokzijl en omgeving. blokzijl is een van de historische zuiderzeestadjes en daar is zoveel over te vertellen. dit doen we onder andere met digitale informatie. bezoekers kunnen goed hun auto parkeren, net buiten de stad zijn 3 grote parkeerplaatsen, waarvandaan fietsers de omgeving kunnen verkennen en wandelaars binnen 5 minuten in het centrum van blokzijl zijn. ik ben er trots op dat blokzijl als eerste plek op deze manier bezoekers gaat verleiden om het gebied in te gaan. als dit een succes wordt, volgen meerdere plaatsen.”. samen met lokale aannemers wethouder bram harmsma: “de verbouwing van het overstappunt en de plaatsing van de informatieborden wordt uiteraard door lokale aannemers opgepakt. in deze tijden een mooie boost voor de lokale economie. het is de bedoeling dat de informatievoorziening in heel weerribben-wieden op dezelfde herkenbare manier wordt weergegeven. daarmee willen we bezoekers trekken en verleiden om op pad te gaan”. dirk brans
bezoekers met informatie trekken en verleiden om het gebied in te gaan. blokzijl gaat bezoekers nog meer verleiden om in en rond de stad te verblijven en te laten genieten van al het moois dat hier te zien en te beleven valt. daarvoor wordt de informatievoorziening in blokzijl vernieuwd en geactualiseerd. op de plek waar nu het toeristisch overstap punt (de top) is komen nieuwe informatieborden, de plek wordt overzichtelijker ingedeeld en de informatieborden in het centrum van blokzijl worden vervangen. de overbodige borden bij de entree van blokzijl bij de rotonde worden verwijderd. het plan voor verbetering van de informatievoorziening en de uitstraling is in nauwe samenwerking met plaatselijk belang blokzijl gebeurd. de vernieuwing van de informatievoorziening in blokzijl is een eerste pilot van de stichting weerribben-wieden waarmee zij bezoekers wil verleiden om het gebied te bezoeken en te verkennen. er is zoveel moois te zien hans van der blom, voorzitter plaatselijk belang blokzijl en opdrachtgever vanuit de stichting weerribben-wieden: “met de nieuwe informatievoorziening in blokzijl verwachten we bezoekers een goed overzicht te kunnen geven van wat er te doen is in blokzijl en omgeving. blokzijl is een van de historische zuiderzeestadjes en daar is zoveel over te vertellen. dit doen we onder andere met digitale informatie. bezoekers kunnen goed hun auto parkeren, net buiten de stad zijn 3 grote parkeerplaatsen, waarvandaan fietsers de omgeving kunnen verkennen en wandelaars binnen 5 minuten in het centrum van blokzijl zijn. ik ben er trots op dat blokzijl als eerste plek op deze manier bezoekers gaat verleiden om het gebied in te gaan. als dit een succes wordt, volgen meerdere plaatsen.”. samen met lokale aannemers wethouder bram harmsma: “de verbouwing van het overstappunt en de plaatsing van de informatieborden wordt uiteraard door lokale aannemers opgepakt. in deze tijden een mooie boost voor de lokale economie. het is de bedoeling dat de informatievoorziening in heel weerribben-wieden op dezelfde herkenbare manier wordt weergegeven. daarmee willen we bezoekers trekken en verleiden om op pad te gaan”. dirk brans