wethouder marcel scheringa: ‘de bus moet blijven in de wijk oostermeenthe’. het college van b&w wil niet dat buslijn 20 wordt ingekort en daardoor vanaf volgend jaar niet meer door de wijk oostermeenthe in steenwijk rijdt. dat is namelijk een van de plannen van het ov bureau groningen drenthe in de nieuwe dienstregeling. wethouder marcel scheringa: ‘we hebben er bij het ov bureau op aangedrongen om dit besluit niet te nemen. in het belang van onze inwoners die van de bus afhankelijk zijn.’. het ov bureau heeft de betrokken gemeenten gevraagd om te reageren op de nieuwe plannen. daarin wordt buslijn 20 ingekort om een langere route in meppel te kunnen rijden. hierdoor zou de bus de oostermeenthe niet meer aandoen. wethouder marcel scheringa: ‘wij zijn daar echt op tegen. het openbaar vervoer is een basisvoorziening. zeker voor mensen die er afhankelijk van zijn. een verbetering in meppel leidt zo tot een verslechtering in steenwijkerland. dat kan niet de bedoeling zijn. gemiddeld zijn er per maand zo’n 150 reizigers uit de oostermeenthe die van de buslijn gebruikmaken. we willen niet dat zij in de kou komen te staan. daarom hebben we er bij het ov bureau op aangedrongen dat de bus ook volgend jaar gewoon door de oostermeenthe blijft rijden.’. dirk brans
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
wethouder marcel scheringa: ‘de bus moet blijven in de wijk oostermeenthe’. het college van b&w wil niet dat buslijn 20 wordt ingekort en daardoor vanaf volgend jaar niet meer door de wijk oostermeenthe in steenwijk rijdt. dat is namelijk een van de plannen van het ov bureau groningen drenthe in de nieuwe dienstregeling. wethouder marcel scheringa: ‘we hebben er bij het ov bureau op aangedrongen om dit besluit niet te nemen. in het belang van onze inwoners die van de bus afhankelijk zijn.’. het ov bureau heeft de betrokken gemeenten gevraagd om te reageren op de nieuwe plannen. daarin wordt buslijn 20 ingekort om een langere route in meppel te kunnen rijden. hierdoor zou de bus de oostermeenthe niet meer aandoen. wethouder marcel scheringa: ‘wij zijn daar echt op tegen. het openbaar vervoer is een basisvoorziening. zeker voor mensen die er afhankelijk van zijn. een verbetering in meppel leidt zo tot een verslechtering in steenwijkerland. dat kan niet de bedoeling zijn. gemiddeld zijn er per maand zo’n 150 reizigers uit de oostermeenthe die van de buslijn gebruikmaken. we willen niet dat zij in de kou komen te staan. daarom hebben we er bij het ov bureau op aangedrongen dat de bus ook volgend jaar gewoon door de oostermeenthe blijft rijden.’. dirk brans
Wethouder Marcel Scheringa
Wethouder Marcel Scheringa: ‘De bus moet blijven in de wijk Oostermeenthe’
Het college van B&W wil niet dat buslijn 20 wordt ingekort en daardoor vanaf volgend jaar niet meer door de wijk Oostermeenthe in Steenwijk rijdt. Dat is namelijk een van de plannen van het OV Bureau Groningen Drenthe in de nieuwe dienstregeling. Wethouder Marcel Scheringa: ‘We hebben er bij het OV Bureau op aangedrongen om dit besluit niet te nemen. In het belang van onze inwoners die van de bus afhankelijk zijn.’
Het OV Bureau heeft de betrokken gemeenten gevraagd om te reageren op de nieuwe plannen. Daarin wordt buslijn 20 ingekort om een langere route in Meppel te kunnen rijden. Hierdoor zou de bus de Oostermeenthe niet meer aandoen. Wethouder Marcel Scheringa: ‘Wij zijn daar echt op tegen. Het openbaar vervoer is een basisvoorziening. Zeker voor mensen die er afhankelijk van zijn. Een verbetering in Meppel leidt zo tot een verslechtering in Steenwijkerland. Dat kan niet de bedoeling zijn. Gemiddeld zijn er per maand zo’n 150 reizigers uit de Oostermeenthe die van de buslijn gebruikmaken. We willen niet dat zij in de kou komen te staan. Daarom hebben we er bij het OV Bureau op aangedrongen dat de bus ook volgend jaar gewoon door de Oostermeenthe blijft rijden.’
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
FunctioneelAltijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
wethouder marcel scheringa: ‘de bus moet blijven in de wijk oostermeenthe’. het college van b&w wil niet dat buslijn 20 wordt ingekort en daardoor vanaf volgend jaar niet meer door de wijk oostermeenthe in steenwijk rijdt. dat is namelijk een van de plannen van het ov bureau groningen drenthe in de nieuwe dienstregeling. wethouder marcel scheringa: ‘we hebben er bij het ov bureau op aangedrongen om dit besluit niet te nemen. in het belang van onze inwoners die van de bus afhankelijk zijn.’. het ov bureau heeft de betrokken gemeenten gevraagd om te reageren op de nieuwe plannen. daarin wordt buslijn 20 ingekort om een langere route in meppel te kunnen rijden. hierdoor zou de bus de oostermeenthe niet meer aandoen. wethouder marcel scheringa: ‘wij zijn daar echt op tegen. het openbaar vervoer is een basisvoorziening. zeker voor mensen die er afhankelijk van zijn. een verbetering in meppel leidt zo tot een verslechtering in steenwijkerland. dat kan niet de bedoeling zijn. gemiddeld zijn er per maand zo’n 150 reizigers uit de oostermeenthe die van de buslijn gebruikmaken. we willen niet dat zij in de kou komen te staan. daarom hebben we er bij het ov bureau op aangedrongen dat de bus ook volgend jaar gewoon door de oostermeenthe blijft rijden.’. dirk brans
wethouder marcel scheringa: ‘de bus moet blijven in de wijk oostermeenthe’. het college van b&w wil niet dat buslijn 20 wordt ingekort en daardoor vanaf volgend jaar niet meer door de wijk oostermeenthe in steenwijk rijdt. dat is namelijk een van de plannen van het ov bureau groningen drenthe in de nieuwe dienstregeling. wethouder marcel scheringa: ‘we hebben er bij het ov bureau op aangedrongen om dit besluit niet te nemen. in het belang van onze inwoners die van de bus afhankelijk zijn.’. het ov bureau heeft de betrokken gemeenten gevraagd om te reageren op de nieuwe plannen. daarin wordt buslijn 20 ingekort om een langere route in meppel te kunnen rijden. hierdoor zou de bus de oostermeenthe niet meer aandoen. wethouder marcel scheringa: ‘wij zijn daar echt op tegen. het openbaar vervoer is een basisvoorziening. zeker voor mensen die er afhankelijk van zijn. een verbetering in meppel leidt zo tot een verslechtering in steenwijkerland. dat kan niet de bedoeling zijn. gemiddeld zijn er per maand zo’n 150 reizigers uit de oostermeenthe die van de buslijn gebruikmaken. we willen niet dat zij in de kou komen te staan. daarom hebben we er bij het ov bureau op aangedrongen dat de bus ook volgend jaar gewoon door de oostermeenthe blijft rijden.’. dirk brans