dienstverlening gemeente steenwijkerland scoort een acht. inwoners van steenwijkerland geven hoge rapportcijfers voor de gemeentelijke dienstverlening. dat blijkt uit het overzicht ‘dienstverlening in cijfers’ dat het college van b&w over het tweede half jaar van 2021 aan de gemeenteraad presenteert. wethouder tiny bijl: ‘we hebben net als in het eerste half jaar onze dienstverlening laten beoordelen door de inwoners. ons uitgangspunt is: de inwoner op 1, dus een goede dienstverlening vinden we erg belangrijk. via het online inwonerspanel, de klantcontactmonitor, cliëntervaringsonderzoeken, enquêtes en klantreizen vragen we inwoners om feedback. we scoren in de tweede helft van 2021 gemiddeld een 8. dat is een goed cijfer, dus daar zijn we erg blij mee. het is zelfs nog iets beter dan het eerste half jaar van 2021. daarnaast horen we ook van inwoners wat nog extra aandacht nodig heeft. daar kunnen we als gemeente dan weer gericht mee aan de slag. zo blijven we scherp. en onze dienstverlening wordt steeds beter.’. in het overzicht ‘dienstverlening in cijfers’ worden diverse onderdelen van de gemeentelijke dienstverlening meegenomen. zoals de beantwoording van vragen die telefonisch worden gesteld, de diensten die online via de website worden aangeboden, de ontvangst aan de gemeentelijke balies tot de afhandeling van de meldingen over de openbare ruimte. wethouder tiny bijl: ‘inwoners stellen minder vragen over corona aan de gemeente. dat zien we terug in de cijfers, de piek is geweest. het aantal baliebezoeken is gestegen sinds de coronacrisis. en er wordt meer gebruikt gemaakt van de ’vrije inloop’. dat is fijn. inwoners kunnen langskomen wanneer het hun uitkomt en maken daar dus ook gebruik van. benieuwd naar de rest van de uitkomsten? het overzicht ‘dienstverlening in cijfers’ is te vinden op
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
dienstverlening gemeente steenwijkerland scoort een acht. inwoners van steenwijkerland geven hoge rapportcijfers voor de gemeentelijke dienstverlening. dat blijkt uit het overzicht ‘dienstverlening in cijfers’ dat het college van b&w over het tweede half jaar van 2021 aan de gemeenteraad presenteert. wethouder tiny bijl: ‘we hebben net als in het eerste half jaar onze dienstverlening laten beoordelen door de inwoners. ons uitgangspunt is: de inwoner op 1, dus een goede dienstverlening vinden we erg belangrijk. via het online inwonerspanel, de klantcontactmonitor, cliëntervaringsonderzoeken, enquêtes en klantreizen vragen we inwoners om feedback. we scoren in de tweede helft van 2021 gemiddeld een 8. dat is een goed cijfer, dus daar zijn we erg blij mee. het is zelfs nog iets beter dan het eerste half jaar van 2021. daarnaast horen we ook van inwoners wat nog extra aandacht nodig heeft. daar kunnen we als gemeente dan weer gericht mee aan de slag. zo blijven we scherp. en onze dienstverlening wordt steeds beter.’. in het overzicht ‘dienstverlening in cijfers’ worden diverse onderdelen van de gemeentelijke dienstverlening meegenomen. zoals de beantwoording van vragen die telefonisch worden gesteld, de diensten die online via de website worden aangeboden, de ontvangst aan de gemeentelijke balies tot de afhandeling van de meldingen over de openbare ruimte. wethouder tiny bijl: ‘inwoners stellen minder vragen over corona aan de gemeente. dat zien we terug in de cijfers, de piek is geweest. het aantal baliebezoeken is gestegen sinds de coronacrisis. en er wordt meer gebruikt gemaakt van de ’vrije inloop’. dat is fijn. inwoners kunnen langskomen wanneer het hun uitkomt en maken daar dus ook gebruik van. benieuwd naar de rest van de uitkomsten? het overzicht ‘dienstverlening in cijfers’ is te vinden op
Dienstverlening gemeente Steenwijkerland scoort een acht
Inwoners van Steenwijkerland geven hoge rapportcijfers voor de gemeentelijke dienstverlening. Dat blijkt uit het overzicht ‘Dienstverlening in cijfers’ dat het college van B&W over het tweede half jaar van 2021 aan de gemeenteraad presenteert. Wethouder Tiny Bijl: ‘We hebben net als in het eerste half jaar onze dienstverlening laten beoordelen door de inwoners. Ons uitgangspunt is: de inwoner op 1, dus een goede dienstverlening vinden we erg belangrijk. Via het online Inwonerspanel, de klantcontactmonitor, cliëntervaringsonderzoeken, enquêtes en klantreizen vragen we inwoners om feedback. We scoren in de tweede helft van 2021 gemiddeld een 8. Dat is een goed cijfer, dus daar zijn we erg blij mee. Het is zelfs nog iets beter dan het eerste half jaar van 2021. Daarnaast horen we ook van inwoners wat nog extra aandacht nodig heeft. Daar kunnen we als gemeente dan weer gericht mee aan de slag. Zo blijven we scherp. En onze dienstverlening wordt steeds beter.’
In het overzicht ‘Dienstverlening in cijfers’ worden diverse onderdelen van de gemeentelijke dienstverlening meegenomen. Zoals de beantwoording van vragen die telefonisch worden gesteld, de diensten die online via de website worden aangeboden, de ontvangst aan de gemeentelijke balies tot de afhandeling van de meldingen over de openbare ruimte. Wethouder Tiny Bijl: ‘Inwoners stellen minder vragen over corona aan de gemeente. Dat zien we terug in de cijfers, de piek is geweest. Het aantal baliebezoeken is gestegen sinds de coronacrisis. En er wordt meer gebruikt gemaakt van de ’vrije inloop’. Dat is fijn. Inwoners kunnen langskomen wanneer het hun uitkomt en maken daar dus ook gebruik van. Benieuwd naar de rest van de uitkomsten? Het overzicht ‘Dienstverlening in cijfers’ is te vinden op www.steenwijkerland.nl/feitenencijfers.‘
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
dienstverlening gemeente steenwijkerland scoort een acht. inwoners van steenwijkerland geven hoge rapportcijfers voor de gemeentelijke dienstverlening. dat blijkt uit het overzicht ‘dienstverlening in cijfers’ dat het college van b&w over het tweede half jaar van 2021 aan de gemeenteraad presenteert. wethouder tiny bijl: ‘we hebben net als in het eerste half jaar onze dienstverlening laten beoordelen door de inwoners. ons uitgangspunt is: de inwoner op 1, dus een goede dienstverlening vinden we erg belangrijk. via het online inwonerspanel, de klantcontactmonitor, cliëntervaringsonderzoeken, enquêtes en klantreizen vragen we inwoners om feedback. we scoren in de tweede helft van 2021 gemiddeld een 8. dat is een goed cijfer, dus daar zijn we erg blij mee. het is zelfs nog iets beter dan het eerste half jaar van 2021. daarnaast horen we ook van inwoners wat nog extra aandacht nodig heeft. daar kunnen we als gemeente dan weer gericht mee aan de slag. zo blijven we scherp. en onze dienstverlening wordt steeds beter.’. in het overzicht ‘dienstverlening in cijfers’ worden diverse onderdelen van de gemeentelijke dienstverlening meegenomen. zoals de beantwoording van vragen die telefonisch worden gesteld, de diensten die online via de website worden aangeboden, de ontvangst aan de gemeentelijke balies tot de afhandeling van de meldingen over de openbare ruimte. wethouder tiny bijl: ‘inwoners stellen minder vragen over corona aan de gemeente. dat zien we terug in de cijfers, de piek is geweest. het aantal baliebezoeken is gestegen sinds de coronacrisis. en er wordt meer gebruikt gemaakt van de ’vrije inloop’. dat is fijn. inwoners kunnen langskomen wanneer het hun uitkomt en maken daar dus ook gebruik van. benieuwd naar de rest van de uitkomsten? het overzicht ‘dienstverlening in cijfers’ is te vinden op
dienstverlening gemeente steenwijkerland scoort een acht. inwoners van steenwijkerland geven hoge rapportcijfers voor de gemeentelijke dienstverlening. dat blijkt uit het overzicht ‘dienstverlening in cijfers’ dat het college van b&w over het tweede half jaar van 2021 aan de gemeenteraad presenteert. wethouder tiny bijl: ‘we hebben net als in het eerste half jaar onze dienstverlening laten beoordelen door de inwoners. ons uitgangspunt is: de inwoner op 1, dus een goede dienstverlening vinden we erg belangrijk. via het online inwonerspanel, de klantcontactmonitor, cliëntervaringsonderzoeken, enquêtes en klantreizen vragen we inwoners om feedback. we scoren in de tweede helft van 2021 gemiddeld een 8. dat is een goed cijfer, dus daar zijn we erg blij mee. het is zelfs nog iets beter dan het eerste half jaar van 2021. daarnaast horen we ook van inwoners wat nog extra aandacht nodig heeft. daar kunnen we als gemeente dan weer gericht mee aan de slag. zo blijven we scherp. en onze dienstverlening wordt steeds beter.’. in het overzicht ‘dienstverlening in cijfers’ worden diverse onderdelen van de gemeentelijke dienstverlening meegenomen. zoals de beantwoording van vragen die telefonisch worden gesteld, de diensten die online via de website worden aangeboden, de ontvangst aan de gemeentelijke balies tot de afhandeling van de meldingen over de openbare ruimte. wethouder tiny bijl: ‘inwoners stellen minder vragen over corona aan de gemeente. dat zien we terug in de cijfers, de piek is geweest. het aantal baliebezoeken is gestegen sinds de coronacrisis. en er wordt meer gebruikt gemaakt van de ’vrije inloop’. dat is fijn. inwoners kunnen langskomen wanneer het hun uitkomt en maken daar dus ook gebruik van. benieuwd naar de rest van de uitkomsten? het overzicht ‘dienstverlening in cijfers’ is te vinden op