gemeente en politie geven tips over wat te doen bij verdachte situaties. mensen bewust maken van wat zij kunnen doen bij verdachte situaties. dát is het doel van de campagne ‘boef in de wijk’ die deze week van start is gegaan. de gemeente en de politie steenwijkerland hebben hiervoor de handen ineengeslagen. burgemeester rob bats: ‘als bewoner zie en hoor je veel. en vaak weet je daarom zelf heel goed wat gebruikelijk is in een wijk en wat niet. dan is het goed om te weten wat je moet doen als je geconfronteerd wordt met een situatie die je niet vertrouwt. de komende weken besteden we daar via onze social media kanalen aandacht aan.’ onderdeel van de campagne is een realistische actie die de komende weken ergens in de gemeente wordt georganiseerd. hoe herken je verdachte situaties? en wat moet je dan doen? deze twee vragen staan centraal tijdens de campagne die de komende weken op de accounts van de gemeente en de politie op facebook, x en instagram te zien is. de gemeente en politie geven in de campagne nuttige tips en informatie over waar mensen terecht kunnen als er sprake is van een verdachte situatie bij hen in de buurt. boef in de wijk of mensen inderdaad een verdachte situatie weten te herkennen, wordt duidelijk als in de komende weken een realistische actie wordt nagespeeld. het is de bedoeling dat met hulp van omwonenden de ‘boef in de wijk’ door de politie wordt gevangen. op welke dag de actie zal plaatsvinden wordt enige dagen voor die tijd duidelijk via de genoemde social media kanalen van de gemeente en de politie. waar de actie gaat plaatsvinden, wordt niet vooraf bekendgemaakt. dirk brans
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
gemeente en politie geven tips over wat te doen bij verdachte situaties. mensen bewust maken van wat zij kunnen doen bij verdachte situaties. dát is het doel van de campagne ‘boef in de wijk’ die deze week van start is gegaan. de gemeente en de politie steenwijkerland hebben hiervoor de handen ineengeslagen. burgemeester rob bats: ‘als bewoner zie en hoor je veel. en vaak weet je daarom zelf heel goed wat gebruikelijk is in een wijk en wat niet. dan is het goed om te weten wat je moet doen als je geconfronteerd wordt met een situatie die je niet vertrouwt. de komende weken besteden we daar via onze social media kanalen aandacht aan.’ onderdeel van de campagne is een realistische actie die de komende weken ergens in de gemeente wordt georganiseerd. hoe herken je verdachte situaties? en wat moet je dan doen? deze twee vragen staan centraal tijdens de campagne die de komende weken op de accounts van de gemeente en de politie op facebook, x en instagram te zien is. de gemeente en politie geven in de campagne nuttige tips en informatie over waar mensen terecht kunnen als er sprake is van een verdachte situatie bij hen in de buurt. boef in de wijk of mensen inderdaad een verdachte situatie weten te herkennen, wordt duidelijk als in de komende weken een realistische actie wordt nagespeeld. het is de bedoeling dat met hulp van omwonenden de ‘boef in de wijk’ door de politie wordt gevangen. op welke dag de actie zal plaatsvinden wordt enige dagen voor die tijd duidelijk via de genoemde social media kanalen van de gemeente en de politie. waar de actie gaat plaatsvinden, wordt niet vooraf bekendgemaakt. dirk brans
Gemeente en politie geven tips over wat te doen bij verdachte situaties
Mensen bewust maken van wat zij kunnen doen bij verdachte situaties. Dát is het doel van de campagne ‘Boef in de wijk’ die deze week van start is gegaan. De gemeente en de politie Steenwijkerland hebben hiervoor de handen ineengeslagen. Burgemeester Rob Bats: ‘Als bewoner zie en hoor je veel. En vaak weet je daarom zelf heel goed wat gebruikelijk is in een wijk en wat niet. Dan is het goed om te weten wat je moet doen als je geconfronteerd wordt met een situatie die je niet vertrouwt. De komende weken besteden we daar via onze social media kanalen aandacht aan.’ Onderdeel van de campagne is een realistische actie die de komende weken ergens in de gemeente wordt georganiseerd.
Hoe herken je verdachte situaties? En wat moet je dan doen? Deze twee vragen staan centraal tijdens de campagne die de komende weken op de accounts van de gemeente en de politie op Facebook, X en Instagram te zien is. De gemeente en politie geven in de campagne nuttige tips en informatie over waar mensen terecht kunnen als er sprake is van een verdachte situatie bij hen in de buurt.
Boef in de wijk Of mensen inderdaad een verdachte situatie weten te herkennen, wordt duidelijk als in de komende weken een realistische actie wordt nagespeeld. Het is de bedoeling dat met hulp van omwonenden de ‘boef in de wijk’ door de politie wordt gevangen. Op welke dag de actie zal plaatsvinden wordt enige dagen voor die tijd duidelijk via de genoemde social media kanalen van de gemeente en de politie. Waar de actie gaat plaatsvinden, wordt niet vooraf bekendgemaakt.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
gemeente en politie geven tips over wat te doen bij verdachte situaties. mensen bewust maken van wat zij kunnen doen bij verdachte situaties. dát is het doel van de campagne ‘boef in de wijk’ die deze week van start is gegaan. de gemeente en de politie steenwijkerland hebben hiervoor de handen ineengeslagen. burgemeester rob bats: ‘als bewoner zie en hoor je veel. en vaak weet je daarom zelf heel goed wat gebruikelijk is in een wijk en wat niet. dan is het goed om te weten wat je moet doen als je geconfronteerd wordt met een situatie die je niet vertrouwt. de komende weken besteden we daar via onze social media kanalen aandacht aan.’ onderdeel van de campagne is een realistische actie die de komende weken ergens in de gemeente wordt georganiseerd. hoe herken je verdachte situaties? en wat moet je dan doen? deze twee vragen staan centraal tijdens de campagne die de komende weken op de accounts van de gemeente en de politie op facebook, x en instagram te zien is. de gemeente en politie geven in de campagne nuttige tips en informatie over waar mensen terecht kunnen als er sprake is van een verdachte situatie bij hen in de buurt. boef in de wijk of mensen inderdaad een verdachte situatie weten te herkennen, wordt duidelijk als in de komende weken een realistische actie wordt nagespeeld. het is de bedoeling dat met hulp van omwonenden de ‘boef in de wijk’ door de politie wordt gevangen. op welke dag de actie zal plaatsvinden wordt enige dagen voor die tijd duidelijk via de genoemde social media kanalen van de gemeente en de politie. waar de actie gaat plaatsvinden, wordt niet vooraf bekendgemaakt. dirk brans
gemeente en politie geven tips over wat te doen bij verdachte situaties. mensen bewust maken van wat zij kunnen doen bij verdachte situaties. dát is het doel van de campagne ‘boef in de wijk’ die deze week van start is gegaan. de gemeente en de politie steenwijkerland hebben hiervoor de handen ineengeslagen. burgemeester rob bats: ‘als bewoner zie en hoor je veel. en vaak weet je daarom zelf heel goed wat gebruikelijk is in een wijk en wat niet. dan is het goed om te weten wat je moet doen als je geconfronteerd wordt met een situatie die je niet vertrouwt. de komende weken besteden we daar via onze social media kanalen aandacht aan.’ onderdeel van de campagne is een realistische actie die de komende weken ergens in de gemeente wordt georganiseerd. hoe herken je verdachte situaties? en wat moet je dan doen? deze twee vragen staan centraal tijdens de campagne die de komende weken op de accounts van de gemeente en de politie op facebook, x en instagram te zien is. de gemeente en politie geven in de campagne nuttige tips en informatie over waar mensen terecht kunnen als er sprake is van een verdachte situatie bij hen in de buurt. boef in de wijk of mensen inderdaad een verdachte situatie weten te herkennen, wordt duidelijk als in de komende weken een realistische actie wordt nagespeeld. het is de bedoeling dat met hulp van omwonenden de ‘boef in de wijk’ door de politie wordt gevangen. op welke dag de actie zal plaatsvinden wordt enige dagen voor die tijd duidelijk via de genoemde social media kanalen van de gemeente en de politie. waar de actie gaat plaatsvinden, wordt niet vooraf bekendgemaakt. dirk brans