inwoners geven hoge cijfers voor wmo en jeugdhulp in steenwijkerland. inwoners van steenwijkerland zijn tevreden over de hulp en ondersteuning die zij van de gemeente krijgen vanuit de wmo en de jeugdhulp. dat blijkt uit het jaarlijkse cliëntervaringsonderzoek dat in het najaar is uitgevoerd. daarbij scoren beide onderdelen gemiddeld rond de 8. wethouder trijn jongman: ‘deze uitkomsten zijn natuurlijk mooi want het geeft aan dat we aansluiten bij de behoefte van onze inwoners. tegelijkertijd blijven we kijken naar hoe we het nog beter kunnen doen. dit jaarlijkse onderzoek geeft ons daarvoor de nodige handvatten.’. inwoners beoordeelden de dienstverlening van de gemeente vanuit de wmo en jeugdhulp in het afgelopen jaar aan de hand van diverse vragen. bijvoorbeeld: wist u waar u moest zijn met uw hulpvraag, werd u goed geholpen en vindt u dat het thuis beter gaat? voor wat betreft de jeugdhulp werd de vragenlijst zowel door ouders als de jongeren ingevuld. daarmee ontstaat een goed beeld van hoe over de hulp en ondersteuning wordt gedacht. meer bekendheid aan onafhankelijk cliëntondersteuner wethouder trijn jongman: ‘uit de ingevulde vragenlijsten blijkt dat de bekendheid met de onafhankelijk cliëntondersteuner nog wel een boost kan gebruiken. daar gaan we mee aan de slag. want het zou zonde zijn als je wel behoefte hebt aan iemand die even met je meekijkt en je op weg helpt en niet weet dat die ondersteuning er gratis voor je is via sociaal werk de kop.’. dirk brans
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
inwoners geven hoge cijfers voor wmo en jeugdhulp in steenwijkerland. inwoners van steenwijkerland zijn tevreden over de hulp en ondersteuning die zij van de gemeente krijgen vanuit de wmo en de jeugdhulp. dat blijkt uit het jaarlijkse cliëntervaringsonderzoek dat in het najaar is uitgevoerd. daarbij scoren beide onderdelen gemiddeld rond de 8. wethouder trijn jongman: ‘deze uitkomsten zijn natuurlijk mooi want het geeft aan dat we aansluiten bij de behoefte van onze inwoners. tegelijkertijd blijven we kijken naar hoe we het nog beter kunnen doen. dit jaarlijkse onderzoek geeft ons daarvoor de nodige handvatten.’. inwoners beoordeelden de dienstverlening van de gemeente vanuit de wmo en jeugdhulp in het afgelopen jaar aan de hand van diverse vragen. bijvoorbeeld: wist u waar u moest zijn met uw hulpvraag, werd u goed geholpen en vindt u dat het thuis beter gaat? voor wat betreft de jeugdhulp werd de vragenlijst zowel door ouders als de jongeren ingevuld. daarmee ontstaat een goed beeld van hoe over de hulp en ondersteuning wordt gedacht. meer bekendheid aan onafhankelijk cliëntondersteuner wethouder trijn jongman: ‘uit de ingevulde vragenlijsten blijkt dat de bekendheid met de onafhankelijk cliëntondersteuner nog wel een boost kan gebruiken. daar gaan we mee aan de slag. want het zou zonde zijn als je wel behoefte hebt aan iemand die even met je meekijkt en je op weg helpt en niet weet dat die ondersteuning er gratis voor je is via sociaal werk de kop.’. dirk brans
Inwoners geven hoge cijfers voor Wmo en Jeugdhulp in Steenwijkerland
Inwoners van Steenwijkerland zijn tevreden over de hulp en ondersteuning die zij van de gemeente krijgen vanuit de Wmo en de Jeugdhulp. Dat blijkt uit het jaarlijkse cliëntervaringsonderzoek dat in het najaar is uitgevoerd. Daarbij scoren beide onderdelen gemiddeld rond de 8. Wethouder Trijn Jongman: ‘Deze uitkomsten zijn natuurlijk mooi want het geeft aan dat we aansluiten bij de behoefte van onze inwoners. Tegelijkertijd blijven we kijken naar hoe we het nog beter kunnen doen. Dit jaarlijkse onderzoek geeft ons daarvoor de nodige handvatten.’
Inwoners beoordeelden de dienstverlening van de gemeente vanuit de Wmo en Jeugdhulp in het afgelopen jaar aan de hand van diverse vragen. Bijvoorbeeld: wist u waar u moest zijn met uw hulpvraag, werd u goed geholpen en vindt u dat het thuis beter gaat? Voor wat betreft de Jeugdhulp werd de vragenlijst zowel door ouders als de jongeren ingevuld. Daarmee ontstaat een goed beeld van hoe over de hulp en ondersteuning wordt gedacht.
Meer bekendheid aan onafhankelijk cliëntondersteuner Wethouder Trijn Jongman: ‘Uit de ingevulde vragenlijsten blijkt dat de bekendheid met de onafhankelijk cliëntondersteuner nog wel een boost kan gebruiken. Daar gaan we mee aan de slag. Want het zou zonde zijn als je wel behoefte hebt aan iemand die even met je meekijkt en je op weg helpt en niet weet dat die ondersteuning er gratis voor je is via Sociaal Werk De Kop.’
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
inwoners geven hoge cijfers voor wmo en jeugdhulp in steenwijkerland. inwoners van steenwijkerland zijn tevreden over de hulp en ondersteuning die zij van de gemeente krijgen vanuit de wmo en de jeugdhulp. dat blijkt uit het jaarlijkse cliëntervaringsonderzoek dat in het najaar is uitgevoerd. daarbij scoren beide onderdelen gemiddeld rond de 8. wethouder trijn jongman: ‘deze uitkomsten zijn natuurlijk mooi want het geeft aan dat we aansluiten bij de behoefte van onze inwoners. tegelijkertijd blijven we kijken naar hoe we het nog beter kunnen doen. dit jaarlijkse onderzoek geeft ons daarvoor de nodige handvatten.’. inwoners beoordeelden de dienstverlening van de gemeente vanuit de wmo en jeugdhulp in het afgelopen jaar aan de hand van diverse vragen. bijvoorbeeld: wist u waar u moest zijn met uw hulpvraag, werd u goed geholpen en vindt u dat het thuis beter gaat? voor wat betreft de jeugdhulp werd de vragenlijst zowel door ouders als de jongeren ingevuld. daarmee ontstaat een goed beeld van hoe over de hulp en ondersteuning wordt gedacht. meer bekendheid aan onafhankelijk cliëntondersteuner wethouder trijn jongman: ‘uit de ingevulde vragenlijsten blijkt dat de bekendheid met de onafhankelijk cliëntondersteuner nog wel een boost kan gebruiken. daar gaan we mee aan de slag. want het zou zonde zijn als je wel behoefte hebt aan iemand die even met je meekijkt en je op weg helpt en niet weet dat die ondersteuning er gratis voor je is via sociaal werk de kop.’. dirk brans
inwoners geven hoge cijfers voor wmo en jeugdhulp in steenwijkerland. inwoners van steenwijkerland zijn tevreden over de hulp en ondersteuning die zij van de gemeente krijgen vanuit de wmo en de jeugdhulp. dat blijkt uit het jaarlijkse cliëntervaringsonderzoek dat in het najaar is uitgevoerd. daarbij scoren beide onderdelen gemiddeld rond de 8. wethouder trijn jongman: ‘deze uitkomsten zijn natuurlijk mooi want het geeft aan dat we aansluiten bij de behoefte van onze inwoners. tegelijkertijd blijven we kijken naar hoe we het nog beter kunnen doen. dit jaarlijkse onderzoek geeft ons daarvoor de nodige handvatten.’. inwoners beoordeelden de dienstverlening van de gemeente vanuit de wmo en jeugdhulp in het afgelopen jaar aan de hand van diverse vragen. bijvoorbeeld: wist u waar u moest zijn met uw hulpvraag, werd u goed geholpen en vindt u dat het thuis beter gaat? voor wat betreft de jeugdhulp werd de vragenlijst zowel door ouders als de jongeren ingevuld. daarmee ontstaat een goed beeld van hoe over de hulp en ondersteuning wordt gedacht. meer bekendheid aan onafhankelijk cliëntondersteuner wethouder trijn jongman: ‘uit de ingevulde vragenlijsten blijkt dat de bekendheid met de onafhankelijk cliëntondersteuner nog wel een boost kan gebruiken. daar gaan we mee aan de slag. want het zou zonde zijn als je wel behoefte hebt aan iemand die even met je meekijkt en je op weg helpt en niet weet dat die ondersteuning er gratis voor je is via sociaal werk de kop.’. dirk brans