de otter, grote vuurvlinder, gevlekte witsnuitlibel, zeggekorfslak en zwarte stern zijn 5 van de beschermde dieren in nationaal park weerribben-wieden. van deze zogenoemde ‘doelsoorten’ zijn illustraties gemaakt. deze staan nu op een serie t-shirts, hoodies en caps. met deze duurzame en lokaal gemaakte producten, met de naam ‘protect me – we’re all nature’, vertelt het nationaal park het bijzondere verhaal van deze 5 bewoners van weerribben-wieden. tijdens het fashion weekend steenwijk op 29 en 30 maart opent het nationaal park haar deuren en zijn deze producten voor het eerst te koop. otter als succesverhaal “in alle kledingstukken zit een label waarop we meer vertellen over het dier. zo lees je dat de otter in 2002 met succes, opnieuw werd uitgezet in weerribben-wieden” vertelt directeur herald nobel. “dankzij het harde werk van staatsbosbeheer, natuurmonumenten, overheden en anderen is het leefgebied van de otter verbeterd. bijvoorbeeld door rasters en tunnels te plaatsen, zodat minder otters slachtoffer worden van het verkeer. het is machtig om te zien dat er inmiddels alweer meer dan 500 otters leven in heel nederland. investeren in de natuur levert echt wat op. wij zijn zelf ook onderdeel van de natuur. dus als het goed gaat met de natuur, dan gaat het ook goed met ons. daarom ook de merknaam protect me – we’re all nature”. speciale voorverkoop tijdens fashion weekend steenwijk. meer kennis leidt tot beter zorgen voor gebiedseducatie, bewoners en bezoekers vertellen en iets leren over weerribben-wieden, is een belangrijke opdracht van het nationaal park. “dat doen we op allerlei manieren. met ons scholenprogramma, dat we samen met ivn natuureducatie, staatsbosbeheer en natuurmonumenten doen, ontvangen we elk jaar meer dan 1000 kinderen. daarnaast vertellen we, met een magazine, via internet en allerlei evenementen, de verhalen over het verleden, heden en de toekomst van het gebied. omdat we echt geloven dat als je ergens meer van weet, je er ook meer waardering voor gaat krijgen en er beter voor wilt zorgen”. lokale en duurzame slow fashion voor het nationaal park is het belangrijk om duurzaam om te gaan met de aarde. de t-shirts, hoodies en caps zijn dus allemaal gemaakt van biologisch katoen of gerecyclede materialen. de kaartjes met de informatie over de dieren, de opdrukken en het verpakken worden lokaal, in steenwijkerland gedaan, door bijzonderdruk. de illustraties zijn gemaakt in zwolle, door bureau circuit. bovendien gaat een deel van de opbrengsten naar schoon-drinkwater-projecten en projecten in het gebied. “met het kopen van een t-shirt, hoodie of cap geef je jezelf een cadeau, maar doe je ook iets voor ons gebied. wij hopen dat wij met onze ‘slow fashion’ de kennis over het gebied en haar bewoners vergroten en daarmee ook laten zien hoe waardevol ons nationaal park weerribben-wieden is” besluit nobel. het fashion weekend steenwijk is op zaterdag 29 en zondag 30 maart. werkplaats weerribben-wieden is op beide dagen open van 12.00-17.00 uur.
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
de otter, grote vuurvlinder, gevlekte witsnuitlibel, zeggekorfslak en zwarte stern zijn 5 van de beschermde dieren in nationaal park weerribben-wieden. van deze zogenoemde ‘doelsoorten’ zijn illustraties gemaakt. deze staan nu op een serie t-shirts, hoodies en caps. met deze duurzame en lokaal gemaakte producten, met de naam ‘protect me – we’re all nature’, vertelt het nationaal park het bijzondere verhaal van deze 5 bewoners van weerribben-wieden. tijdens het fashion weekend steenwijk op 29 en 30 maart opent het nationaal park haar deuren en zijn deze producten voor het eerst te koop. otter als succesverhaal “in alle kledingstukken zit een label waarop we meer vertellen over het dier. zo lees je dat de otter in 2002 met succes, opnieuw werd uitgezet in weerribben-wieden” vertelt directeur herald nobel. “dankzij het harde werk van staatsbosbeheer, natuurmonumenten, overheden en anderen is het leefgebied van de otter verbeterd. bijvoorbeeld door rasters en tunnels te plaatsen, zodat minder otters slachtoffer worden van het verkeer. het is machtig om te zien dat er inmiddels alweer meer dan 500 otters leven in heel nederland. investeren in de natuur levert echt wat op. wij zijn zelf ook onderdeel van de natuur. dus als het goed gaat met de natuur, dan gaat het ook goed met ons. daarom ook de merknaam protect me – we’re all nature”. speciale voorverkoop tijdens fashion weekend steenwijk. meer kennis leidt tot beter zorgen voor gebiedseducatie, bewoners en bezoekers vertellen en iets leren over weerribben-wieden, is een belangrijke opdracht van het nationaal park. “dat doen we op allerlei manieren. met ons scholenprogramma, dat we samen met ivn natuureducatie, staatsbosbeheer en natuurmonumenten doen, ontvangen we elk jaar meer dan 1000 kinderen. daarnaast vertellen we, met een magazine, via internet en allerlei evenementen, de verhalen over het verleden, heden en de toekomst van het gebied. omdat we echt geloven dat als je ergens meer van weet, je er ook meer waardering voor gaat krijgen en er beter voor wilt zorgen”. lokale en duurzame slow fashion voor het nationaal park is het belangrijk om duurzaam om te gaan met de aarde. de t-shirts, hoodies en caps zijn dus allemaal gemaakt van biologisch katoen of gerecyclede materialen. de kaartjes met de informatie over de dieren, de opdrukken en het verpakken worden lokaal, in steenwijkerland gedaan, door bijzonderdruk. de illustraties zijn gemaakt in zwolle, door bureau circuit. bovendien gaat een deel van de opbrengsten naar schoon-drinkwater-projecten en projecten in het gebied. “met het kopen van een t-shirt, hoodie of cap geef je jezelf een cadeau, maar doe je ook iets voor ons gebied. wij hopen dat wij met onze ‘slow fashion’ de kennis over het gebied en haar bewoners vergroten en daarmee ook laten zien hoe waardevol ons nationaal park weerribben-wieden is” besluit nobel. het fashion weekend steenwijk is op zaterdag 29 en zondag 30 maart. werkplaats weerribben-wieden is op beide dagen open van 12.00-17.00 uur.
De otter, grote vuurvlinder, gevlekte witsnuitlibel, zeggekorfslak en zwarte stern zijn 5 van de beschermde dieren in Nationaal Park Weerribben-Wieden. Van deze zogenoemde ‘doelsoorten’ zijn illustraties gemaakt. Deze staan nu op een serie t-shirts, hoodies en caps. Met deze duurzame en lokaal gemaakte producten, met de naam ‘PROTECT ME – We’re all nature’, vertelt het Nationaal Park het bijzondere verhaal van deze 5 bewoners van Weerribben-Wieden. Tijdens het Fashion Weekend Steenwijk op 29 en 30 maart opent het nationaal park haar deuren en zijn deze producten voor het eerst te koop.
Otter als succesverhaal “In alle kledingstukken zit een label waarop we meer vertellen over het dier. Zo lees je dat de otter in 2002 met succes, opnieuw werd uitgezet in Weerribben-Wieden” vertelt directeur Herald Nobel. “Dankzij het harde werk van Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten, overheden en anderen is het leefgebied van de otter verbeterd. Bijvoorbeeld door rasters en tunnels te plaatsen, zodat minder otters slachtoffer worden van het verkeer. Het is machtig om te zien dat er inmiddels alweer meer dan 500 otters leven in heel Nederland. Investeren in de natuur levert echt wat op. Wij zijn zelf ook onderdeel van de natuur. Dus als het goed gaat met de natuur, dan gaat het ook goed met ons. Daarom ook de merknaam PROTECT ME – We’re all nature”.
Speciale voorverkoop tijdens Fashion Weekend Steenwijk
Meer kennis leidt tot beter zorgen voor Gebiedseducatie, bewoners en bezoekers vertellen en iets leren over Weerribben-Wieden, is een belangrijke opdracht van het Nationaal Park. “Dat doen we op allerlei manieren. Met ons scholenprogramma, dat we samen met IVN Natuureducatie, Staatsbosbeheer en Natuurmonumenten doen, ontvangen we elk jaar meer dan 1000 kinderen. Daarnaast vertellen we, met een magazine, via internet en allerlei evenementen, de verhalen over het verleden, heden en de toekomst van het gebied. Omdat we echt geloven dat als je ergens meer van weet, je er ook meer waardering voor gaat krijgen en er beter voor wilt zorgen”.
Lokale en duurzame slow fashion Voor het Nationaal Park is het belangrijk om duurzaam om te gaan met de aarde. De t-shirts, hoodies en caps zijn dus allemaal gemaakt van biologisch katoen of gerecyclede materialen. De kaartjes met de informatie over de dieren, de opdrukken en het verpakken worden lokaal, in Steenwijkerland gedaan, door Bijzonderdruk. De illustraties zijn gemaakt in Zwolle, door Bureau Circuit. Bovendien gaat een deel van de opbrengsten naar schoon-drinkwater-projecten en projecten in het gebied. “Met het kopen van een t-shirt, hoodie of cap geef je jezelf een cadeau, maar doe je ook iets voor ons gebied. Wij hopen dat wij met onze ‘slow fashion’ de kennis over het gebied en haar bewoners vergroten en daarmee ook laten zien hoe waardevol ons Nationaal Park Weerribben-Wieden is” besluit Nobel.
Het Fashion Weekend Steenwijk is op zaterdag 29 en zondag 30 maart. Werkplaats Weerribben-Wieden is op beide dagen open van 12.00-17.00 uur.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
de otter, grote vuurvlinder, gevlekte witsnuitlibel, zeggekorfslak en zwarte stern zijn 5 van de beschermde dieren in nationaal park weerribben-wieden. van deze zogenoemde ‘doelsoorten’ zijn illustraties gemaakt. deze staan nu op een serie t-shirts, hoodies en caps. met deze duurzame en lokaal gemaakte producten, met de naam ‘protect me – we’re all nature’, vertelt het nationaal park het bijzondere verhaal van deze 5 bewoners van weerribben-wieden. tijdens het fashion weekend steenwijk op 29 en 30 maart opent het nationaal park haar deuren en zijn deze producten voor het eerst te koop. otter als succesverhaal “in alle kledingstukken zit een label waarop we meer vertellen over het dier. zo lees je dat de otter in 2002 met succes, opnieuw werd uitgezet in weerribben-wieden” vertelt directeur herald nobel. “dankzij het harde werk van staatsbosbeheer, natuurmonumenten, overheden en anderen is het leefgebied van de otter verbeterd. bijvoorbeeld door rasters en tunnels te plaatsen, zodat minder otters slachtoffer worden van het verkeer. het is machtig om te zien dat er inmiddels alweer meer dan 500 otters leven in heel nederland. investeren in de natuur levert echt wat op. wij zijn zelf ook onderdeel van de natuur. dus als het goed gaat met de natuur, dan gaat het ook goed met ons. daarom ook de merknaam protect me – we’re all nature”. speciale voorverkoop tijdens fashion weekend steenwijk. meer kennis leidt tot beter zorgen voor gebiedseducatie, bewoners en bezoekers vertellen en iets leren over weerribben-wieden, is een belangrijke opdracht van het nationaal park. “dat doen we op allerlei manieren. met ons scholenprogramma, dat we samen met ivn natuureducatie, staatsbosbeheer en natuurmonumenten doen, ontvangen we elk jaar meer dan 1000 kinderen. daarnaast vertellen we, met een magazine, via internet en allerlei evenementen, de verhalen over het verleden, heden en de toekomst van het gebied. omdat we echt geloven dat als je ergens meer van weet, je er ook meer waardering voor gaat krijgen en er beter voor wilt zorgen”. lokale en duurzame slow fashion voor het nationaal park is het belangrijk om duurzaam om te gaan met de aarde. de t-shirts, hoodies en caps zijn dus allemaal gemaakt van biologisch katoen of gerecyclede materialen. de kaartjes met de informatie over de dieren, de opdrukken en het verpakken worden lokaal, in steenwijkerland gedaan, door bijzonderdruk. de illustraties zijn gemaakt in zwolle, door bureau circuit. bovendien gaat een deel van de opbrengsten naar schoon-drinkwater-projecten en projecten in het gebied. “met het kopen van een t-shirt, hoodie of cap geef je jezelf een cadeau, maar doe je ook iets voor ons gebied. wij hopen dat wij met onze ‘slow fashion’ de kennis over het gebied en haar bewoners vergroten en daarmee ook laten zien hoe waardevol ons nationaal park weerribben-wieden is” besluit nobel. het fashion weekend steenwijk is op zaterdag 29 en zondag 30 maart. werkplaats weerribben-wieden is op beide dagen open van 12.00-17.00 uur.
de otter, grote vuurvlinder, gevlekte witsnuitlibel, zeggekorfslak en zwarte stern zijn 5 van de beschermde dieren in nationaal park weerribben-wieden. van deze zogenoemde ‘doelsoorten’ zijn illustraties gemaakt. deze staan nu op een serie t-shirts, hoodies en caps. met deze duurzame en lokaal gemaakte producten, met de naam ‘protect me – we’re all nature’, vertelt het nationaal park het bijzondere verhaal van deze 5 bewoners van weerribben-wieden. tijdens het fashion weekend steenwijk op 29 en 30 maart opent het nationaal park haar deuren en zijn deze producten voor het eerst te koop. otter als succesverhaal “in alle kledingstukken zit een label waarop we meer vertellen over het dier. zo lees je dat de otter in 2002 met succes, opnieuw werd uitgezet in weerribben-wieden” vertelt directeur herald nobel. “dankzij het harde werk van staatsbosbeheer, natuurmonumenten, overheden en anderen is het leefgebied van de otter verbeterd. bijvoorbeeld door rasters en tunnels te plaatsen, zodat minder otters slachtoffer worden van het verkeer. het is machtig om te zien dat er inmiddels alweer meer dan 500 otters leven in heel nederland. investeren in de natuur levert echt wat op. wij zijn zelf ook onderdeel van de natuur. dus als het goed gaat met de natuur, dan gaat het ook goed met ons. daarom ook de merknaam protect me – we’re all nature”. speciale voorverkoop tijdens fashion weekend steenwijk. meer kennis leidt tot beter zorgen voor gebiedseducatie, bewoners en bezoekers vertellen en iets leren over weerribben-wieden, is een belangrijke opdracht van het nationaal park. “dat doen we op allerlei manieren. met ons scholenprogramma, dat we samen met ivn natuureducatie, staatsbosbeheer en natuurmonumenten doen, ontvangen we elk jaar meer dan 1000 kinderen. daarnaast vertellen we, met een magazine, via internet en allerlei evenementen, de verhalen over het verleden, heden en de toekomst van het gebied. omdat we echt geloven dat als je ergens meer van weet, je er ook meer waardering voor gaat krijgen en er beter voor wilt zorgen”. lokale en duurzame slow fashion voor het nationaal park is het belangrijk om duurzaam om te gaan met de aarde. de t-shirts, hoodies en caps zijn dus allemaal gemaakt van biologisch katoen of gerecyclede materialen. de kaartjes met de informatie over de dieren, de opdrukken en het verpakken worden lokaal, in steenwijkerland gedaan, door bijzonderdruk. de illustraties zijn gemaakt in zwolle, door bureau circuit. bovendien gaat een deel van de opbrengsten naar schoon-drinkwater-projecten en projecten in het gebied. “met het kopen van een t-shirt, hoodie of cap geef je jezelf een cadeau, maar doe je ook iets voor ons gebied. wij hopen dat wij met onze ‘slow fashion’ de kennis over het gebied en haar bewoners vergroten en daarmee ook laten zien hoe waardevol ons nationaal park weerribben-wieden is” besluit nobel. het fashion weekend steenwijk is op zaterdag 29 en zondag 30 maart. werkplaats weerribben-wieden is op beide dagen open van 12.00-17.00 uur.