na het succes van ’de brand’, het eerste scenario van #vetveilig the game is er nu een nieuw scenario: ‘de val’! onder digitale leiding van niemand minder dan arts én presentator van het programma topdoks, elbert smelt, leren kinderen ook nu meer over veiligheid. de interactieve games van #vet veilig zijn speciaal ontwikkeld voor scholen om te spelen met leerlingen uit de groepen 7 en 8. “vaak denken mensen ‘aan kinderen heb je niet veel in noodsituaties, die zitten alleen maar in de weg’, maar níets is minder waar. hoe meer omstanders, kinderen én volwassenen, weten wat ze kunnen en moeten doen in het geval van nood, hoe minder slachtoffers natuurlijk. als dokter en vader vind ik het super dat veiligheidsregio ijsselland, juist bij de generatie van morgen, bouwt aan verantwoordelijk en zorgzaam burgerschap!” vertelt elbert smelt. opbouw van het spel het nieuwste deel begint met een ongeluk. aan de spelers wordt gevraagd om het slachtoffer te helpen. presentator elbert legt de leerlingen verschillende keuzes voor. zij moeten dan beslissen wat de veiligste optie is. als alles goed gaat en het slachtoffer gered is, kan deel twee van de game worden gespeeld. daar gaan de leerlingen terug in de tijd en mogen ze proberen om het ongeluk te voorkomen. ze kunnen dit klusje klaren door een aantal missies te voltooien. samenwerking met partners na de lancering van #vetveilig the game over brandveiligheid, november 2020, bleek al snel dat het spel een groot succes was. de reacties op het spel zijn lovend en de game heeft zelfs een gouden international seriousplayaward gewonnen in de categorie voor lagere schooleducatie. de game wordt in heel nederland gespeeld en dat is een mooi moment om de samenwerking op te zoeken met andere veiligheidsregio’s en partners in de vorm van een tweede scenario. het tweede scenario focust op medische veiligheid. om de game zo realistisch mogelijk te kunnen maken hebben we de expertise ingezet van onze partners: ambulancedienst ijsselland meldkamer ambulancedienst en het rode kruis. nieuwsgierig? wil je meer weten over #vetveilig the game of #vetveilig in het algemeen? ga dan naar de #vetveilig pagina. ben je docent en wil je de game in jouw klas spelen? ga dan naar de pagina met informatie voor docenten. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
na het succes van ’de brand’, het eerste scenario van #vetveilig the game is er nu een nieuw scenario: ‘de val’! onder digitale leiding van niemand minder dan arts én presentator van het programma topdoks, elbert smelt, leren kinderen ook nu meer over veiligheid. de interactieve games van #vet veilig zijn speciaal ontwikkeld voor scholen om te spelen met leerlingen uit de groepen 7 en 8. “vaak denken mensen ‘aan kinderen heb je niet veel in noodsituaties, die zitten alleen maar in de weg’, maar níets is minder waar. hoe meer omstanders, kinderen én volwassenen, weten wat ze kunnen en moeten doen in het geval van nood, hoe minder slachtoffers natuurlijk. als dokter en vader vind ik het super dat veiligheidsregio ijsselland, juist bij de generatie van morgen, bouwt aan verantwoordelijk en zorgzaam burgerschap!” vertelt elbert smelt. opbouw van het spel het nieuwste deel begint met een ongeluk. aan de spelers wordt gevraagd om het slachtoffer te helpen. presentator elbert legt de leerlingen verschillende keuzes voor. zij moeten dan beslissen wat de veiligste optie is. als alles goed gaat en het slachtoffer gered is, kan deel twee van de game worden gespeeld. daar gaan de leerlingen terug in de tijd en mogen ze proberen om het ongeluk te voorkomen. ze kunnen dit klusje klaren door een aantal missies te voltooien. samenwerking met partners na de lancering van #vetveilig the game over brandveiligheid, november 2020, bleek al snel dat het spel een groot succes was. de reacties op het spel zijn lovend en de game heeft zelfs een gouden international seriousplayaward gewonnen in de categorie voor lagere schooleducatie. de game wordt in heel nederland gespeeld en dat is een mooi moment om de samenwerking op te zoeken met andere veiligheidsregio’s en partners in de vorm van een tweede scenario. het tweede scenario focust op medische veiligheid. om de game zo realistisch mogelijk te kunnen maken hebben we de expertise ingezet van onze partners: ambulancedienst ijsselland meldkamer ambulancedienst en het rode kruis. nieuwsgierig? wil je meer weten over #vetveilig the game of #vetveilig in het algemeen? ga dan naar de #vetveilig pagina. ben je docent en wil je de game in jouw klas spelen? ga dan naar de pagina met informatie voor docenten. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Na het succes van ’De brand’, het eerste scenario van #VetVeilig the game is er nu een nieuw scenario: ‘De val’! Onder digitale leiding van niemand minder dan arts én presentator van het programma Topdoks, Elbert Smelt, leren kinderen ook nu meer over veiligheid. De interactieve games van #Vet Veilig zijn speciaal ontwikkeld voor scholen om te spelen met leerlingen uit de groepen 7 en 8.
“Vaak denken mensen ‘aan kinderen heb je niet veel in noodsituaties, die zitten alleen maar in de weg’, maar níets is minder waar. Hoe meer omstanders, kinderen én volwassenen, weten wat ze kunnen en moeten doen in het geval van nood, hoe minder slachtoffers natuurlijk. Als dokter en vader vind ik het super dat Veiligheidsregio IJsselland, juist bij de generatie van morgen, bouwt aan verantwoordelijk en zorgzaam burgerschap!” vertelt Elbert Smelt.
Opbouw van het spel Het nieuwste deel begint met een ongeluk. Aan de spelers wordt gevraagd om het slachtoffer te helpen. Presentator Elbert legt de leerlingen verschillende keuzes voor. Zij moeten dan beslissen wat de veiligste optie is. Als alles goed gaat en het slachtoffer gered is, kan deel twee van de game worden gespeeld. Daar gaan de leerlingen terug in de tijd en mogen ze proberen om het ongeluk te voorkomen. Ze kunnen dit klusje klaren door een aantal missies te voltooien.
Samenwerking met partners Na de lancering van #VetVeilig the game over brandveiligheid, november 2020, bleek al snel dat het spel een groot succes was. De reacties op het spel zijn lovend en de game heeft zelfs een gouden International SeriousPlayAward gewonnen in de categorie voor lagere schooleducatie. De game wordt in heel Nederland gespeeld en dat is een mooi moment om de samenwerking op te zoeken met andere veiligheidsregio’s en partners in de vorm van een tweede scenario. Het tweede scenario focust op medische veiligheid. Om de game zo realistisch mogelijk te kunnen maken hebben we de expertise ingezet van onze partners: Ambulancedienst IJsselland Meldkamer Ambulancedienst en het Rode Kruis.
Nieuwsgierig? Wil je meer weten over #VetVeilig the game of #VetVeilig in het algemeen? Ga dan naar de #VetVeilig pagina. Ben je docent en wil je de game in jouw klas spelen? Ga dan naar de pagina met informatie voor docenten.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
FunctioneelAltijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
na het succes van ’de brand’, het eerste scenario van #vetveilig the game is er nu een nieuw scenario: ‘de val’! onder digitale leiding van niemand minder dan arts én presentator van het programma topdoks, elbert smelt, leren kinderen ook nu meer over veiligheid. de interactieve games van #vet veilig zijn speciaal ontwikkeld voor scholen om te spelen met leerlingen uit de groepen 7 en 8. “vaak denken mensen ‘aan kinderen heb je niet veel in noodsituaties, die zitten alleen maar in de weg’, maar níets is minder waar. hoe meer omstanders, kinderen én volwassenen, weten wat ze kunnen en moeten doen in het geval van nood, hoe minder slachtoffers natuurlijk. als dokter en vader vind ik het super dat veiligheidsregio ijsselland, juist bij de generatie van morgen, bouwt aan verantwoordelijk en zorgzaam burgerschap!” vertelt elbert smelt. opbouw van het spel het nieuwste deel begint met een ongeluk. aan de spelers wordt gevraagd om het slachtoffer te helpen. presentator elbert legt de leerlingen verschillende keuzes voor. zij moeten dan beslissen wat de veiligste optie is. als alles goed gaat en het slachtoffer gered is, kan deel twee van de game worden gespeeld. daar gaan de leerlingen terug in de tijd en mogen ze proberen om het ongeluk te voorkomen. ze kunnen dit klusje klaren door een aantal missies te voltooien. samenwerking met partners na de lancering van #vetveilig the game over brandveiligheid, november 2020, bleek al snel dat het spel een groot succes was. de reacties op het spel zijn lovend en de game heeft zelfs een gouden international seriousplayaward gewonnen in de categorie voor lagere schooleducatie. de game wordt in heel nederland gespeeld en dat is een mooi moment om de samenwerking op te zoeken met andere veiligheidsregio’s en partners in de vorm van een tweede scenario. het tweede scenario focust op medische veiligheid. om de game zo realistisch mogelijk te kunnen maken hebben we de expertise ingezet van onze partners: ambulancedienst ijsselland meldkamer ambulancedienst en het rode kruis. nieuwsgierig? wil je meer weten over #vetveilig the game of #vetveilig in het algemeen? ga dan naar de #vetveilig pagina. ben je docent en wil je de game in jouw klas spelen? ga dan naar de pagina met informatie voor docenten. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
na het succes van ’de brand’, het eerste scenario van #vetveilig the game is er nu een nieuw scenario: ‘de val’! onder digitale leiding van niemand minder dan arts én presentator van het programma topdoks, elbert smelt, leren kinderen ook nu meer over veiligheid. de interactieve games van #vet veilig zijn speciaal ontwikkeld voor scholen om te spelen met leerlingen uit de groepen 7 en 8. “vaak denken mensen ‘aan kinderen heb je niet veel in noodsituaties, die zitten alleen maar in de weg’, maar níets is minder waar. hoe meer omstanders, kinderen én volwassenen, weten wat ze kunnen en moeten doen in het geval van nood, hoe minder slachtoffers natuurlijk. als dokter en vader vind ik het super dat veiligheidsregio ijsselland, juist bij de generatie van morgen, bouwt aan verantwoordelijk en zorgzaam burgerschap!” vertelt elbert smelt. opbouw van het spel het nieuwste deel begint met een ongeluk. aan de spelers wordt gevraagd om het slachtoffer te helpen. presentator elbert legt de leerlingen verschillende keuzes voor. zij moeten dan beslissen wat de veiligste optie is. als alles goed gaat en het slachtoffer gered is, kan deel twee van de game worden gespeeld. daar gaan de leerlingen terug in de tijd en mogen ze proberen om het ongeluk te voorkomen. ze kunnen dit klusje klaren door een aantal missies te voltooien. samenwerking met partners na de lancering van #vetveilig the game over brandveiligheid, november 2020, bleek al snel dat het spel een groot succes was. de reacties op het spel zijn lovend en de game heeft zelfs een gouden international seriousplayaward gewonnen in de categorie voor lagere schooleducatie. de game wordt in heel nederland gespeeld en dat is een mooi moment om de samenwerking op te zoeken met andere veiligheidsregio’s en partners in de vorm van een tweede scenario. het tweede scenario focust op medische veiligheid. om de game zo realistisch mogelijk te kunnen maken hebben we de expertise ingezet van onze partners: ambulancedienst ijsselland meldkamer ambulancedienst en het rode kruis. nieuwsgierig? wil je meer weten over #vetveilig the game of #vetveilig in het algemeen? ga dan naar de #vetveilig pagina. ben je docent en wil je de game in jouw klas spelen? ga dan naar de pagina met informatie voor docenten. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.