door de wijziging van ziggo apparatuur in de studio van rtv slos kan het zijn dat u rtv slos niet meer kan ontvangen op uw tv als u nog gebruikmaakt van een ‘oude’ decoder. als de ‘oude’ decoder geen hdmi aansluiting heeft is deze te oud voor ontvangst van rtv slos. (zie ook de foto’s, dit zijn voorbeelden van deze oudere decoders). heeft u één decoder in huis dan kunt u bij ziggo vragen om deze te ruilen voor een nieuw exemplaar, neem daarvoor contact op met de klantenservice van ziggo. geef aan dat u verschillende zenders, waaronder rtv slos kanaal 42, niet meer kan ontvangen. als het goed is krijgt u dan in overleg met ziggo een nieuwe decoder. heeft u meerdere ‘oudere’ decoders in huis dan kunt u dit ook overleggen met de klantenservice van ziggo voor een oplossing. klantenservice van ziggo dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van ziggo 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
door de wijziging van ziggo apparatuur in de studio van rtv slos kan het zijn dat u rtv slos niet meer kan ontvangen op uw tv als u nog gebruikmaakt van een ‘oude’ decoder. als de ‘oude’ decoder geen hdmi aansluiting heeft is deze te oud voor ontvangst van rtv slos. (zie ook de foto’s, dit zijn voorbeelden van deze oudere decoders). heeft u één decoder in huis dan kunt u bij ziggo vragen om deze te ruilen voor een nieuw exemplaar, neem daarvoor contact op met de klantenservice van ziggo. geef aan dat u verschillende zenders, waaronder rtv slos kanaal 42, niet meer kan ontvangen. als het goed is krijgt u dan in overleg met ziggo een nieuwe decoder. heeft u meerdere ‘oudere’ decoders in huis dan kunt u dit ook overleggen met de klantenservice van ziggo voor een oplossing. klantenservice van ziggo dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van ziggo 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Door de wijziging van Ziggo apparatuur in de studio van RTV SLOS kan het zijn dat u RTV SLOS niet meer kan ontvangen op uw tv als u nog gebruikmaakt van een ‘oude’ decoder.
Als de ‘oude’ decoder geen HDMI aansluiting heeft is deze te oud voor ontvangst van RTV SLOS. (zie ook de foto’s, dit zijn voorbeelden van deze oudere decoders)
Heeft u één decoder in huis dan kunt u bij Ziggo vragen om deze te ruilen voor een nieuw exemplaar, neem daarvoor contact op met de klantenservice van Ziggo. Geef aan dat u verschillende zenders, waaronder RTV SLOS kanaal 42, niet meer kan ontvangen. Als het goed is krijgt u dan in overleg met Ziggo een nieuwe decoder.
Heeft u meerdere ‘oudere’ decoders in huis dan kunt u dit ook overleggen met de klantenservice van Ziggo voor een oplossing.
Klantenservice van Ziggo Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
FunctioneelAltijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
door de wijziging van ziggo apparatuur in de studio van rtv slos kan het zijn dat u rtv slos niet meer kan ontvangen op uw tv als u nog gebruikmaakt van een ‘oude’ decoder. als de ‘oude’ decoder geen hdmi aansluiting heeft is deze te oud voor ontvangst van rtv slos. (zie ook de foto’s, dit zijn voorbeelden van deze oudere decoders). heeft u één decoder in huis dan kunt u bij ziggo vragen om deze te ruilen voor een nieuw exemplaar, neem daarvoor contact op met de klantenservice van ziggo. geef aan dat u verschillende zenders, waaronder rtv slos kanaal 42, niet meer kan ontvangen. als het goed is krijgt u dan in overleg met ziggo een nieuwe decoder. heeft u meerdere ‘oudere’ decoders in huis dan kunt u dit ook overleggen met de klantenservice van ziggo voor een oplossing. klantenservice van ziggo dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van ziggo 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
door de wijziging van ziggo apparatuur in de studio van rtv slos kan het zijn dat u rtv slos niet meer kan ontvangen op uw tv als u nog gebruikmaakt van een ‘oude’ decoder. als de ‘oude’ decoder geen hdmi aansluiting heeft is deze te oud voor ontvangst van rtv slos. (zie ook de foto’s, dit zijn voorbeelden van deze oudere decoders). heeft u één decoder in huis dan kunt u bij ziggo vragen om deze te ruilen voor een nieuw exemplaar, neem daarvoor contact op met de klantenservice van ziggo. geef aan dat u verschillende zenders, waaronder rtv slos kanaal 42, niet meer kan ontvangen. als het goed is krijgt u dan in overleg met ziggo een nieuwe decoder. heeft u meerdere ‘oudere’ decoders in huis dan kunt u dit ook overleggen met de klantenservice van ziggo voor een oplossing. klantenservice van ziggo dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van ziggo 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.