de wervingscampagne ‘#watdoejijover4minuten’ was een groot succes! van 17 oktober tot 20 november solliciteerden bijna 80 mensen naar de functie van brandweervrijwilliger. de komende weken krijgen zij te horen of ze door mogen naar het selectietraject. de sollicitanten die voldoen aan de voorwaarden, hebben inmiddels een kennismakingsgesprek gehad. op basis van dit gesprek mogen de geselecteerde kandidaten deelnemen aan de selectiedag. tijdens de selectiedag wordt aan de hand van een aantal testen gekeken of het brandweervak bij de kandidaat past. vervolgens wordt er een definitieve selectie gemaakt. deze groep doet vervolgens een aanstellingskeuring om te kijken of zij echt geschikt zijn als brandweervrijwilliger. met deze keuring is onder andere te zien of de medewerker voldoet aan de bijzondere eisen die het werk stelt en of het werken in de functie geen ongewenste risico’s voor de vrijwilliger zelf, voor collega’s en voor derden met zich meebrengt. als de kandidaat de hele selectieprocedure goed doorloopt, wordt hij of zij aangesteld en aangemeld voor de tweejarige opleiding manschap. informatieavonden begin november organiseerden we vier informatiebijeenkomsten op kazernes in de regio. geïnteresseerden kregen meer informatie over het traject om vrijwilliger te worden, zowel over de selectie als de opleiding. maar ook over wat het betekent om vrijwilliger te zijn. de belangstelling was groot; in totaal ontvingen bijna 65 mensen op deze avonden! #watdoejijover4minuten de wervingscampagne #watdoejijover4minuten is ontwikkeld om de veelzijdigheid van het brandweervak in beeld te brengen. in slechts een paar minuten tijd kan de dag van een brandweerman of -vrouw er ineens heel anders uitzien. daarnaast heft de campagne zijn naam te danken aan de gemiddelde aanrijtijd van vier minuten, die veel posten hanteren. 26 posten dit jaar zochten we vrijwilligers voor 26 posten: de krim, balkbrug, bergentheim, dalfsen, dedemsvaart, diepenveen, genemuiden, giethoorn, gramsbergen, hardenberg, hasselt, heeten, heino, ijsselmuiden, kampen, luttenberg, nieuwleusen, oldemarkt, olst, ommen, steenwijk, vollenhove, welsum, wesepe, wijhe en zwartsluis. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
de wervingscampagne ‘#watdoejijover4minuten’ was een groot succes! van 17 oktober tot 20 november solliciteerden bijna 80 mensen naar de functie van brandweervrijwilliger. de komende weken krijgen zij te horen of ze door mogen naar het selectietraject. de sollicitanten die voldoen aan de voorwaarden, hebben inmiddels een kennismakingsgesprek gehad. op basis van dit gesprek mogen de geselecteerde kandidaten deelnemen aan de selectiedag. tijdens de selectiedag wordt aan de hand van een aantal testen gekeken of het brandweervak bij de kandidaat past. vervolgens wordt er een definitieve selectie gemaakt. deze groep doet vervolgens een aanstellingskeuring om te kijken of zij echt geschikt zijn als brandweervrijwilliger. met deze keuring is onder andere te zien of de medewerker voldoet aan de bijzondere eisen die het werk stelt en of het werken in de functie geen ongewenste risico’s voor de vrijwilliger zelf, voor collega’s en voor derden met zich meebrengt. als de kandidaat de hele selectieprocedure goed doorloopt, wordt hij of zij aangesteld en aangemeld voor de tweejarige opleiding manschap. informatieavonden begin november organiseerden we vier informatiebijeenkomsten op kazernes in de regio. geïnteresseerden kregen meer informatie over het traject om vrijwilliger te worden, zowel over de selectie als de opleiding. maar ook over wat het betekent om vrijwilliger te zijn. de belangstelling was groot; in totaal ontvingen bijna 65 mensen op deze avonden! #watdoejijover4minuten de wervingscampagne #watdoejijover4minuten is ontwikkeld om de veelzijdigheid van het brandweervak in beeld te brengen. in slechts een paar minuten tijd kan de dag van een brandweerman of -vrouw er ineens heel anders uitzien. daarnaast heft de campagne zijn naam te danken aan de gemiddelde aanrijtijd van vier minuten, die veel posten hanteren. 26 posten dit jaar zochten we vrijwilligers voor 26 posten: de krim, balkbrug, bergentheim, dalfsen, dedemsvaart, diepenveen, genemuiden, giethoorn, gramsbergen, hardenberg, hasselt, heeten, heino, ijsselmuiden, kampen, luttenberg, nieuwleusen, oldemarkt, olst, ommen, steenwijk, vollenhove, welsum, wesepe, wijhe en zwartsluis. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
De wervingscampagne ‘#watdoejijover4minuten’ was een groot succes! Van 17 oktober tot 20 november solliciteerden bijna 80 mensen naar de functie van brandweervrijwilliger. De komende weken krijgen zij te horen of ze door mogen naar het selectietraject.
De sollicitanten die voldoen aan de voorwaarden, hebben inmiddels een kennismakingsgesprek gehad. Op basis van dit gesprek mogen de geselecteerde kandidaten deelnemen aan de selectiedag. Tijdens de selectiedag wordt aan de hand van een aantal testen gekeken of het brandweervak bij de kandidaat past. Vervolgens wordt er een definitieve selectie gemaakt. Deze groep doet vervolgens een aanstellingskeuring om te kijken of zij echt geschikt zijn als brandweervrijwilliger. Met deze keuring is onder andere te zien of de medewerker voldoet aan de bijzondere eisen die het werk stelt en of het werken in de functie geen ongewenste risico’s voor de vrijwilliger zelf, voor collega’s en voor derden met zich meebrengt. Als de kandidaat de hele selectieprocedure goed doorloopt, wordt hij of zij aangesteld en aangemeld voor de tweejarige opleiding Manschap.
Informatieavonden
Begin november organiseerden we vier informatiebijeenkomsten op kazernes in de regio. Geïnteresseerden kregen meer informatie over het traject om vrijwilliger te worden, zowel over de selectie als de opleiding. Maar ook over wat het betekent om vrijwilliger te zijn. De belangstelling was groot; in totaal ontvingen bijna 65 mensen op deze avonden!
#watdoejijover4minuten
De wervingscampagne #watdoejijover4minuten is ontwikkeld om de veelzijdigheid van het brandweervak in beeld te brengen. In slechts een paar minuten tijd kan de dag van een brandweerman of -vrouw er ineens heel anders uitzien. Daarnaast heft de campagne zijn naam te danken aan de gemiddelde aanrijtijd van vier minuten, die veel posten hanteren.
26 posten Dit jaar zochten we vrijwilligers voor 26 posten: De Krim, Balkbrug, Bergentheim, Dalfsen, Dedemsvaart, Diepenveen, Genemuiden, Giethoorn, Gramsbergen, Hardenberg, Hasselt, Heeten, Heino, IJsselmuiden, Kampen, Luttenberg, Nieuwleusen, Oldemarkt, Olst, Ommen, Steenwijk, Vollenhove, Welsum, Wesepe, Wijhe en Zwartsluis
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
FunctioneelAltijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
de wervingscampagne ‘#watdoejijover4minuten’ was een groot succes! van 17 oktober tot 20 november solliciteerden bijna 80 mensen naar de functie van brandweervrijwilliger. de komende weken krijgen zij te horen of ze door mogen naar het selectietraject. de sollicitanten die voldoen aan de voorwaarden, hebben inmiddels een kennismakingsgesprek gehad. op basis van dit gesprek mogen de geselecteerde kandidaten deelnemen aan de selectiedag. tijdens de selectiedag wordt aan de hand van een aantal testen gekeken of het brandweervak bij de kandidaat past. vervolgens wordt er een definitieve selectie gemaakt. deze groep doet vervolgens een aanstellingskeuring om te kijken of zij echt geschikt zijn als brandweervrijwilliger. met deze keuring is onder andere te zien of de medewerker voldoet aan de bijzondere eisen die het werk stelt en of het werken in de functie geen ongewenste risico’s voor de vrijwilliger zelf, voor collega’s en voor derden met zich meebrengt. als de kandidaat de hele selectieprocedure goed doorloopt, wordt hij of zij aangesteld en aangemeld voor de tweejarige opleiding manschap. informatieavonden begin november organiseerden we vier informatiebijeenkomsten op kazernes in de regio. geïnteresseerden kregen meer informatie over het traject om vrijwilliger te worden, zowel over de selectie als de opleiding. maar ook over wat het betekent om vrijwilliger te zijn. de belangstelling was groot; in totaal ontvingen bijna 65 mensen op deze avonden! #watdoejijover4minuten de wervingscampagne #watdoejijover4minuten is ontwikkeld om de veelzijdigheid van het brandweervak in beeld te brengen. in slechts een paar minuten tijd kan de dag van een brandweerman of -vrouw er ineens heel anders uitzien. daarnaast heft de campagne zijn naam te danken aan de gemiddelde aanrijtijd van vier minuten, die veel posten hanteren. 26 posten dit jaar zochten we vrijwilligers voor 26 posten: de krim, balkbrug, bergentheim, dalfsen, dedemsvaart, diepenveen, genemuiden, giethoorn, gramsbergen, hardenberg, hasselt, heeten, heino, ijsselmuiden, kampen, luttenberg, nieuwleusen, oldemarkt, olst, ommen, steenwijk, vollenhove, welsum, wesepe, wijhe en zwartsluis. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
de wervingscampagne ‘#watdoejijover4minuten’ was een groot succes! van 17 oktober tot 20 november solliciteerden bijna 80 mensen naar de functie van brandweervrijwilliger. de komende weken krijgen zij te horen of ze door mogen naar het selectietraject. de sollicitanten die voldoen aan de voorwaarden, hebben inmiddels een kennismakingsgesprek gehad. op basis van dit gesprek mogen de geselecteerde kandidaten deelnemen aan de selectiedag. tijdens de selectiedag wordt aan de hand van een aantal testen gekeken of het brandweervak bij de kandidaat past. vervolgens wordt er een definitieve selectie gemaakt. deze groep doet vervolgens een aanstellingskeuring om te kijken of zij echt geschikt zijn als brandweervrijwilliger. met deze keuring is onder andere te zien of de medewerker voldoet aan de bijzondere eisen die het werk stelt en of het werken in de functie geen ongewenste risico’s voor de vrijwilliger zelf, voor collega’s en voor derden met zich meebrengt. als de kandidaat de hele selectieprocedure goed doorloopt, wordt hij of zij aangesteld en aangemeld voor de tweejarige opleiding manschap. informatieavonden begin november organiseerden we vier informatiebijeenkomsten op kazernes in de regio. geïnteresseerden kregen meer informatie over het traject om vrijwilliger te worden, zowel over de selectie als de opleiding. maar ook over wat het betekent om vrijwilliger te zijn. de belangstelling was groot; in totaal ontvingen bijna 65 mensen op deze avonden! #watdoejijover4minuten de wervingscampagne #watdoejijover4minuten is ontwikkeld om de veelzijdigheid van het brandweervak in beeld te brengen. in slechts een paar minuten tijd kan de dag van een brandweerman of -vrouw er ineens heel anders uitzien. daarnaast heft de campagne zijn naam te danken aan de gemiddelde aanrijtijd van vier minuten, die veel posten hanteren. 26 posten dit jaar zochten we vrijwilligers voor 26 posten: de krim, balkbrug, bergentheim, dalfsen, dedemsvaart, diepenveen, genemuiden, giethoorn, gramsbergen, hardenberg, hasselt, heeten, heino, ijsselmuiden, kampen, luttenberg, nieuwleusen, oldemarkt, olst, ommen, steenwijk, vollenhove, welsum, wesepe, wijhe en zwartsluis. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.