met zijn lesmateriaal voor het organiseren van projecten heeft joey teekamp de eerste plaats behaald in de jaarlijkse professor peerprijs 2017. dit is een jaarlijkse wedstrijd waarin vernieuwing en innovatie binnen het onderwijs centraal staat. deze prijs wordt georganiseerd door de vecon, de vereniging van leraren in de economisch/ maatschappelijke vakken in samenwerking met het expertisecentrum voor economie en handel. op de jaarlijkse studiedag van de vecon ontving joey teekamp de prijs uit handen van de juryvoorzitter, geury de vries. het idee voor zijn lesmateriaal ontstond in de loop van 2015 al, toen joey net een plaats als leraar in opleiding had gekregen bij aventus in apeldoorn. voor deze afstudeerstage was het de bedoeling dat joey een lessenserie zou schrijven, als werkstuk voor de opleiding. joey heeft zich drie opeenvolgende jaren ingezet voor het kwf, door als presentator van een evenement in frankrijk honderden wandelaars, hardlopers en fietsers naar de top van de mont ventoux te coachen. ondanks dat hij dit met heel veel plezier deed, werd het lastig om dit te combineren met zijn werk in het onderwijs. hierop ontstond samen met fred lanjouw het idee om een geheel nieuw project te schrijven, gericht op het kwf, de mont ventoux en de leerlingen. zo gezegd, zo gedaan werd gestart met een grote groep leerlingen die zich hadden aangemeld voor het project. hiervan vielen langzaam een hoop leerlingen af. joey bleef over met vijf zeer gemotiveerde leerlingen, om aan het project te werken. terwijl de leerlingen de wildste ideeën bedachten en diverse pogingen namen om geld in te zamelen voor het kwf, was joey op de achtergrond druk bezig met schrijven van het lesmateriaal. het project beloofde een zeer geslaagde reis naar frankrijk te worden. de leerlingen hadden onder begeleiding van joey genoeg geld ingezameld om een bijdrage te leveren door de mont ventoux te beklimmen en een mooie donatie aan het kwf te kunnen doen. bij de afronding van zijn opleiding presenteerde joey het werk aan de docenten op windesheim, alwaar zijn werk met een prachtige negen werd beoordeeld. zonder dat joey het wist, stuurde oud-docent mark sikkes zijn werk in naar de vecon om mee te dingen naar de professor peerprijs, editie 2017. het werk van joey kwam in de top 3 terecht en zo werd hij uitgenodigd om de prijs tijdens de studiedag van vecon in ontvangst te nemen. hier werd duidelijk dat hij de eerste plaats had behaald: zowel bij de vakjury als de publieksjury kwam zijn werk als beste naar voren en hiermee lijkt hij de terechte winnaar. het werk van joey teekamp is ter inzage beschikbaar in de ‘kennisbank’ van de vecon en ligt ter inzage op de afdeling waarbinnen hij werkzaam is op aventus te apeldoorn. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
met zijn lesmateriaal voor het organiseren van projecten heeft joey teekamp de eerste plaats behaald in de jaarlijkse professor peerprijs 2017. dit is een jaarlijkse wedstrijd waarin vernieuwing en innovatie binnen het onderwijs centraal staat. deze prijs wordt georganiseerd door de vecon, de vereniging van leraren in de economisch/ maatschappelijke vakken in samenwerking met het expertisecentrum voor economie en handel. op de jaarlijkse studiedag van de vecon ontving joey teekamp de prijs uit handen van de juryvoorzitter, geury de vries. het idee voor zijn lesmateriaal ontstond in de loop van 2015 al, toen joey net een plaats als leraar in opleiding had gekregen bij aventus in apeldoorn. voor deze afstudeerstage was het de bedoeling dat joey een lessenserie zou schrijven, als werkstuk voor de opleiding. joey heeft zich drie opeenvolgende jaren ingezet voor het kwf, door als presentator van een evenement in frankrijk honderden wandelaars, hardlopers en fietsers naar de top van de mont ventoux te coachen. ondanks dat hij dit met heel veel plezier deed, werd het lastig om dit te combineren met zijn werk in het onderwijs. hierop ontstond samen met fred lanjouw het idee om een geheel nieuw project te schrijven, gericht op het kwf, de mont ventoux en de leerlingen. zo gezegd, zo gedaan werd gestart met een grote groep leerlingen die zich hadden aangemeld voor het project. hiervan vielen langzaam een hoop leerlingen af. joey bleef over met vijf zeer gemotiveerde leerlingen, om aan het project te werken. terwijl de leerlingen de wildste ideeën bedachten en diverse pogingen namen om geld in te zamelen voor het kwf, was joey op de achtergrond druk bezig met schrijven van het lesmateriaal. het project beloofde een zeer geslaagde reis naar frankrijk te worden. de leerlingen hadden onder begeleiding van joey genoeg geld ingezameld om een bijdrage te leveren door de mont ventoux te beklimmen en een mooie donatie aan het kwf te kunnen doen. bij de afronding van zijn opleiding presenteerde joey het werk aan de docenten op windesheim, alwaar zijn werk met een prachtige negen werd beoordeeld. zonder dat joey het wist, stuurde oud-docent mark sikkes zijn werk in naar de vecon om mee te dingen naar de professor peerprijs, editie 2017. het werk van joey kwam in de top 3 terecht en zo werd hij uitgenodigd om de prijs tijdens de studiedag van vecon in ontvangst te nemen. hier werd duidelijk dat hij de eerste plaats had behaald: zowel bij de vakjury als de publieksjury kwam zijn werk als beste naar voren en hiermee lijkt hij de terechte winnaar. het werk van joey teekamp is ter inzage beschikbaar in de ‘kennisbank’ van de vecon en ligt ter inzage op de afdeling waarbinnen hij werkzaam is op aventus te apeldoorn. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Met zijn lesmateriaal voor het organiseren van projecten heeft Joey Teekamp de eerste plaats behaald in de jaarlijkse Professor Peerprijs 2017. Dit is een jaarlijkse wedstrijd waarin vernieuwing en innovatie binnen het onderwijs centraal staat. Deze prijs wordt georganiseerd door de VECON, de vereniging van leraren in de economisch/ maatschappelijke vakken in samenwerking met het Expertisecentrum voor Economie en Handel. Op de jaarlijkse studiedag van de Vecon ontving Joey Teekamp de prijs uit handen van de juryvoorzitter, Geury de Vries.
Het idee voor zijn lesmateriaal ontstond in de loop van 2015 al, toen Joey net een plaats als leraar in opleiding had gekregen bij Aventus in Apeldoorn. Voor deze afstudeerstage was het de bedoeling dat Joey een lessenserie zou schrijven, als werkstuk voor de opleiding. Joey heeft zich drie opeenvolgende jaren ingezet voor het KWF, door als presentator van een evenement in Frankrijk honderden wandelaars, hardlopers en fietsers naar de top van de Mont Ventoux te coachen. Ondanks dat hij dit met heel veel plezier deed, werd het lastig om dit te combineren met zijn werk in het onderwijs. Hierop ontstond samen met Fred Lanjouw het idee om een geheel nieuw project te schrijven, gericht op het KWF, de Mont Ventoux en de leerlingen.
Zo gezegd, zo gedaan werd gestart met een grote groep leerlingen die zich hadden aangemeld voor het project. Hiervan vielen langzaam een hoop leerlingen af. Joey bleef over met vijf zeer gemotiveerde leerlingen, om aan het project te werken. Terwijl de leerlingen de wildste ideeën bedachten en diverse pogingen namen om geld in te zamelen voor het KWF, was Joey op de achtergrond druk bezig met schrijven van het lesmateriaal. Het project beloofde een zeer geslaagde reis naar Frankrijk te worden. De leerlingen hadden onder begeleiding van Joey genoeg geld ingezameld om een bijdrage te leveren door de Mont Ventoux te beklimmen en een mooie donatie aan het KWF te kunnen doen.
Bij de afronding van zijn opleiding presenteerde Joey het werk aan de docenten op Windesheim, alwaar zijn werk met een prachtige negen werd beoordeeld. Zonder dat Joey het wist, stuurde oud-docent Mark Sikkes zijn werk in naar de Vecon om mee te dingen naar de Professor Peerprijs, editie 2017. Het werk van Joey kwam in de top 3 terecht en zo werd hij uitgenodigd om de prijs tijdens de studiedag van Vecon in ontvangst te nemen. Hier werd duidelijk dat hij de eerste plaats had behaald: zowel bij de vakjury als de publieksjury kwam zijn werk als beste naar voren en hiermee lijkt hij de terechte winnaar.
Het werk van Joey Teekamp is ter inzage beschikbaar in de ‘Kennisbank’ van de VECON en ligt ter inzage op de afdeling waarbinnen hij werkzaam is op Aventus te Apeldoorn.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
FunctioneelAltijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
met zijn lesmateriaal voor het organiseren van projecten heeft joey teekamp de eerste plaats behaald in de jaarlijkse professor peerprijs 2017. dit is een jaarlijkse wedstrijd waarin vernieuwing en innovatie binnen het onderwijs centraal staat. deze prijs wordt georganiseerd door de vecon, de vereniging van leraren in de economisch/ maatschappelijke vakken in samenwerking met het expertisecentrum voor economie en handel. op de jaarlijkse studiedag van de vecon ontving joey teekamp de prijs uit handen van de juryvoorzitter, geury de vries. het idee voor zijn lesmateriaal ontstond in de loop van 2015 al, toen joey net een plaats als leraar in opleiding had gekregen bij aventus in apeldoorn. voor deze afstudeerstage was het de bedoeling dat joey een lessenserie zou schrijven, als werkstuk voor de opleiding. joey heeft zich drie opeenvolgende jaren ingezet voor het kwf, door als presentator van een evenement in frankrijk honderden wandelaars, hardlopers en fietsers naar de top van de mont ventoux te coachen. ondanks dat hij dit met heel veel plezier deed, werd het lastig om dit te combineren met zijn werk in het onderwijs. hierop ontstond samen met fred lanjouw het idee om een geheel nieuw project te schrijven, gericht op het kwf, de mont ventoux en de leerlingen. zo gezegd, zo gedaan werd gestart met een grote groep leerlingen die zich hadden aangemeld voor het project. hiervan vielen langzaam een hoop leerlingen af. joey bleef over met vijf zeer gemotiveerde leerlingen, om aan het project te werken. terwijl de leerlingen de wildste ideeën bedachten en diverse pogingen namen om geld in te zamelen voor het kwf, was joey op de achtergrond druk bezig met schrijven van het lesmateriaal. het project beloofde een zeer geslaagde reis naar frankrijk te worden. de leerlingen hadden onder begeleiding van joey genoeg geld ingezameld om een bijdrage te leveren door de mont ventoux te beklimmen en een mooie donatie aan het kwf te kunnen doen. bij de afronding van zijn opleiding presenteerde joey het werk aan de docenten op windesheim, alwaar zijn werk met een prachtige negen werd beoordeeld. zonder dat joey het wist, stuurde oud-docent mark sikkes zijn werk in naar de vecon om mee te dingen naar de professor peerprijs, editie 2017. het werk van joey kwam in de top 3 terecht en zo werd hij uitgenodigd om de prijs tijdens de studiedag van vecon in ontvangst te nemen. hier werd duidelijk dat hij de eerste plaats had behaald: zowel bij de vakjury als de publieksjury kwam zijn werk als beste naar voren en hiermee lijkt hij de terechte winnaar. het werk van joey teekamp is ter inzage beschikbaar in de ‘kennisbank’ van de vecon en ligt ter inzage op de afdeling waarbinnen hij werkzaam is op aventus te apeldoorn. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
met zijn lesmateriaal voor het organiseren van projecten heeft joey teekamp de eerste plaats behaald in de jaarlijkse professor peerprijs 2017. dit is een jaarlijkse wedstrijd waarin vernieuwing en innovatie binnen het onderwijs centraal staat. deze prijs wordt georganiseerd door de vecon, de vereniging van leraren in de economisch/ maatschappelijke vakken in samenwerking met het expertisecentrum voor economie en handel. op de jaarlijkse studiedag van de vecon ontving joey teekamp de prijs uit handen van de juryvoorzitter, geury de vries. het idee voor zijn lesmateriaal ontstond in de loop van 2015 al, toen joey net een plaats als leraar in opleiding had gekregen bij aventus in apeldoorn. voor deze afstudeerstage was het de bedoeling dat joey een lessenserie zou schrijven, als werkstuk voor de opleiding. joey heeft zich drie opeenvolgende jaren ingezet voor het kwf, door als presentator van een evenement in frankrijk honderden wandelaars, hardlopers en fietsers naar de top van de mont ventoux te coachen. ondanks dat hij dit met heel veel plezier deed, werd het lastig om dit te combineren met zijn werk in het onderwijs. hierop ontstond samen met fred lanjouw het idee om een geheel nieuw project te schrijven, gericht op het kwf, de mont ventoux en de leerlingen. zo gezegd, zo gedaan werd gestart met een grote groep leerlingen die zich hadden aangemeld voor het project. hiervan vielen langzaam een hoop leerlingen af. joey bleef over met vijf zeer gemotiveerde leerlingen, om aan het project te werken. terwijl de leerlingen de wildste ideeën bedachten en diverse pogingen namen om geld in te zamelen voor het kwf, was joey op de achtergrond druk bezig met schrijven van het lesmateriaal. het project beloofde een zeer geslaagde reis naar frankrijk te worden. de leerlingen hadden onder begeleiding van joey genoeg geld ingezameld om een bijdrage te leveren door de mont ventoux te beklimmen en een mooie donatie aan het kwf te kunnen doen. bij de afronding van zijn opleiding presenteerde joey het werk aan de docenten op windesheim, alwaar zijn werk met een prachtige negen werd beoordeeld. zonder dat joey het wist, stuurde oud-docent mark sikkes zijn werk in naar de vecon om mee te dingen naar de professor peerprijs, editie 2017. het werk van joey kwam in de top 3 terecht en zo werd hij uitgenodigd om de prijs tijdens de studiedag van vecon in ontvangst te nemen. hier werd duidelijk dat hij de eerste plaats had behaald: zowel bij de vakjury als de publieksjury kwam zijn werk als beste naar voren en hiermee lijkt hij de terechte winnaar. het werk van joey teekamp is ter inzage beschikbaar in de ‘kennisbank’ van de vecon en ligt ter inzage op de afdeling waarbinnen hij werkzaam is op aventus te apeldoorn. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.