unieke proef met nieuw asfalt moet leiden tot langere levensduur, de thijssengracht in giethoorn wordt – bij wijze van proef – voorzien van een nieuw soort asfalt dat scheurvorming van het wegdek vertraagt en spoorvorming tegengaat. de gemeente steenwijkerland werkt in deze pilot samen met de firma schagen infra. wethouder douwe oosterveen: ‘een innovatieve toepassing waarbij het mes aan meerdere kanten snijdt. het is duurzaam materiaal dat volledig herbruikbaar is. het gaat spoorvorming tegen, wat prettig is voor de automobilist én het zorgt voor een langere levensduur van de weg. als de proef succesvol is, gaan we kijken of we dit asfalt vaker kunnen toepassen.’. het asfalt dat over een lengte van circa 1.300 meter wordt aangelegd, is volledig gewapend met vezels. hoewel er in diverse landen al ervaring mee is opgedaan, is de toepassing voor nederlandse begrippen nieuw. daarmee is de proef op de thijssengracht de eerste in nederland. de aanleg van het asfalt op de thijssengracht gebeurt op donderdag 23 november 2017. wethouder douwe oosterveen: ‘samen met de aannemer gaan we het desbetreffende wegvak de komende maanden en jaren goed volgen. is de proef succesvol, dan zouden we het vaker kunnen toepassen.’. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
unieke proef met nieuw asfalt moet leiden tot langere levensduur, de thijssengracht in giethoorn wordt – bij wijze van proef – voorzien van een nieuw soort asfalt dat scheurvorming van het wegdek vertraagt en spoorvorming tegengaat. de gemeente steenwijkerland werkt in deze pilot samen met de firma schagen infra. wethouder douwe oosterveen: ‘een innovatieve toepassing waarbij het mes aan meerdere kanten snijdt. het is duurzaam materiaal dat volledig herbruikbaar is. het gaat spoorvorming tegen, wat prettig is voor de automobilist én het zorgt voor een langere levensduur van de weg. als de proef succesvol is, gaan we kijken of we dit asfalt vaker kunnen toepassen.’. het asfalt dat over een lengte van circa 1.300 meter wordt aangelegd, is volledig gewapend met vezels. hoewel er in diverse landen al ervaring mee is opgedaan, is de toepassing voor nederlandse begrippen nieuw. daarmee is de proef op de thijssengracht de eerste in nederland. de aanleg van het asfalt op de thijssengracht gebeurt op donderdag 23 november 2017. wethouder douwe oosterveen: ‘samen met de aannemer gaan we het desbetreffende wegvak de komende maanden en jaren goed volgen. is de proef succesvol, dan zouden we het vaker kunnen toepassen.’. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Unieke proef met nieuw asfalt moet leiden tot langere levensduur, De Thijssengracht in Giethoorn wordt – bij wijze van proef – voorzien van een nieuw soort asfalt dat scheurvorming van het wegdek vertraagt en spoorvorming tegengaat. De gemeente Steenwijkerland werkt in deze pilot samen met de firma Schagen Infra. Wethouder Douwe Oosterveen: ‘Een innovatieve toepassing waarbij het mes aan meerdere kanten snijdt. Het is duurzaam materiaal dat volledig herbruikbaar is. Het gaat spoorvorming tegen, wat prettig is voor de automobilist én het zorgt voor een langere levensduur van de weg. Als de proef succesvol is, gaan we kijken of we dit asfalt vaker kunnen toepassen.’
Het asfalt dat over een lengte van circa 1.300 meter wordt aangelegd, is volledig gewapend met vezels. Hoewel er in diverse landen al ervaring mee is opgedaan, is de toepassing voor Nederlandse begrippen nieuw. Daarmee is de proef op de Thijssengracht de eerste in Nederland. De aanleg van het asfalt op de Thijssengracht gebeurt op donderdag 23 november 2017. Wethouder Douwe Oosterveen: ‘Samen met de aannemer gaan we het desbetreffende wegvak de komende maanden en jaren goed volgen. Is de proef succesvol, dan zouden we het vaker kunnen toepassen.’
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
FunctioneelAltijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
unieke proef met nieuw asfalt moet leiden tot langere levensduur, de thijssengracht in giethoorn wordt – bij wijze van proef – voorzien van een nieuw soort asfalt dat scheurvorming van het wegdek vertraagt en spoorvorming tegengaat. de gemeente steenwijkerland werkt in deze pilot samen met de firma schagen infra. wethouder douwe oosterveen: ‘een innovatieve toepassing waarbij het mes aan meerdere kanten snijdt. het is duurzaam materiaal dat volledig herbruikbaar is. het gaat spoorvorming tegen, wat prettig is voor de automobilist én het zorgt voor een langere levensduur van de weg. als de proef succesvol is, gaan we kijken of we dit asfalt vaker kunnen toepassen.’. het asfalt dat over een lengte van circa 1.300 meter wordt aangelegd, is volledig gewapend met vezels. hoewel er in diverse landen al ervaring mee is opgedaan, is de toepassing voor nederlandse begrippen nieuw. daarmee is de proef op de thijssengracht de eerste in nederland. de aanleg van het asfalt op de thijssengracht gebeurt op donderdag 23 november 2017. wethouder douwe oosterveen: ‘samen met de aannemer gaan we het desbetreffende wegvak de komende maanden en jaren goed volgen. is de proef succesvol, dan zouden we het vaker kunnen toepassen.’. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
unieke proef met nieuw asfalt moet leiden tot langere levensduur, de thijssengracht in giethoorn wordt – bij wijze van proef – voorzien van een nieuw soort asfalt dat scheurvorming van het wegdek vertraagt en spoorvorming tegengaat. de gemeente steenwijkerland werkt in deze pilot samen met de firma schagen infra. wethouder douwe oosterveen: ‘een innovatieve toepassing waarbij het mes aan meerdere kanten snijdt. het is duurzaam materiaal dat volledig herbruikbaar is. het gaat spoorvorming tegen, wat prettig is voor de automobilist én het zorgt voor een langere levensduur van de weg. als de proef succesvol is, gaan we kijken of we dit asfalt vaker kunnen toepassen.’. het asfalt dat over een lengte van circa 1.300 meter wordt aangelegd, is volledig gewapend met vezels. hoewel er in diverse landen al ervaring mee is opgedaan, is de toepassing voor nederlandse begrippen nieuw. daarmee is de proef op de thijssengracht de eerste in nederland. de aanleg van het asfalt op de thijssengracht gebeurt op donderdag 23 november 2017. wethouder douwe oosterveen: ‘samen met de aannemer gaan we het desbetreffende wegvak de komende maanden en jaren goed volgen. is de proef succesvol, dan zouden we het vaker kunnen toepassen.’. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.