de snelheid eruit. dat is het doel van de tijdelijke verkeersmaatregel die het college wil nemen bij de kruising van de klosse. de tijdelijke maatregel bestaat uit het aanbrengen van belijning in combinatie met het invoeren van een adviessnelheid van 30 km/u. de tijdelijke maatregel wordt genomen vooruitlopend op een definitieve herinrichting van de kruising. wethouder marcel scheringa: ‘uit onderzoek is gebleken dat het verkeer onvoldoende remt op de kruising en daardoor bewust of onbewust risico neemt. om op de kruising goed te kunnen anticiperen op andere verkeersdeelnemers is snelheid minderen écht nodig. samen met de bewoners hebben we gekeken wat daarvoor nodig is. daar is eerst deze tijdelijke maatregel uit gekomen. vervolgens willen we ook de fysieke inrichting van de kruising aanpakken. daar gaan we de gemeenteraad geld voor vragen.’. een serie ongelukken op de kruising was voor het college reden om uitgebreid onderzoek te laten doen naar de verkeerssituatie bij de klosse. de conclusie van dat onderzoek was dat het verkeer te weinig afremt om de kruising goed te kunnen overzien. wethouder marcel scheringa: ‘met de tijdelijke verkeersmaatregel sorteren we alvast voor op de nieuwe situatie waarbij we de kruising zo inrichten dat het verkeer ook echt gedwongen wordt langzaam te rijden. het worden als het ware twee t-splitsingen. je kunt dan niet anders dan afremmen. en dat is ook de bedoeling want een lage snelheid maakt de kans op een ongeval vele malen kleiner.’. de tijdelijk maatregel wordt nog deze maand uitgevoerd. de reconstructie van de kruising gebeurt in het voorjaar van 2021. voorwaarde is wel dat de gemeenteraad bij de begrotingsbehandeling daarvoor de financiële middelen beschikbaar stelt. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
de snelheid eruit. dat is het doel van de tijdelijke verkeersmaatregel die het college wil nemen bij de kruising van de klosse. de tijdelijke maatregel bestaat uit het aanbrengen van belijning in combinatie met het invoeren van een adviessnelheid van 30 km/u. de tijdelijke maatregel wordt genomen vooruitlopend op een definitieve herinrichting van de kruising. wethouder marcel scheringa: ‘uit onderzoek is gebleken dat het verkeer onvoldoende remt op de kruising en daardoor bewust of onbewust risico neemt. om op de kruising goed te kunnen anticiperen op andere verkeersdeelnemers is snelheid minderen écht nodig. samen met de bewoners hebben we gekeken wat daarvoor nodig is. daar is eerst deze tijdelijke maatregel uit gekomen. vervolgens willen we ook de fysieke inrichting van de kruising aanpakken. daar gaan we de gemeenteraad geld voor vragen.’. een serie ongelukken op de kruising was voor het college reden om uitgebreid onderzoek te laten doen naar de verkeerssituatie bij de klosse. de conclusie van dat onderzoek was dat het verkeer te weinig afremt om de kruising goed te kunnen overzien. wethouder marcel scheringa: ‘met de tijdelijke verkeersmaatregel sorteren we alvast voor op de nieuwe situatie waarbij we de kruising zo inrichten dat het verkeer ook echt gedwongen wordt langzaam te rijden. het worden als het ware twee t-splitsingen. je kunt dan niet anders dan afremmen. en dat is ook de bedoeling want een lage snelheid maakt de kans op een ongeval vele malen kleiner.’. de tijdelijk maatregel wordt nog deze maand uitgevoerd. de reconstructie van de kruising gebeurt in het voorjaar van 2021. voorwaarde is wel dat de gemeenteraad bij de begrotingsbehandeling daarvoor de financiële middelen beschikbaar stelt. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
De snelheid eruit. Dat is het doel van de tijdelijke verkeersmaatregel die het college wil nemen bij de kruising van De Klosse. De tijdelijke maatregel bestaat uit het aanbrengen van belijning in combinatie met het invoeren van een adviessnelheid van 30 km/u. De tijdelijke maatregel wordt genomen vooruitlopend op een definitieve herinrichting van de kruising. Wethouder Marcel Scheringa: ‘Uit onderzoek is gebleken dat het verkeer onvoldoende remt op de kruising en daardoor bewust of onbewust risico neemt. Om op de kruising goed te kunnen anticiperen op andere verkeersdeelnemers is snelheid minderen écht nodig. Samen met de bewoners hebben we gekeken wat daarvoor nodig is. Daar is eerst deze tijdelijke maatregel uit gekomen. Vervolgens willen we ook de fysieke inrichting van de kruising aanpakken. Daar gaan we de gemeenteraad geld voor vragen.’
Een serie ongelukken op de kruising was voor het college reden om uitgebreid onderzoek te laten doen naar de verkeerssituatie bij De Klosse. De conclusie van dat onderzoek was dat het verkeer te weinig afremt om de kruising goed te kunnen overzien. Wethouder Marcel Scheringa: ‘Met de tijdelijke verkeersmaatregel sorteren we alvast voor op de nieuwe situatie waarbij we de kruising zo inrichten dat het verkeer ook echt gedwongen wordt langzaam te rijden. Het worden als het ware twee t-splitsingen. Je kunt dan niet anders dan afremmen. En dat is ook de bedoeling want een lage snelheid maakt de kans op een ongeval vele malen kleiner.’
De tijdelijk maatregel wordt nog deze maand uitgevoerd. De reconstructie van de kruising gebeurt in het voorjaar van 2021. Voorwaarde is wel dat de gemeenteraad bij de begrotingsbehandeling daarvoor de financiële middelen beschikbaar stelt.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
FunctioneelAltijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
de snelheid eruit. dat is het doel van de tijdelijke verkeersmaatregel die het college wil nemen bij de kruising van de klosse. de tijdelijke maatregel bestaat uit het aanbrengen van belijning in combinatie met het invoeren van een adviessnelheid van 30 km/u. de tijdelijke maatregel wordt genomen vooruitlopend op een definitieve herinrichting van de kruising. wethouder marcel scheringa: ‘uit onderzoek is gebleken dat het verkeer onvoldoende remt op de kruising en daardoor bewust of onbewust risico neemt. om op de kruising goed te kunnen anticiperen op andere verkeersdeelnemers is snelheid minderen écht nodig. samen met de bewoners hebben we gekeken wat daarvoor nodig is. daar is eerst deze tijdelijke maatregel uit gekomen. vervolgens willen we ook de fysieke inrichting van de kruising aanpakken. daar gaan we de gemeenteraad geld voor vragen.’. een serie ongelukken op de kruising was voor het college reden om uitgebreid onderzoek te laten doen naar de verkeerssituatie bij de klosse. de conclusie van dat onderzoek was dat het verkeer te weinig afremt om de kruising goed te kunnen overzien. wethouder marcel scheringa: ‘met de tijdelijke verkeersmaatregel sorteren we alvast voor op de nieuwe situatie waarbij we de kruising zo inrichten dat het verkeer ook echt gedwongen wordt langzaam te rijden. het worden als het ware twee t-splitsingen. je kunt dan niet anders dan afremmen. en dat is ook de bedoeling want een lage snelheid maakt de kans op een ongeval vele malen kleiner.’. de tijdelijk maatregel wordt nog deze maand uitgevoerd. de reconstructie van de kruising gebeurt in het voorjaar van 2021. voorwaarde is wel dat de gemeenteraad bij de begrotingsbehandeling daarvoor de financiële middelen beschikbaar stelt. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
de snelheid eruit. dat is het doel van de tijdelijke verkeersmaatregel die het college wil nemen bij de kruising van de klosse. de tijdelijke maatregel bestaat uit het aanbrengen van belijning in combinatie met het invoeren van een adviessnelheid van 30 km/u. de tijdelijke maatregel wordt genomen vooruitlopend op een definitieve herinrichting van de kruising. wethouder marcel scheringa: ‘uit onderzoek is gebleken dat het verkeer onvoldoende remt op de kruising en daardoor bewust of onbewust risico neemt. om op de kruising goed te kunnen anticiperen op andere verkeersdeelnemers is snelheid minderen écht nodig. samen met de bewoners hebben we gekeken wat daarvoor nodig is. daar is eerst deze tijdelijke maatregel uit gekomen. vervolgens willen we ook de fysieke inrichting van de kruising aanpakken. daar gaan we de gemeenteraad geld voor vragen.’. een serie ongelukken op de kruising was voor het college reden om uitgebreid onderzoek te laten doen naar de verkeerssituatie bij de klosse. de conclusie van dat onderzoek was dat het verkeer te weinig afremt om de kruising goed te kunnen overzien. wethouder marcel scheringa: ‘met de tijdelijke verkeersmaatregel sorteren we alvast voor op de nieuwe situatie waarbij we de kruising zo inrichten dat het verkeer ook echt gedwongen wordt langzaam te rijden. het worden als het ware twee t-splitsingen. je kunt dan niet anders dan afremmen. en dat is ook de bedoeling want een lage snelheid maakt de kans op een ongeval vele malen kleiner.’. de tijdelijk maatregel wordt nog deze maand uitgevoerd. de reconstructie van de kruising gebeurt in het voorjaar van 2021. voorwaarde is wel dat de gemeenteraad bij de begrotingsbehandeling daarvoor de financiële middelen beschikbaar stelt. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.