de tropische verschijning van vier flamingo’s onlangs in de ijssel was prachtig. minder mooi: er kon niet massaal naar gekeken kon worden. tijdens het voorjaar voert marketingoost normaal gesproken campagnes om toeristen naar overijssel te trekken via visitoost.nl. daarom besloot de organsatie vrolijke (voorlees)verhaaltjes over de familie flamingo te ontwikkelen. zodat de jongste én oudere overijsselaars zich thuis kunnen verwonderen over deze bijzondere gebeurtenis buiten. het unieke is dat de vrolijke verhaaltjes uit ‘waar is de familie flamingo nou weer op vakantie’ direct en gratis te zien zijn op de instagram stories van visitoost. gevoel van trots alice voorhorst, manager branding bij marketingoost: in deze tijden van covid-19 wil je graag iets bijdragen, dus we grepen de landing van vier flamingo’s direct aan. om enerzijds de binnen zittende overijsselaars iets leuks te geven en anderzijds een gevoel van trots te creëren. de flamingo’s in onze ijssel benadrukken het overheerlijke on-nederlandse karakter van overijssel. ‘waar is de familie flamingo nou weer op vakantie’ dit prentenboek in een modern jasje beantwoordt op grappige manieren slechts 1 intrigerende vraag: ‘waar is de familie flamingo nou weer op vakantie’. elk antwoord/verhaaltj draait om een on-nederlands leuk weetje of gegeven in overijssel. wilden ze bijvoorbeeld eigenlijk naar de kastelen in frankrijk? en gingen ze acrobatische toeren uithalen op de toren van het verzonken dorp? de conclusie van elk hoofdstuk is dat het on-nederlandse karakter van overijssel zo bevalt, dat ze zeker weer terugkomen! bedenkers van de flamingo campagne is lemon scented tea, de illustraties zijn gemaakt door bycen molenaar. lees meer over familie flamingo op visitoost.nl/familieflamingo meer voor thuis doeboek, virtuele tours en overijsselse wenskaarten: #lichtpuntje om er toch voor te zorgen dat toerisme en recreatie in overijssel straks weer volop tot bloei kan komen, worden door middel van diverse acties bewoners en bezoekers nu al geïnteresseerd om straks vakanties en andere activiteiten in overijssel te ondernemen. samen met de provincie overijssel wordt dit geladen met de #lichtpuntje. we hebben allemaal lichtpuntjes nodig in deze onzekere tijd. vanuit de bank of de tuinstoel kunnen ze genieten van de eigen (thuis)provincie. met doe-boeken en virtuele tours (her)ontdekken ze hoe mooi het dichtbij huis is. een speciale postkaarten actie geeft mensen de gelegenheid om (gratis) in contact te blijven met elkaar en uit te zien naar mooie momenten samen in overijssel. visitoost.nl/lichtpuntje
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
de tropische verschijning van vier flamingo’s onlangs in de ijssel was prachtig. minder mooi: er kon niet massaal naar gekeken kon worden. tijdens het voorjaar voert marketingoost normaal gesproken campagnes om toeristen naar overijssel te trekken via visitoost.nl. daarom besloot de organsatie vrolijke (voorlees)verhaaltjes over de familie flamingo te ontwikkelen. zodat de jongste én oudere overijsselaars zich thuis kunnen verwonderen over deze bijzondere gebeurtenis buiten. het unieke is dat de vrolijke verhaaltjes uit ‘waar is de familie flamingo nou weer op vakantie’ direct en gratis te zien zijn op de instagram stories van visitoost. gevoel van trots alice voorhorst, manager branding bij marketingoost: in deze tijden van covid-19 wil je graag iets bijdragen, dus we grepen de landing van vier flamingo’s direct aan. om enerzijds de binnen zittende overijsselaars iets leuks te geven en anderzijds een gevoel van trots te creëren. de flamingo’s in onze ijssel benadrukken het overheerlijke on-nederlandse karakter van overijssel. ‘waar is de familie flamingo nou weer op vakantie’ dit prentenboek in een modern jasje beantwoordt op grappige manieren slechts 1 intrigerende vraag: ‘waar is de familie flamingo nou weer op vakantie’. elk antwoord/verhaaltj draait om een on-nederlands leuk weetje of gegeven in overijssel. wilden ze bijvoorbeeld eigenlijk naar de kastelen in frankrijk? en gingen ze acrobatische toeren uithalen op de toren van het verzonken dorp? de conclusie van elk hoofdstuk is dat het on-nederlandse karakter van overijssel zo bevalt, dat ze zeker weer terugkomen! bedenkers van de flamingo campagne is lemon scented tea, de illustraties zijn gemaakt door bycen molenaar. lees meer over familie flamingo op visitoost.nl/familieflamingo meer voor thuis doeboek, virtuele tours en overijsselse wenskaarten: #lichtpuntje om er toch voor te zorgen dat toerisme en recreatie in overijssel straks weer volop tot bloei kan komen, worden door middel van diverse acties bewoners en bezoekers nu al geïnteresseerd om straks vakanties en andere activiteiten in overijssel te ondernemen. samen met de provincie overijssel wordt dit geladen met de #lichtpuntje. we hebben allemaal lichtpuntjes nodig in deze onzekere tijd. vanuit de bank of de tuinstoel kunnen ze genieten van de eigen (thuis)provincie. met doe-boeken en virtuele tours (her)ontdekken ze hoe mooi het dichtbij huis is. een speciale postkaarten actie geeft mensen de gelegenheid om (gratis) in contact te blijven met elkaar en uit te zien naar mooie momenten samen in overijssel. visitoost.nl/lichtpuntje
De tropische verschijning van vier flamingo’s onlangs in de IJssel was prachtig. Minder mooi: er kon niet massaal naar gekeken kon worden. Tijdens het voorjaar voert MarketingOost normaal gesproken campagnes om toeristen naar Overijssel te trekken via VisitOost.nl. Daarom besloot de organsatie vrolijke (voorlees)verhaaltjes over de familie Flamingo te ontwikkelen. Zodat de jongste én oudere Overijsselaars zich thuis kunnen verwonderen over deze bijzondere gebeurtenis buiten. Het unieke is dat de vrolijke verhaaltjes uit ‘Waar is de familie Flamingo nou weer op vakantie’ direct en gratis te zien zijn op de Instagram stories van VisitOost.
Gevoel van trots
Alice Voorhorst, Manager Branding bij MarketingOost: In deze tijden van Covid-19
wil je graag iets bijdragen, dus we grepen de landing van vier flamingo’s direct aan.
Om enerzijds de binnen zittende Overijsselaars iets leuks te geven en anderzijds een gevoel van trots te creëren. De flamingo’s in onze IJssel benadrukken het overheerlijke on-Nederlandse karakter van Overijssel.
‘Waar is de familie Flamingo nou weer op vakantie’
Dit prentenboek in een modern jasje beantwoordt op grappige manieren slechts 1 intrigerende vraag: ‘Waar is de familie Flamingo nou weer op vakantie’. Elk antwoord/verhaaltj draait om een on-Nederlands leuk weetje of gegeven in Overijssel. Wilden ze bijvoorbeeld eigenlijk naar de kastelen in Frankrijk? En gingen ze acrobatische toeren uithalen op de toren van het Verzonken Dorp? De conclusie van elk hoofdstuk is dat het on-Nederlandse karakter van Overijssel zo bevalt, dat ze zeker weer terugkomen! Bedenkers van de flamingo campagne is Lemon Scented Tea, de illustraties zijn gemaakt door Bycen Molenaar.
DoeBoek, virtuele tours en Overijsselse wenskaarten: #lichtpuntje
Om er toch voor te zorgen dat toerisme en recreatie in Overijssel straks weer volop tot bloei kan komen, worden door middel van diverse acties bewoners en bezoekers nu al geïnteresseerd om straks vakanties en andere activiteiten in Overijssel te ondernemen. Samen met de Provincie Overijssel wordt dit geladen met de #lichtpuntje. We hebben allemaal lichtpuntjes nodig in deze onzekere tijd. Vanuit de bank of de tuinstoel kunnen ze genieten van de eigen (thuis)provincie. Met doe-boeken en virtuele tours (her)ontdekken ze hoe mooi het dichtbij huis is. Een speciale postkaarten actie geeft mensen de gelegenheid om (gratis) in contact te blijven met elkaar en uit te zien naar mooie momenten samen in Overijssel.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
de tropische verschijning van vier flamingo’s onlangs in de ijssel was prachtig. minder mooi: er kon niet massaal naar gekeken kon worden. tijdens het voorjaar voert marketingoost normaal gesproken campagnes om toeristen naar overijssel te trekken via visitoost.nl. daarom besloot de organsatie vrolijke (voorlees)verhaaltjes over de familie flamingo te ontwikkelen. zodat de jongste én oudere overijsselaars zich thuis kunnen verwonderen over deze bijzondere gebeurtenis buiten. het unieke is dat de vrolijke verhaaltjes uit ‘waar is de familie flamingo nou weer op vakantie’ direct en gratis te zien zijn op de instagram stories van visitoost. gevoel van trots alice voorhorst, manager branding bij marketingoost: in deze tijden van covid-19 wil je graag iets bijdragen, dus we grepen de landing van vier flamingo’s direct aan. om enerzijds de binnen zittende overijsselaars iets leuks te geven en anderzijds een gevoel van trots te creëren. de flamingo’s in onze ijssel benadrukken het overheerlijke on-nederlandse karakter van overijssel. ‘waar is de familie flamingo nou weer op vakantie’ dit prentenboek in een modern jasje beantwoordt op grappige manieren slechts 1 intrigerende vraag: ‘waar is de familie flamingo nou weer op vakantie’. elk antwoord/verhaaltj draait om een on-nederlands leuk weetje of gegeven in overijssel. wilden ze bijvoorbeeld eigenlijk naar de kastelen in frankrijk? en gingen ze acrobatische toeren uithalen op de toren van het verzonken dorp? de conclusie van elk hoofdstuk is dat het on-nederlandse karakter van overijssel zo bevalt, dat ze zeker weer terugkomen! bedenkers van de flamingo campagne is lemon scented tea, de illustraties zijn gemaakt door bycen molenaar. lees meer over familie flamingo op visitoost.nl/familieflamingo meer voor thuis doeboek, virtuele tours en overijsselse wenskaarten: #lichtpuntje om er toch voor te zorgen dat toerisme en recreatie in overijssel straks weer volop tot bloei kan komen, worden door middel van diverse acties bewoners en bezoekers nu al geïnteresseerd om straks vakanties en andere activiteiten in overijssel te ondernemen. samen met de provincie overijssel wordt dit geladen met de #lichtpuntje. we hebben allemaal lichtpuntjes nodig in deze onzekere tijd. vanuit de bank of de tuinstoel kunnen ze genieten van de eigen (thuis)provincie. met doe-boeken en virtuele tours (her)ontdekken ze hoe mooi het dichtbij huis is. een speciale postkaarten actie geeft mensen de gelegenheid om (gratis) in contact te blijven met elkaar en uit te zien naar mooie momenten samen in overijssel. visitoost.nl/lichtpuntje
de tropische verschijning van vier flamingo’s onlangs in de ijssel was prachtig. minder mooi: er kon niet massaal naar gekeken kon worden. tijdens het voorjaar voert marketingoost normaal gesproken campagnes om toeristen naar overijssel te trekken via visitoost.nl. daarom besloot de organsatie vrolijke (voorlees)verhaaltjes over de familie flamingo te ontwikkelen. zodat de jongste én oudere overijsselaars zich thuis kunnen verwonderen over deze bijzondere gebeurtenis buiten. het unieke is dat de vrolijke verhaaltjes uit ‘waar is de familie flamingo nou weer op vakantie’ direct en gratis te zien zijn op de instagram stories van visitoost. gevoel van trots alice voorhorst, manager branding bij marketingoost: in deze tijden van covid-19 wil je graag iets bijdragen, dus we grepen de landing van vier flamingo’s direct aan. om enerzijds de binnen zittende overijsselaars iets leuks te geven en anderzijds een gevoel van trots te creëren. de flamingo’s in onze ijssel benadrukken het overheerlijke on-nederlandse karakter van overijssel. ‘waar is de familie flamingo nou weer op vakantie’ dit prentenboek in een modern jasje beantwoordt op grappige manieren slechts 1 intrigerende vraag: ‘waar is de familie flamingo nou weer op vakantie’. elk antwoord/verhaaltj draait om een on-nederlands leuk weetje of gegeven in overijssel. wilden ze bijvoorbeeld eigenlijk naar de kastelen in frankrijk? en gingen ze acrobatische toeren uithalen op de toren van het verzonken dorp? de conclusie van elk hoofdstuk is dat het on-nederlandse karakter van overijssel zo bevalt, dat ze zeker weer terugkomen! bedenkers van de flamingo campagne is lemon scented tea, de illustraties zijn gemaakt door bycen molenaar. lees meer over familie flamingo op visitoost.nl/familieflamingo meer voor thuis doeboek, virtuele tours en overijsselse wenskaarten: #lichtpuntje om er toch voor te zorgen dat toerisme en recreatie in overijssel straks weer volop tot bloei kan komen, worden door middel van diverse acties bewoners en bezoekers nu al geïnteresseerd om straks vakanties en andere activiteiten in overijssel te ondernemen. samen met de provincie overijssel wordt dit geladen met de #lichtpuntje. we hebben allemaal lichtpuntjes nodig in deze onzekere tijd. vanuit de bank of de tuinstoel kunnen ze genieten van de eigen (thuis)provincie. met doe-boeken en virtuele tours (her)ontdekken ze hoe mooi het dichtbij huis is. een speciale postkaarten actie geeft mensen de gelegenheid om (gratis) in contact te blijven met elkaar en uit te zien naar mooie momenten samen in overijssel. visitoost.nl/lichtpuntje