de ijzeren spoorbrug bij witte paarden wordt vervangen. dat hebben prorail en de gemeente per brief laten weten aan de omwonenden van deze brug. de aannemer is in opdracht van prorail gestart met de voorbereidende werkzaamheden. de planning is dat de nieuwe brug aan het begin van het 3e kwartaal open kan. wethouder marcel scheringa “een mooie mijlpaal die bereikt is in deze zaak. de vervanging van deze brug was noodzakelijk om het (zware) verkeer en landbouwverkeer ongehinderd doorgang te verlenen. ik ben blij dat het nu zover is dankzij goed overleg en samenwerking met prorail”. de nieuwe brug wordt opgebouwd uit een grondconstructie met betonnen wanden. het brugdek wordt van hergebruikte stalen balken gemaakt en het rijdek van composiet. er is met de nieuwe brug geen beperking meer in doorrijhoogte of belasting. in de huidige situatie is de bovenleiding van de spoorbaan aan het brugdek bevestigd. door nieuwe regelgeving moet de bovenleiding straks vrij onder het brugdek doorgaan. hierdoor komt het nieuwe brugdek hoger te liggen en daarmee de kruisingen ook. “door de gebruikte materialen wordt de brug circulair en toekomstbestendig gebouwd, iets dat wij als gemeente toejuichen”, aldus marcel scheringa. “de bouw van de nieuwe spoorbrug heeft geen gevolgen voor het treinverkeer. helaas kan niet voorkomen worden dat er wel wat hinder is voor omwonenden. er wordt overdag maar ook in verschillende nachten gewerkt om de nieuwe brug zo snel mogelijk te realiseren”. vanaf 22 februari tot en met 23 julie van dit jaar is de nieuwe brug afgesloten voor alle verkeer. het verkeer wordt omgeleid via willemsoord. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
de ijzeren spoorbrug bij witte paarden wordt vervangen. dat hebben prorail en de gemeente per brief laten weten aan de omwonenden van deze brug. de aannemer is in opdracht van prorail gestart met de voorbereidende werkzaamheden. de planning is dat de nieuwe brug aan het begin van het 3e kwartaal open kan. wethouder marcel scheringa “een mooie mijlpaal die bereikt is in deze zaak. de vervanging van deze brug was noodzakelijk om het (zware) verkeer en landbouwverkeer ongehinderd doorgang te verlenen. ik ben blij dat het nu zover is dankzij goed overleg en samenwerking met prorail”. de nieuwe brug wordt opgebouwd uit een grondconstructie met betonnen wanden. het brugdek wordt van hergebruikte stalen balken gemaakt en het rijdek van composiet. er is met de nieuwe brug geen beperking meer in doorrijhoogte of belasting. in de huidige situatie is de bovenleiding van de spoorbaan aan het brugdek bevestigd. door nieuwe regelgeving moet de bovenleiding straks vrij onder het brugdek doorgaan. hierdoor komt het nieuwe brugdek hoger te liggen en daarmee de kruisingen ook. “door de gebruikte materialen wordt de brug circulair en toekomstbestendig gebouwd, iets dat wij als gemeente toejuichen”, aldus marcel scheringa. “de bouw van de nieuwe spoorbrug heeft geen gevolgen voor het treinverkeer. helaas kan niet voorkomen worden dat er wel wat hinder is voor omwonenden. er wordt overdag maar ook in verschillende nachten gewerkt om de nieuwe brug zo snel mogelijk te realiseren”. vanaf 22 februari tot en met 23 julie van dit jaar is de nieuwe brug afgesloten voor alle verkeer. het verkeer wordt omgeleid via willemsoord. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
wethouder Marcel Scheringa
De ijzeren spoorbrug bij Witte Paarden wordt vervangen. Dat hebben Prorail en de gemeente per brief laten weten aan de omwonenden van deze brug. De aannemer is in opdracht van ProRail gestart met de voorbereidende werkzaamheden. De planning is dat de nieuwe brug aan het begin van het 3e kwartaal open kan.
Wethouder Marcel Scheringa “Een mooie mijlpaal die bereikt is in deze zaak. De vervanging van deze brug was noodzakelijk om het (zware) verkeer en landbouwverkeer ongehinderd doorgang te verlenen. Ik ben blij dat het nu zover is dankzij goed overleg en samenwerking met Prorail”.
De nieuwe brug wordt opgebouwd uit een grondconstructie met betonnen wanden. Het brugdek wordt van hergebruikte stalen balken gemaakt en het rijdek van composiet. Er is met de nieuwe brug geen beperking meer in doorrijhoogte of belasting. In de huidige situatie is de bovenleiding van de spoorbaan aan het brugdek bevestigd. Door nieuwe regelgeving moet de bovenleiding straks vrij onder het brugdek doorgaan. Hierdoor komt het nieuwe brugdek hoger te liggen en daarmee de kruisingen ook.
“Door de gebruikte materialen wordt de brug circulair en toekomstbestendig gebouwd, iets dat wij als gemeente toejuichen”, aldus Marcel Scheringa. “De bouw van de nieuwe spoorbrug heeft geen gevolgen voor het treinverkeer. Helaas kan niet voorkomen worden dat er wel wat hinder is voor omwonenden. Er wordt overdag maar ook in verschillende nachten gewerkt om de nieuwe brug zo snel mogelijk te realiseren”.
Vanaf 22 februari tot en met 23 julie van dit jaar is de nieuwe brug afgesloten voor alle verkeer. Het verkeer wordt omgeleid via Willemsoord.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
FunctioneelAltijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
de ijzeren spoorbrug bij witte paarden wordt vervangen. dat hebben prorail en de gemeente per brief laten weten aan de omwonenden van deze brug. de aannemer is in opdracht van prorail gestart met de voorbereidende werkzaamheden. de planning is dat de nieuwe brug aan het begin van het 3e kwartaal open kan. wethouder marcel scheringa “een mooie mijlpaal die bereikt is in deze zaak. de vervanging van deze brug was noodzakelijk om het (zware) verkeer en landbouwverkeer ongehinderd doorgang te verlenen. ik ben blij dat het nu zover is dankzij goed overleg en samenwerking met prorail”. de nieuwe brug wordt opgebouwd uit een grondconstructie met betonnen wanden. het brugdek wordt van hergebruikte stalen balken gemaakt en het rijdek van composiet. er is met de nieuwe brug geen beperking meer in doorrijhoogte of belasting. in de huidige situatie is de bovenleiding van de spoorbaan aan het brugdek bevestigd. door nieuwe regelgeving moet de bovenleiding straks vrij onder het brugdek doorgaan. hierdoor komt het nieuwe brugdek hoger te liggen en daarmee de kruisingen ook. “door de gebruikte materialen wordt de brug circulair en toekomstbestendig gebouwd, iets dat wij als gemeente toejuichen”, aldus marcel scheringa. “de bouw van de nieuwe spoorbrug heeft geen gevolgen voor het treinverkeer. helaas kan niet voorkomen worden dat er wel wat hinder is voor omwonenden. er wordt overdag maar ook in verschillende nachten gewerkt om de nieuwe brug zo snel mogelijk te realiseren”. vanaf 22 februari tot en met 23 julie van dit jaar is de nieuwe brug afgesloten voor alle verkeer. het verkeer wordt omgeleid via willemsoord. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
de ijzeren spoorbrug bij witte paarden wordt vervangen. dat hebben prorail en de gemeente per brief laten weten aan de omwonenden van deze brug. de aannemer is in opdracht van prorail gestart met de voorbereidende werkzaamheden. de planning is dat de nieuwe brug aan het begin van het 3e kwartaal open kan. wethouder marcel scheringa “een mooie mijlpaal die bereikt is in deze zaak. de vervanging van deze brug was noodzakelijk om het (zware) verkeer en landbouwverkeer ongehinderd doorgang te verlenen. ik ben blij dat het nu zover is dankzij goed overleg en samenwerking met prorail”. de nieuwe brug wordt opgebouwd uit een grondconstructie met betonnen wanden. het brugdek wordt van hergebruikte stalen balken gemaakt en het rijdek van composiet. er is met de nieuwe brug geen beperking meer in doorrijhoogte of belasting. in de huidige situatie is de bovenleiding van de spoorbaan aan het brugdek bevestigd. door nieuwe regelgeving moet de bovenleiding straks vrij onder het brugdek doorgaan. hierdoor komt het nieuwe brugdek hoger te liggen en daarmee de kruisingen ook. “door de gebruikte materialen wordt de brug circulair en toekomstbestendig gebouwd, iets dat wij als gemeente toejuichen”, aldus marcel scheringa. “de bouw van de nieuwe spoorbrug heeft geen gevolgen voor het treinverkeer. helaas kan niet voorkomen worden dat er wel wat hinder is voor omwonenden. er wordt overdag maar ook in verschillende nachten gewerkt om de nieuwe brug zo snel mogelijk te realiseren”. vanaf 22 februari tot en met 23 julie van dit jaar is de nieuwe brug afgesloten voor alle verkeer. het verkeer wordt omgeleid via willemsoord. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.