het college van b&w wil camerahandhaving in de binnenstad van steenwijk en in de brouwerstraat in blokzijl. met behulp van de camera’s wil het college het autoluwe karakter in de binnenstad van steenwijk en het vrachtauto- en busverbod in blokzijl handhaven. wethouder bram harmsma “in de binnenstad van steenwijk werken we momenteel met een pollersysteem. dat zijn paaltjes die uit de straat komen en de toegang voor voertuigen naar de binnenstad blokkeren. dit pollersysteem is technisch afgeschreven en dient vervangen te worden, daarbij hebben we onderzoek gedaan naar de inzet van camera’s om het autoluwe karakter van de binnenstad te kunnen handhaven. het blijkt dat een dergelijk systeem veel voordelen heeft ten aanzien van het pollersysteem. het is onder meer technisch betrouwbaarder, geeft 24/7 durende handhaving, biedt de hulpdiensten permanente toegang en is goedkoper in aanschaf en onderhoud”. “hetzelfde camerasysteem willen we ook toepassen in de brouwerstraat in blokzijl om het vrachtwagen- en busverbod in deze straat te handhaven”, aldus wethouder marcel scheringa. het idee van de camerahandhaving in steenwijk en blokzijl is onder meer besproken met de bewoners- en de ondernemersvereniging binnenstad steenwijk en de verkeerscommissie blokzijl. die staan positief tegenover het idee van camerahandhaving. “uiteraard gaan we bij het gebruik van een dergelijk camerasysteem uiterst secuur om met eventueel privacy-gerelateerde zaken, dat is wettelijk vastgelegd”, aldus marcel scheringa. het voorstel van camerahandhaving wordt in een plan van aanpak voorgelegd aan de lokale driehoek die er zijn goedkeuring aan moet geven. dirk brans
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
het college van b&w wil camerahandhaving in de binnenstad van steenwijk en in de brouwerstraat in blokzijl. met behulp van de camera’s wil het college het autoluwe karakter in de binnenstad van steenwijk en het vrachtauto- en busverbod in blokzijl handhaven. wethouder bram harmsma “in de binnenstad van steenwijk werken we momenteel met een pollersysteem. dat zijn paaltjes die uit de straat komen en de toegang voor voertuigen naar de binnenstad blokkeren. dit pollersysteem is technisch afgeschreven en dient vervangen te worden, daarbij hebben we onderzoek gedaan naar de inzet van camera’s om het autoluwe karakter van de binnenstad te kunnen handhaven. het blijkt dat een dergelijk systeem veel voordelen heeft ten aanzien van het pollersysteem. het is onder meer technisch betrouwbaarder, geeft 24/7 durende handhaving, biedt de hulpdiensten permanente toegang en is goedkoper in aanschaf en onderhoud”. “hetzelfde camerasysteem willen we ook toepassen in de brouwerstraat in blokzijl om het vrachtwagen- en busverbod in deze straat te handhaven”, aldus wethouder marcel scheringa. het idee van de camerahandhaving in steenwijk en blokzijl is onder meer besproken met de bewoners- en de ondernemersvereniging binnenstad steenwijk en de verkeerscommissie blokzijl. die staan positief tegenover het idee van camerahandhaving. “uiteraard gaan we bij het gebruik van een dergelijk camerasysteem uiterst secuur om met eventueel privacy-gerelateerde zaken, dat is wettelijk vastgelegd”, aldus marcel scheringa. het voorstel van camerahandhaving wordt in een plan van aanpak voorgelegd aan de lokale driehoek die er zijn goedkeuring aan moet geven. dirk brans
Het college van B&W wil camerahandhaving in de binnenstad van Steenwijk en in de Brouwerstraat in Blokzijl. Met behulp van de camera’s wil het college het autoluwe karakter in de binnenstad van Steenwijk en het vrachtauto- en busverbod in Blokzijl handhaven
Wethouder Bram Harmsma
Wethouder Bram Harmsma “In de binnenstad van Steenwijk werken we momenteel met een pollersysteem. Dat zijn paaltjes die uit de straat komen en de toegang voor voertuigen naar de binnenstad blokkeren. Dit pollersysteem is technisch afgeschreven en dient vervangen te worden, Daarbij hebben we onderzoek gedaan naar de inzet van camera’s om het autoluwe karakter van de binnenstad te kunnen handhaven. Het blijkt dat een dergelijk systeem veel voordelen heeft ten aanzien van het pollersysteem. Het is onder meer technisch betrouwbaarder, geeft 24/7 durende handhaving, biedt de hulpdiensten permanente toegang en is goedkoper in aanschaf en onderhoud”.
“Hetzelfde camerasysteem willen we ook toepassen in de Brouwerstraat in Blokzijl om het vrachtwagen- en busverbod in deze straat te handhaven”, aldus wethouder Marcel Scheringa.
Het idee van de camerahandhaving in Steenwijk en Blokzijl is onder meer besproken met de bewoners- en de ondernemersvereniging binnenstad Steenwijk en de verkeerscommissie Blokzijl. Die staan positief tegenover het idee van camerahandhaving.
“Uiteraard gaan we bij het gebruik van een dergelijk camerasysteem uiterst secuur om met eventueel privacy-gerelateerde zaken, Dat is wettelijk vastgelegd”, aldus Marcel Scheringa.
Het voorstel van camerahandhaving wordt in een plan van aanpak voorgelegd aan de lokale driehoek die er zijn goedkeuring aan moet geven.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
het college van b&w wil camerahandhaving in de binnenstad van steenwijk en in de brouwerstraat in blokzijl. met behulp van de camera’s wil het college het autoluwe karakter in de binnenstad van steenwijk en het vrachtauto- en busverbod in blokzijl handhaven. wethouder bram harmsma “in de binnenstad van steenwijk werken we momenteel met een pollersysteem. dat zijn paaltjes die uit de straat komen en de toegang voor voertuigen naar de binnenstad blokkeren. dit pollersysteem is technisch afgeschreven en dient vervangen te worden, daarbij hebben we onderzoek gedaan naar de inzet van camera’s om het autoluwe karakter van de binnenstad te kunnen handhaven. het blijkt dat een dergelijk systeem veel voordelen heeft ten aanzien van het pollersysteem. het is onder meer technisch betrouwbaarder, geeft 24/7 durende handhaving, biedt de hulpdiensten permanente toegang en is goedkoper in aanschaf en onderhoud”. “hetzelfde camerasysteem willen we ook toepassen in de brouwerstraat in blokzijl om het vrachtwagen- en busverbod in deze straat te handhaven”, aldus wethouder marcel scheringa. het idee van de camerahandhaving in steenwijk en blokzijl is onder meer besproken met de bewoners- en de ondernemersvereniging binnenstad steenwijk en de verkeerscommissie blokzijl. die staan positief tegenover het idee van camerahandhaving. “uiteraard gaan we bij het gebruik van een dergelijk camerasysteem uiterst secuur om met eventueel privacy-gerelateerde zaken, dat is wettelijk vastgelegd”, aldus marcel scheringa. het voorstel van camerahandhaving wordt in een plan van aanpak voorgelegd aan de lokale driehoek die er zijn goedkeuring aan moet geven. dirk brans
het college van b&w wil camerahandhaving in de binnenstad van steenwijk en in de brouwerstraat in blokzijl. met behulp van de camera’s wil het college het autoluwe karakter in de binnenstad van steenwijk en het vrachtauto- en busverbod in blokzijl handhaven. wethouder bram harmsma “in de binnenstad van steenwijk werken we momenteel met een pollersysteem. dat zijn paaltjes die uit de straat komen en de toegang voor voertuigen naar de binnenstad blokkeren. dit pollersysteem is technisch afgeschreven en dient vervangen te worden, daarbij hebben we onderzoek gedaan naar de inzet van camera’s om het autoluwe karakter van de binnenstad te kunnen handhaven. het blijkt dat een dergelijk systeem veel voordelen heeft ten aanzien van het pollersysteem. het is onder meer technisch betrouwbaarder, geeft 24/7 durende handhaving, biedt de hulpdiensten permanente toegang en is goedkoper in aanschaf en onderhoud”. “hetzelfde camerasysteem willen we ook toepassen in de brouwerstraat in blokzijl om het vrachtwagen- en busverbod in deze straat te handhaven”, aldus wethouder marcel scheringa. het idee van de camerahandhaving in steenwijk en blokzijl is onder meer besproken met de bewoners- en de ondernemersvereniging binnenstad steenwijk en de verkeerscommissie blokzijl. die staan positief tegenover het idee van camerahandhaving. “uiteraard gaan we bij het gebruik van een dergelijk camerasysteem uiterst secuur om met eventueel privacy-gerelateerde zaken, dat is wettelijk vastgelegd”, aldus marcel scheringa. het voorstel van camerahandhaving wordt in een plan van aanpak voorgelegd aan de lokale driehoek die er zijn goedkeuring aan moet geven. dirk brans