Geen ontvangst meer van RTV Slos op kanaal 42 op uw TV?!
Door de wijziging van Ziggo apparatuur in de studio van RTV SLOS kan het zijn dat u RTV SLOS niet meer kan ontvangen op uw tv als u nog gebruikmaakt van een ‘oude’ decoder.
Als de ‘oude’ decoder geen HDMI aansluiting heeft is deze te oud voor ontvangst van RTV SLOS. (zie ook de foto’s, dit zijn voorbeelden van deze oudere decoders)
Heeft u één decoder in huis dan kunt u bij Ziggo vragen om deze te ruilen voor een nieuw exemplaar, neem daarvoor contact op met de klantenservice van Ziggo. Geef aan dat u verschillende zenders, waaronder RTV SLOS kanaal 42, niet meer kan ontvangen. Als het goed is krijgt u dan in overleg met Ziggo een nieuwe decoder.
Heeft u meerdere ‘oudere’ decoders in huis dan kunt u dit ook overleggen met de klantenservice van Ziggo voor een oplossing.
Klantenservice van Ziggo
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten