de keizer kan tevreden zijn. aart zag op de voorste rij in het publiek toe op de verrichtingen van folkert jellesma, guus huis in ’t veld, peter hoekstra en theo van de bles; zijn maten. ze komen waarschijnlijk nog beter tot hun recht in een kleinere zetting maar verdienen het zeker om op het grote podium van de meenthe te staan: de maten van de keizer. het publiek genoot van de luisterliedjes over afscheid, twijfel, liefde, wensen en dromen. en van teksten over actuele onderwerpen. sommige oudere teksten zijn helaas nog steeds van toepassing. zoals debaltsjevo, gemaakt in 2015. bij het schrijven van dit lied hebben ze nooit kunnen bedenken dat de tekst in 2022 meer dan actueel zou zijn…. oud en nieuw werk wisselen elkaar af. kenners van de muziek van de voormalige cabaretgroep fragment horen een aantal oude bekenden langskomen. je ogen blijven op het podium gericht. zeker ook door de fantastische kunstzinnige achtergrondbeelden, gemaakt door nico van der klugt. de verbindende teksten met veel poëzie werden heel natuurlijk gebracht door theo. dat is sowieso de kracht van de maten: zij zijn en blijven zichzelf. ze hebben het leuk met elkaar en hebben er zin in. dat straalt ervan af. een van onze vrienden is gelukkig net op tijd terug van zijn toiletbezoek om het laatste lied ‘prostaat’ nog helemaal te kunnen zien en horen…. een mooie invulling van de dag van de arbeid. blijf vooral doorgaan met het brengen van jullie mooie muziek, doordachte teksten en prachtige samenzang. en speel dan in ieder geval bij ieder optreden ‘de vrouw bij wie ik dinsdagavond was’: prachtig!! lucie otten
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
de keizer kan tevreden zijn. aart zag op de voorste rij in het publiek toe op de verrichtingen van folkert jellesma, guus huis in ’t veld, peter hoekstra en theo van de bles; zijn maten. ze komen waarschijnlijk nog beter tot hun recht in een kleinere zetting maar verdienen het zeker om op het grote podium van de meenthe te staan: de maten van de keizer. het publiek genoot van de luisterliedjes over afscheid, twijfel, liefde, wensen en dromen. en van teksten over actuele onderwerpen. sommige oudere teksten zijn helaas nog steeds van toepassing. zoals debaltsjevo, gemaakt in 2015. bij het schrijven van dit lied hebben ze nooit kunnen bedenken dat de tekst in 2022 meer dan actueel zou zijn…. oud en nieuw werk wisselen elkaar af. kenners van de muziek van de voormalige cabaretgroep fragment horen een aantal oude bekenden langskomen. je ogen blijven op het podium gericht. zeker ook door de fantastische kunstzinnige achtergrondbeelden, gemaakt door nico van der klugt. de verbindende teksten met veel poëzie werden heel natuurlijk gebracht door theo. dat is sowieso de kracht van de maten: zij zijn en blijven zichzelf. ze hebben het leuk met elkaar en hebben er zin in. dat straalt ervan af. een van onze vrienden is gelukkig net op tijd terug van zijn toiletbezoek om het laatste lied ‘prostaat’ nog helemaal te kunnen zien en horen…. een mooie invulling van de dag van de arbeid. blijf vooral doorgaan met het brengen van jullie mooie muziek, doordachte teksten en prachtige samenzang. en speel dan in ieder geval bij ieder optreden ‘de vrouw bij wie ik dinsdagavond was’: prachtig!! lucie otten
De Keizer kan tevreden zijn. Aart zag op de voorste rij in het publiek toe op de verrichtingen van Folkert Jellesma, Guus Huis in ’t Veld, Peter Hoekstra en Theo van de Bles; zijn Maten.
Ze komen waarschijnlijk nog beter tot hun recht in een kleinere zetting maar verdienen het zeker om op het grote podium van De Meenthe te staan: De Maten van de Keizer.
Het publiek genoot van de luisterliedjes over afscheid, twijfel, liefde, wensen en dromen. En van teksten over actuele onderwerpen. Sommige oudere teksten zijn helaas nog steeds van toepassing. Zoals Debaltsjevo, gemaakt in 2015. Bij het schrijven van dit lied hebben ze nooit kunnen bedenken dat de tekst in 2022 meer dan actueel zou zijn….
Oud en nieuw werk wisselen elkaar af. Kenners van de muziek van de voormalige cabaretgroep Fragment horen een aantal oude bekenden langskomen.
Je ogen blijven op het podium gericht. Zeker ook door de fantastische kunstzinnige achtergrondbeelden, gemaakt door Nico van der Klugt.
De verbindende teksten met veel poëzie werden heel natuurlijk gebracht door Theo. Dat is sowieso de kracht van de Maten: zij zijn en blijven zichzelf. Ze hebben het leuk met elkaar en hebben er zin in. Dat straalt ervan af.
Een van onze vrienden is gelukkig net op tijd terug van zijn toiletbezoek om het laatste lied ‘prostaat’ nog helemaal te kunnen zien en horen…..
Een mooie invulling van de Dag van de Arbeid. Blijf vooral doorgaan met het brengen van jullie mooie muziek, doordachte teksten en prachtige samenzang.
En speel dan in ieder geval bij ieder optreden ‘De vrouw bij wie ik dinsdagavond was’: prachtig!!.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
de keizer kan tevreden zijn. aart zag op de voorste rij in het publiek toe op de verrichtingen van folkert jellesma, guus huis in ’t veld, peter hoekstra en theo van de bles; zijn maten. ze komen waarschijnlijk nog beter tot hun recht in een kleinere zetting maar verdienen het zeker om op het grote podium van de meenthe te staan: de maten van de keizer. het publiek genoot van de luisterliedjes over afscheid, twijfel, liefde, wensen en dromen. en van teksten over actuele onderwerpen. sommige oudere teksten zijn helaas nog steeds van toepassing. zoals debaltsjevo, gemaakt in 2015. bij het schrijven van dit lied hebben ze nooit kunnen bedenken dat de tekst in 2022 meer dan actueel zou zijn…. oud en nieuw werk wisselen elkaar af. kenners van de muziek van de voormalige cabaretgroep fragment horen een aantal oude bekenden langskomen. je ogen blijven op het podium gericht. zeker ook door de fantastische kunstzinnige achtergrondbeelden, gemaakt door nico van der klugt. de verbindende teksten met veel poëzie werden heel natuurlijk gebracht door theo. dat is sowieso de kracht van de maten: zij zijn en blijven zichzelf. ze hebben het leuk met elkaar en hebben er zin in. dat straalt ervan af. een van onze vrienden is gelukkig net op tijd terug van zijn toiletbezoek om het laatste lied ‘prostaat’ nog helemaal te kunnen zien en horen…. een mooie invulling van de dag van de arbeid. blijf vooral doorgaan met het brengen van jullie mooie muziek, doordachte teksten en prachtige samenzang. en speel dan in ieder geval bij ieder optreden ‘de vrouw bij wie ik dinsdagavond was’: prachtig!! lucie otten
de keizer kan tevreden zijn. aart zag op de voorste rij in het publiek toe op de verrichtingen van folkert jellesma, guus huis in ’t veld, peter hoekstra en theo van de bles; zijn maten. ze komen waarschijnlijk nog beter tot hun recht in een kleinere zetting maar verdienen het zeker om op het grote podium van de meenthe te staan: de maten van de keizer. het publiek genoot van de luisterliedjes over afscheid, twijfel, liefde, wensen en dromen. en van teksten over actuele onderwerpen. sommige oudere teksten zijn helaas nog steeds van toepassing. zoals debaltsjevo, gemaakt in 2015. bij het schrijven van dit lied hebben ze nooit kunnen bedenken dat de tekst in 2022 meer dan actueel zou zijn…. oud en nieuw werk wisselen elkaar af. kenners van de muziek van de voormalige cabaretgroep fragment horen een aantal oude bekenden langskomen. je ogen blijven op het podium gericht. zeker ook door de fantastische kunstzinnige achtergrondbeelden, gemaakt door nico van der klugt. de verbindende teksten met veel poëzie werden heel natuurlijk gebracht door theo. dat is sowieso de kracht van de maten: zij zijn en blijven zichzelf. ze hebben het leuk met elkaar en hebben er zin in. dat straalt ervan af. een van onze vrienden is gelukkig net op tijd terug van zijn toiletbezoek om het laatste lied ‘prostaat’ nog helemaal te kunnen zien en horen…. een mooie invulling van de dag van de arbeid. blijf vooral doorgaan met het brengen van jullie mooie muziek, doordachte teksten en prachtige samenzang. en speel dan in ieder geval bij ieder optreden ‘de vrouw bij wie ik dinsdagavond was’: prachtig!! lucie otten