Bidfood en Stichting M.O.L. tekenen sponsorovereenkomst voor theaterspektakel Kaatje bij de Sluis
Bidfood, toonaangevende groothandel voor horecaprofessionals, heeft op woensdag 28 februari aangekondigd dat het hoofdsponsor wordt van het theaterspektakel Kaatje bij de Sluis. De vrolijke en muzikale openluchtvoorstelling is gebaseerd op de legende van de 17e-eeuwse herbergierster Kaatje, en viert het 50-jarig jubileum van sterrenrestaurant Kaatje bij de Sluis.
Het verhaal neemt het publiek mee naar de keuken van Kaatje, waar ze de heerlijkste gerechten bereidt met nieuwe, gewaagde Oosterse specerijen en kruiden. Hallucinerend onder invloed van salie krijgt ze haar recepten ingefluisterd door gastronomisch echtpaar Van Groeningen vanuit de jaren 1980. Het thema van de voorstelling – “Een mens is wat hij eet” – benadrukt het belang van lekker en voedzaam eten en de rol ervan in het vormgeven van identiteit en gemeenschap.
Bidfood ziet de voorstelling als een eerbetoon aan de 50 jaar culinaire top in het noorden. “Met deze samenwerking worden het sterke horecakarakter en de rijke geschiedenis van Kaatje bij de Sluis gevierd en gewaardeerd,” aldus Dirk-Maarten de Haan van Bidfood, “en daarom verbinden wij ons graag aan dit unieke muziektheaterspektakel. Culturele evenementen en culinaire tradities verenigen mensen, wat perfect aansluit bij onze bedrijfsslogan: ‘Bidfood brengt foodprofessionals samen’.”
De handtekeningen onder de sponsorovereenkomst werden gezet door Eric Broekaart van Stichting M.O.L. en Dirk-Maarten de Haan, vestigingsdirecteur van Bidfood Meppel/Drachten, waarmee de samenwerking officieel werd bekrachtigd.
Het theaterspektakel Kaatje bij de Sluis belooft een onvergetelijke ervaring te worden voor alle bezoekers. Bidfood kijkt ernaar uit om deze culinaire reis te ondersteunen.
Theaterspektakel Kaatje bij de Sluis is van 12 tot en met 22 juni te zien in Blokzijl. De kaartverkoop start op 11 maart. Ga voor informatie naarwww.theaterspektakelkaatjebijdesluis.nl.