in een drukbezochte villa bodelaeke in giethoorn lanceerde wethouder bram harmsma van de gemeente steenwijkerland donderdagavond de gebiedscampagne voor nationaal park weerribben-wieden. meer dan 80 gasten keken naar een gloednieuwe promotievideo over het bijzondere karakter van het nationaal park. ontstaan door mensen handen én de kracht van de natuur. wethouder bram harmsma: ‘als wethouder ben ik trots op onze unieke gemeente, waar het fantastisch wonen, werken en recreëren is. de doorontwikkeling van toerisme, als economisch drager van het gebied, speelt hierin een belangrijke rol. met de slogan ‘mooi dat je d’r bent’ wil het nationaal park de bekendheid van ons gebied vergroten en kwaliteitsbezoekers verleiden een bezoek te brengen. vooral ook in het voor- en naseizoen.’. divers programma het programma bestond uit verschillende presentaties van het nationaal park en partners die betrokken zijn bij de uitwerking van de gebiedscampagne. de avond startte met een welkom door stefan hoekstra en thijs de lange, de nieuwe uitbaters van villa bodelaeke. voorzitter marga kool van stichting nationaal park weerribben-wieden vertelde over het werk van de stichting. geen natuurbeheer, maar wel aandacht voor de natuur binnen én buiten het park, leefbaarheid en brede welvaart en een gezonde en duurzame economie. alko tolner van businessclub steenwijkerland benadrukte het belang van samenwerken en roemde het ondernemerschap. marketingoost liet zien wat zij doen met hulp van data. zij gaan bijvoorbeeld in kaart brengen welke plekken de gasten bezoeken en hoe ze die waarderen. ook vertelde eric van de wetering, van bureau circuit dat het creatieve concept bedacht, hoe ze op het idee zijn gekomen van de gebiedscampagne. we gaan voor kwaliteitsbezoekers ’met de gebiedscampagne ‘mooi dat je d’r bent’ vertellen we het verhaal over de indrukwekkende schoonheid van ons nationaal park. verhalen over de indrukwekkende natuur, het bijzondere erfgoed, de geschiedenis en evenementen als de corso’s.’ vertelt gebiedsontwikkelaar marketing en proeftuinen nicolette bolté de gasten. ’afgelopen jaar hebben we met de slogan ‘mooi dat je d’r bent’ het gebied op de kaart gezet. met radio, snelwegreclame en social media. dit seizoen gaan social media een nog grotere rol spelen. ook richten wij ons op de duitse bezoeker. en dan gaat het niet persé om meer bezoekers, maar juist meer kwaliteitsbezoekers, die komen voor de schoonheid van het nationaal park, daar zorgvuldig mee omgaan en genieten van alles dat het gebied te bieden heeft.’. persoonlijke gids wout met een druk op de knop lanceerde wethouder bram harmsma de campagne met een nieuw boegbeeld: wout. wout is de hoofdpersoon in de nieuwe campagne. in zijn herkenbare oranje jas, neemt hij de bezoeker mee op pad door het gebied. hij kent de mooiste wandelingen, fietstochten en kano- of suproutes. of toont de gast de leukste terrassen. binnen én buiten de stad. een persoonlijke gids voor het nationaal park. net als de weerribben-wieden-app waarin routes, leuke adresjes, bijzondere plekken en alle evenementen staan. wout bezoekt dit voorjaar het nationaal park en de ondernemers werden opgeroepen om een ludieke plek te verzinnen waar wout gefotografeerd zou moeten worden. wout zelf werd letterlijk van harte welkom geheten; iedereen ging nog even met hem op de foto!
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
in een drukbezochte villa bodelaeke in giethoorn lanceerde wethouder bram harmsma van de gemeente steenwijkerland donderdagavond de gebiedscampagne voor nationaal park weerribben-wieden. meer dan 80 gasten keken naar een gloednieuwe promotievideo over het bijzondere karakter van het nationaal park. ontstaan door mensen handen én de kracht van de natuur. wethouder bram harmsma: ‘als wethouder ben ik trots op onze unieke gemeente, waar het fantastisch wonen, werken en recreëren is. de doorontwikkeling van toerisme, als economisch drager van het gebied, speelt hierin een belangrijke rol. met de slogan ‘mooi dat je d’r bent’ wil het nationaal park de bekendheid van ons gebied vergroten en kwaliteitsbezoekers verleiden een bezoek te brengen. vooral ook in het voor- en naseizoen.’. divers programma het programma bestond uit verschillende presentaties van het nationaal park en partners die betrokken zijn bij de uitwerking van de gebiedscampagne. de avond startte met een welkom door stefan hoekstra en thijs de lange, de nieuwe uitbaters van villa bodelaeke. voorzitter marga kool van stichting nationaal park weerribben-wieden vertelde over het werk van de stichting. geen natuurbeheer, maar wel aandacht voor de natuur binnen én buiten het park, leefbaarheid en brede welvaart en een gezonde en duurzame economie. alko tolner van businessclub steenwijkerland benadrukte het belang van samenwerken en roemde het ondernemerschap. marketingoost liet zien wat zij doen met hulp van data. zij gaan bijvoorbeeld in kaart brengen welke plekken de gasten bezoeken en hoe ze die waarderen. ook vertelde eric van de wetering, van bureau circuit dat het creatieve concept bedacht, hoe ze op het idee zijn gekomen van de gebiedscampagne. we gaan voor kwaliteitsbezoekers ’met de gebiedscampagne ‘mooi dat je d’r bent’ vertellen we het verhaal over de indrukwekkende schoonheid van ons nationaal park. verhalen over de indrukwekkende natuur, het bijzondere erfgoed, de geschiedenis en evenementen als de corso’s.’ vertelt gebiedsontwikkelaar marketing en proeftuinen nicolette bolté de gasten. ’afgelopen jaar hebben we met de slogan ‘mooi dat je d’r bent’ het gebied op de kaart gezet. met radio, snelwegreclame en social media. dit seizoen gaan social media een nog grotere rol spelen. ook richten wij ons op de duitse bezoeker. en dan gaat het niet persé om meer bezoekers, maar juist meer kwaliteitsbezoekers, die komen voor de schoonheid van het nationaal park, daar zorgvuldig mee omgaan en genieten van alles dat het gebied te bieden heeft.’. persoonlijke gids wout met een druk op de knop lanceerde wethouder bram harmsma de campagne met een nieuw boegbeeld: wout. wout is de hoofdpersoon in de nieuwe campagne. in zijn herkenbare oranje jas, neemt hij de bezoeker mee op pad door het gebied. hij kent de mooiste wandelingen, fietstochten en kano- of suproutes. of toont de gast de leukste terrassen. binnen én buiten de stad. een persoonlijke gids voor het nationaal park. net als de weerribben-wieden-app waarin routes, leuke adresjes, bijzondere plekken en alle evenementen staan. wout bezoekt dit voorjaar het nationaal park en de ondernemers werden opgeroepen om een ludieke plek te verzinnen waar wout gefotografeerd zou moeten worden. wout zelf werd letterlijk van harte welkom geheten; iedereen ging nog even met hem op de foto!
In een drukbezochte Villa Bodelaeke in Giethoorn lanceerde wethouder Bram Harmsma van de gemeente Steenwijkerland donderdagavond de gebiedscampagne voor Nationaal Park Weerribben-Wieden. Meer dan 80 gasten keken naar een gloednieuwe promotievideo over het bijzondere karakter van het Nationaal Park. Ontstaan door mensen handen én de kracht van de natuur. Wethouder Bram Harmsma: ‘Als wethouder ben ik trots op onze unieke gemeente, waar het fantastisch wonen, werken en recreëren is. De doorontwikkeling van toerisme, als economisch drager van het gebied, speelt hierin een belangrijke rol. Met de slogan ‘Mooi dat je d’r bent’ wil het Nationaal Park de bekendheid van ons gebied vergroten en kwaliteitsbezoekers verleiden een bezoek te brengen. Vooral ook in het voor- en naseizoen.’
Divers programma Het programma bestond uit verschillende presentaties van het Nationaal Park en partners die betrokken zijn bij de uitwerking van de gebiedscampagne. De avond startte met een welkom door Stefan Hoekstra en Thijs de Lange, de nieuwe uitbaters van Villa Bodelaeke. Voorzitter Marga Kool van stichting Nationaal Park Weerribben-Wieden vertelde over het werk van de stichting. Geen natuurbeheer, maar wel aandacht voor de natuur binnen én buiten het park, leefbaarheid en brede welvaart en een gezonde en duurzame economie. Alko Tolner van Businessclub Steenwijkerland benadrukte het belang van samenwerken en roemde het ondernemerschap. MarketingOost liet zien wat zij doen met hulp van data. Zij gaan bijvoorbeeld in kaart brengen welke plekken de gasten bezoeken en hoe ze die waarderen. Ook vertelde Eric van de Wetering, van Bureau Circuit dat het creatieve concept bedacht, hoe ze op het idee zijn gekomen van de gebiedscampagne.
We gaan voor kwaliteitsbezoekers ’Met de gebiedscampagne ‘Mooi dat je d’r bent’ vertellen we het verhaal over de indrukwekkende schoonheid van ons Nationaal Park. Verhalen over de indrukwekkende natuur, het bijzondere erfgoed, de geschiedenis en evenementen als de corso’s.’ vertelt gebiedsontwikkelaar Marketing en Proeftuinen Nicolette Bolté de gasten. ’Afgelopen jaar hebben we met de slogan ‘Mooi dat je d’r bent’ het gebied op de kaart gezet. Met radio, snelwegreclame en social media. Dit seizoen gaan social media een nog grotere rol spelen. Ook richten wij ons op de Duitse bezoeker. En dan gaat het niet persé om meer bezoekers, maar juist meer kwaliteitsbezoekers, die komen voor de schoonheid van het Nationaal Park, daar zorgvuldig mee omgaan en genieten van alles dat het gebied te bieden heeft.’
Persoonlijke gids Wout Met een druk op de knop lanceerde wethouder Bram Harmsma de campagne met een nieuw boegbeeld: Wout. Wout is de hoofdpersoon in de nieuwe campagne. In zijn herkenbare oranje jas, neemt hij de bezoeker mee op pad door het gebied. Hij kent de mooiste wandelingen, fietstochten en kano- of suproutes. Of toont de gast de leukste terrassen. Binnen én buiten de stad. Een persoonlijke gids voor het Nationaal Park. Net als de Weerribben-Wieden-App waarin routes, leuke adresjes, bijzondere plekken en alle evenementen staan. Wout bezoekt dit voorjaar het Nationaal Park en de ondernemers werden opgeroepen om een ludieke plek te verzinnen waar Wout gefotografeerd zou moeten worden. Wout zelf werd letterlijk van harte welkom geheten; iedereen ging nog even met hem op de foto!
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
in een drukbezochte villa bodelaeke in giethoorn lanceerde wethouder bram harmsma van de gemeente steenwijkerland donderdagavond de gebiedscampagne voor nationaal park weerribben-wieden. meer dan 80 gasten keken naar een gloednieuwe promotievideo over het bijzondere karakter van het nationaal park. ontstaan door mensen handen én de kracht van de natuur. wethouder bram harmsma: ‘als wethouder ben ik trots op onze unieke gemeente, waar het fantastisch wonen, werken en recreëren is. de doorontwikkeling van toerisme, als economisch drager van het gebied, speelt hierin een belangrijke rol. met de slogan ‘mooi dat je d’r bent’ wil het nationaal park de bekendheid van ons gebied vergroten en kwaliteitsbezoekers verleiden een bezoek te brengen. vooral ook in het voor- en naseizoen.’. divers programma het programma bestond uit verschillende presentaties van het nationaal park en partners die betrokken zijn bij de uitwerking van de gebiedscampagne. de avond startte met een welkom door stefan hoekstra en thijs de lange, de nieuwe uitbaters van villa bodelaeke. voorzitter marga kool van stichting nationaal park weerribben-wieden vertelde over het werk van de stichting. geen natuurbeheer, maar wel aandacht voor de natuur binnen én buiten het park, leefbaarheid en brede welvaart en een gezonde en duurzame economie. alko tolner van businessclub steenwijkerland benadrukte het belang van samenwerken en roemde het ondernemerschap. marketingoost liet zien wat zij doen met hulp van data. zij gaan bijvoorbeeld in kaart brengen welke plekken de gasten bezoeken en hoe ze die waarderen. ook vertelde eric van de wetering, van bureau circuit dat het creatieve concept bedacht, hoe ze op het idee zijn gekomen van de gebiedscampagne. we gaan voor kwaliteitsbezoekers ’met de gebiedscampagne ‘mooi dat je d’r bent’ vertellen we het verhaal over de indrukwekkende schoonheid van ons nationaal park. verhalen over de indrukwekkende natuur, het bijzondere erfgoed, de geschiedenis en evenementen als de corso’s.’ vertelt gebiedsontwikkelaar marketing en proeftuinen nicolette bolté de gasten. ’afgelopen jaar hebben we met de slogan ‘mooi dat je d’r bent’ het gebied op de kaart gezet. met radio, snelwegreclame en social media. dit seizoen gaan social media een nog grotere rol spelen. ook richten wij ons op de duitse bezoeker. en dan gaat het niet persé om meer bezoekers, maar juist meer kwaliteitsbezoekers, die komen voor de schoonheid van het nationaal park, daar zorgvuldig mee omgaan en genieten van alles dat het gebied te bieden heeft.’. persoonlijke gids wout met een druk op de knop lanceerde wethouder bram harmsma de campagne met een nieuw boegbeeld: wout. wout is de hoofdpersoon in de nieuwe campagne. in zijn herkenbare oranje jas, neemt hij de bezoeker mee op pad door het gebied. hij kent de mooiste wandelingen, fietstochten en kano- of suproutes. of toont de gast de leukste terrassen. binnen én buiten de stad. een persoonlijke gids voor het nationaal park. net als de weerribben-wieden-app waarin routes, leuke adresjes, bijzondere plekken en alle evenementen staan. wout bezoekt dit voorjaar het nationaal park en de ondernemers werden opgeroepen om een ludieke plek te verzinnen waar wout gefotografeerd zou moeten worden. wout zelf werd letterlijk van harte welkom geheten; iedereen ging nog even met hem op de foto!
in een drukbezochte villa bodelaeke in giethoorn lanceerde wethouder bram harmsma van de gemeente steenwijkerland donderdagavond de gebiedscampagne voor nationaal park weerribben-wieden. meer dan 80 gasten keken naar een gloednieuwe promotievideo over het bijzondere karakter van het nationaal park. ontstaan door mensen handen én de kracht van de natuur. wethouder bram harmsma: ‘als wethouder ben ik trots op onze unieke gemeente, waar het fantastisch wonen, werken en recreëren is. de doorontwikkeling van toerisme, als economisch drager van het gebied, speelt hierin een belangrijke rol. met de slogan ‘mooi dat je d’r bent’ wil het nationaal park de bekendheid van ons gebied vergroten en kwaliteitsbezoekers verleiden een bezoek te brengen. vooral ook in het voor- en naseizoen.’. divers programma het programma bestond uit verschillende presentaties van het nationaal park en partners die betrokken zijn bij de uitwerking van de gebiedscampagne. de avond startte met een welkom door stefan hoekstra en thijs de lange, de nieuwe uitbaters van villa bodelaeke. voorzitter marga kool van stichting nationaal park weerribben-wieden vertelde over het werk van de stichting. geen natuurbeheer, maar wel aandacht voor de natuur binnen én buiten het park, leefbaarheid en brede welvaart en een gezonde en duurzame economie. alko tolner van businessclub steenwijkerland benadrukte het belang van samenwerken en roemde het ondernemerschap. marketingoost liet zien wat zij doen met hulp van data. zij gaan bijvoorbeeld in kaart brengen welke plekken de gasten bezoeken en hoe ze die waarderen. ook vertelde eric van de wetering, van bureau circuit dat het creatieve concept bedacht, hoe ze op het idee zijn gekomen van de gebiedscampagne. we gaan voor kwaliteitsbezoekers ’met de gebiedscampagne ‘mooi dat je d’r bent’ vertellen we het verhaal over de indrukwekkende schoonheid van ons nationaal park. verhalen over de indrukwekkende natuur, het bijzondere erfgoed, de geschiedenis en evenementen als de corso’s.’ vertelt gebiedsontwikkelaar marketing en proeftuinen nicolette bolté de gasten. ’afgelopen jaar hebben we met de slogan ‘mooi dat je d’r bent’ het gebied op de kaart gezet. met radio, snelwegreclame en social media. dit seizoen gaan social media een nog grotere rol spelen. ook richten wij ons op de duitse bezoeker. en dan gaat het niet persé om meer bezoekers, maar juist meer kwaliteitsbezoekers, die komen voor de schoonheid van het nationaal park, daar zorgvuldig mee omgaan en genieten van alles dat het gebied te bieden heeft.’. persoonlijke gids wout met een druk op de knop lanceerde wethouder bram harmsma de campagne met een nieuw boegbeeld: wout. wout is de hoofdpersoon in de nieuwe campagne. in zijn herkenbare oranje jas, neemt hij de bezoeker mee op pad door het gebied. hij kent de mooiste wandelingen, fietstochten en kano- of suproutes. of toont de gast de leukste terrassen. binnen én buiten de stad. een persoonlijke gids voor het nationaal park. net als de weerribben-wieden-app waarin routes, leuke adresjes, bijzondere plekken en alle evenementen staan. wout bezoekt dit voorjaar het nationaal park en de ondernemers werden opgeroepen om een ludieke plek te verzinnen waar wout gefotografeerd zou moeten worden. wout zelf werd letterlijk van harte welkom geheten; iedereen ging nog even met hem op de foto!