de organisatie van het culturele festival kopje cultuur gloeit nog na van de succesvolle editie van dit jaar, maar treft ook al voorbereidingen voor de komende jaren. de aftrap hiervoor was met de groep ambassadeurs die zich verbonden hebben aan het evenement en met passie de ambitie van kopje cultuur, namelijk via cultuur geluk verspreiden, helpen uitdragen. tijdens een bijeenkomst hebben zij diverse suggesties gedaan. “we kijken terug op een energieke ontmoeting met deze club mensen. met hun ervaring, adviezen en netwerk kunnen we weer verdere stappen zetten om van kopje cultuur weer een geslaagd festival te maken,” aldus voorzitter luc greven. de ambassadeurs zijn afkomstig uit het gemeentebestuur, bedrijfsleven, de cultuursector en toerisme. ze spraken hun waardering uit voor de organisatie van het festival, de drukbezochte avond van de filmmuziek, de wijze van evalueren en het telkens verbeteren.”. mensen verbinden “het mooie van geluk verspreiden is dat het mensen verbindt. slagen we daarin dan zien we dat terug op de gezichten van de mensen die heel verwachtingsvol naar ons festival komen”, zei greven tijdens de bijeenkomst in de prachtige villa rams woerthe. de voorzitter stipte tevens de ambities van kopje cultuur voor de komende jaren aan. “we willen nieuwe doelgroepen bereiken, sociale impact hebben en zorgen voor een stevige, diverse financiële onderbouwing. het blijft onze opgave om lokale en regionale amateurkunst te verbinden aan professionele artiesten.”. helpende hand de ambassadeurs kunnen de helpende hand bieden door onder meer de weg naar nieuwe doelgroepen te helpen ontsluiten, en de verbinding te vormen met de lokale en regionale samenleving. “we zijn blij met de mooie opbrengst van de bijeenkomst. daarmee kunnen we een aantal zaken verbeteren en wellicht versnellen.”. jubileumeditie vanuit de groep ambassadeurs kwamen ook goede suggesties voor de editie in 2026 als kopje cultuur 25 jaar bestaat. greven: “ook dan willen we een divers aanbod in ons programma hebben, op verrassende locaties. we willen ernaar streven om dan elke dag voor iedereen wat wils te bieden!”. maak hier kennis met onze ambassadeurs: kopjecultuur.nl/ambassadeurs kopje cultuur is in 2025 op 5, 6 en 7 september.
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
de organisatie van het culturele festival kopje cultuur gloeit nog na van de succesvolle editie van dit jaar, maar treft ook al voorbereidingen voor de komende jaren. de aftrap hiervoor was met de groep ambassadeurs die zich verbonden hebben aan het evenement en met passie de ambitie van kopje cultuur, namelijk via cultuur geluk verspreiden, helpen uitdragen. tijdens een bijeenkomst hebben zij diverse suggesties gedaan. “we kijken terug op een energieke ontmoeting met deze club mensen. met hun ervaring, adviezen en netwerk kunnen we weer verdere stappen zetten om van kopje cultuur weer een geslaagd festival te maken,” aldus voorzitter luc greven. de ambassadeurs zijn afkomstig uit het gemeentebestuur, bedrijfsleven, de cultuursector en toerisme. ze spraken hun waardering uit voor de organisatie van het festival, de drukbezochte avond van de filmmuziek, de wijze van evalueren en het telkens verbeteren.”. mensen verbinden “het mooie van geluk verspreiden is dat het mensen verbindt. slagen we daarin dan zien we dat terug op de gezichten van de mensen die heel verwachtingsvol naar ons festival komen”, zei greven tijdens de bijeenkomst in de prachtige villa rams woerthe. de voorzitter stipte tevens de ambities van kopje cultuur voor de komende jaren aan. “we willen nieuwe doelgroepen bereiken, sociale impact hebben en zorgen voor een stevige, diverse financiële onderbouwing. het blijft onze opgave om lokale en regionale amateurkunst te verbinden aan professionele artiesten.”. helpende hand de ambassadeurs kunnen de helpende hand bieden door onder meer de weg naar nieuwe doelgroepen te helpen ontsluiten, en de verbinding te vormen met de lokale en regionale samenleving. “we zijn blij met de mooie opbrengst van de bijeenkomst. daarmee kunnen we een aantal zaken verbeteren en wellicht versnellen.”. jubileumeditie vanuit de groep ambassadeurs kwamen ook goede suggesties voor de editie in 2026 als kopje cultuur 25 jaar bestaat. greven: “ook dan willen we een divers aanbod in ons programma hebben, op verrassende locaties. we willen ernaar streven om dan elke dag voor iedereen wat wils te bieden!”. maak hier kennis met onze ambassadeurs: kopjecultuur.nl/ambassadeurs kopje cultuur is in 2025 op 5, 6 en 7 september.
De organisatie van het culturele festival Kopje Cultuur gloeit nog na van de succesvolle editie van dit jaar, maar treft ook al voorbereidingen voor de komende jaren. De aftrap hiervoor was met de groep ambassadeurs die zich verbonden hebben aan het evenement en met passie de ambitie van Kopje Cultuur, namelijk via cultuur geluk verspreiden, helpen uitdragen. Tijdens een bijeenkomst hebben zij diverse suggesties gedaan. “We kijken terug op een energieke ontmoeting met deze club mensen. Met hun ervaring, adviezen en netwerk kunnen we weer verdere stappen zetten om van Kopje Cultuur weer een geslaagd festival te maken,” aldus voorzitter Luc Greven.
De ambassadeurs zijn afkomstig uit het gemeentebestuur, bedrijfsleven, de cultuursector en toerisme. Ze spraken hun waardering uit voor de organisatie van het festival, de drukbezochte Avond van de Filmmuziek, de wijze van evalueren en het telkens verbeteren.”
Mensen verbinden
“Het mooie van geluk verspreiden is dat het mensen verbindt. Slagen we daarin dan zien we dat terug op de gezichten van de mensen die heel verwachtingsvol naar ons festival komen”, zei Greven tijdens de bijeenkomst in de prachtige villa Rams Woerthe.
De voorzitter stipte tevens de ambities van Kopje Cultuur voor de komende jaren aan. “We willen nieuwe doelgroepen bereiken, sociale impact hebben en zorgen voor een stevige, diverse financiële onderbouwing. Het blijft onze opgave om lokale en regionale amateurkunst te verbinden aan professionele artiesten.”
Helpende hand
De ambassadeurs kunnen de helpende hand bieden door onder meer de weg naar nieuwe doelgroepen te helpen ontsluiten, en de verbinding te vormen met de lokale en regionale samenleving. “We zijn blij met de mooie opbrengst van de bijeenkomst. Daarmee kunnen we een aantal zaken verbeteren en wellicht versnellen.”
Jubileumeditie
Vanuit de groep ambassadeurs kwamen ook goede suggesties voor de editie in 2026 als Kopje Cultuur 25 jaar bestaat. Greven: “Ook dan willen we een divers aanbod in ons programma hebben, op verrassende locaties. We willen ernaar streven om dan elke dag voor iedereen wat wils te bieden!”
Maak hier kennis met onze ambassadeurs: kopjecultuur.nl/ambassadeurs
Kopje Cultuur is in 2025 op 5, 6 en 7 september.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
FunctioneelAltijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
de organisatie van het culturele festival kopje cultuur gloeit nog na van de succesvolle editie van dit jaar, maar treft ook al voorbereidingen voor de komende jaren. de aftrap hiervoor was met de groep ambassadeurs die zich verbonden hebben aan het evenement en met passie de ambitie van kopje cultuur, namelijk via cultuur geluk verspreiden, helpen uitdragen. tijdens een bijeenkomst hebben zij diverse suggesties gedaan. “we kijken terug op een energieke ontmoeting met deze club mensen. met hun ervaring, adviezen en netwerk kunnen we weer verdere stappen zetten om van kopje cultuur weer een geslaagd festival te maken,” aldus voorzitter luc greven. de ambassadeurs zijn afkomstig uit het gemeentebestuur, bedrijfsleven, de cultuursector en toerisme. ze spraken hun waardering uit voor de organisatie van het festival, de drukbezochte avond van de filmmuziek, de wijze van evalueren en het telkens verbeteren.”. mensen verbinden “het mooie van geluk verspreiden is dat het mensen verbindt. slagen we daarin dan zien we dat terug op de gezichten van de mensen die heel verwachtingsvol naar ons festival komen”, zei greven tijdens de bijeenkomst in de prachtige villa rams woerthe. de voorzitter stipte tevens de ambities van kopje cultuur voor de komende jaren aan. “we willen nieuwe doelgroepen bereiken, sociale impact hebben en zorgen voor een stevige, diverse financiële onderbouwing. het blijft onze opgave om lokale en regionale amateurkunst te verbinden aan professionele artiesten.”. helpende hand de ambassadeurs kunnen de helpende hand bieden door onder meer de weg naar nieuwe doelgroepen te helpen ontsluiten, en de verbinding te vormen met de lokale en regionale samenleving. “we zijn blij met de mooie opbrengst van de bijeenkomst. daarmee kunnen we een aantal zaken verbeteren en wellicht versnellen.”. jubileumeditie vanuit de groep ambassadeurs kwamen ook goede suggesties voor de editie in 2026 als kopje cultuur 25 jaar bestaat. greven: “ook dan willen we een divers aanbod in ons programma hebben, op verrassende locaties. we willen ernaar streven om dan elke dag voor iedereen wat wils te bieden!”. maak hier kennis met onze ambassadeurs: kopjecultuur.nl/ambassadeurs kopje cultuur is in 2025 op 5, 6 en 7 september.
de organisatie van het culturele festival kopje cultuur gloeit nog na van de succesvolle editie van dit jaar, maar treft ook al voorbereidingen voor de komende jaren. de aftrap hiervoor was met de groep ambassadeurs die zich verbonden hebben aan het evenement en met passie de ambitie van kopje cultuur, namelijk via cultuur geluk verspreiden, helpen uitdragen. tijdens een bijeenkomst hebben zij diverse suggesties gedaan. “we kijken terug op een energieke ontmoeting met deze club mensen. met hun ervaring, adviezen en netwerk kunnen we weer verdere stappen zetten om van kopje cultuur weer een geslaagd festival te maken,” aldus voorzitter luc greven. de ambassadeurs zijn afkomstig uit het gemeentebestuur, bedrijfsleven, de cultuursector en toerisme. ze spraken hun waardering uit voor de organisatie van het festival, de drukbezochte avond van de filmmuziek, de wijze van evalueren en het telkens verbeteren.”. mensen verbinden “het mooie van geluk verspreiden is dat het mensen verbindt. slagen we daarin dan zien we dat terug op de gezichten van de mensen die heel verwachtingsvol naar ons festival komen”, zei greven tijdens de bijeenkomst in de prachtige villa rams woerthe. de voorzitter stipte tevens de ambities van kopje cultuur voor de komende jaren aan. “we willen nieuwe doelgroepen bereiken, sociale impact hebben en zorgen voor een stevige, diverse financiële onderbouwing. het blijft onze opgave om lokale en regionale amateurkunst te verbinden aan professionele artiesten.”. helpende hand de ambassadeurs kunnen de helpende hand bieden door onder meer de weg naar nieuwe doelgroepen te helpen ontsluiten, en de verbinding te vormen met de lokale en regionale samenleving. “we zijn blij met de mooie opbrengst van de bijeenkomst. daarmee kunnen we een aantal zaken verbeteren en wellicht versnellen.”. jubileumeditie vanuit de groep ambassadeurs kwamen ook goede suggesties voor de editie in 2026 als kopje cultuur 25 jaar bestaat. greven: “ook dan willen we een divers aanbod in ons programma hebben, op verrassende locaties. we willen ernaar streven om dan elke dag voor iedereen wat wils te bieden!”. maak hier kennis met onze ambassadeurs: kopjecultuur.nl/ambassadeurs kopje cultuur is in 2025 op 5, 6 en 7 september.