je vindt het als ondernemer soms moeilijk om te vertellen waar je goed in bent. en dat kan het enthousiasme voor het verwerven van opdrachten lelijk in de weg zitten. misschien denk je dat klanten aan je kunnen zien hoe goed je bent, of dat het niet hoort om dat te vertellen… deze overtuiging werkt heel beperkend. ze houden je tegen bij het vinden van leuke opdrachten. jammer voor jou én jammer voor je (potentiële) klant. herken je dit? je bent zeker niet de enige. vertellen waar je goed in bent, vinden veel mensen ongemakkelijk. het past niet zo bij onze cultuur om over jezelf te praten. dat kan voor jou voelen als opscheppen. als vormgever/illustrator neemt harriët kalthof van primaprent je op dinsdagavond 12 maart mee in haar zoektocht naar haar klant. speerpunt is het voeren van een goed aquisitie- en verkoopgesprek. want ook al ben je nog zo goed in je vak, zonder klanten geen bedrijf! breng jouw boodschap helder naar buiten zodat jouw potentiële klant niet anders kan dan enthousiast worden van jouw verhaal. harriët heeft inmiddels al verschillende professionals op weg geholpen met een -op maat gemaakte- praatplaat, die jouw persoonlijke meerwaarde goed in beeld brengt. want wat kenmerkt jou en je bedrijf en wat is je onderscheidend vermogen? tijdens de zme-bijeenkomst gaan we hiermee aan het werk. dus niet alleen maar een verhaal, maar ook echt in actie komen als ondernemer. ben je geen lid van het zme netwerk? geen probleem! ook dan ben je welkom om aan te schuiven en kennis te maken. datum: dinsdag 12 maart 2019 tijd: 19.30 inloop, start bijeenkomst 20.00 uur locatie:mfc de ploats, groenestraat 18, blokzijl. meer informatie en mogelijkheid tot aanmelden staat op de agenda van de zme website: dirk brans
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
je vindt het als ondernemer soms moeilijk om te vertellen waar je goed in bent. en dat kan het enthousiasme voor het verwerven van opdrachten lelijk in de weg zitten. misschien denk je dat klanten aan je kunnen zien hoe goed je bent, of dat het niet hoort om dat te vertellen… deze overtuiging werkt heel beperkend. ze houden je tegen bij het vinden van leuke opdrachten. jammer voor jou én jammer voor je (potentiële) klant. herken je dit? je bent zeker niet de enige. vertellen waar je goed in bent, vinden veel mensen ongemakkelijk. het past niet zo bij onze cultuur om over jezelf te praten. dat kan voor jou voelen als opscheppen. als vormgever/illustrator neemt harriët kalthof van primaprent je op dinsdagavond 12 maart mee in haar zoektocht naar haar klant. speerpunt is het voeren van een goed aquisitie- en verkoopgesprek. want ook al ben je nog zo goed in je vak, zonder klanten geen bedrijf! breng jouw boodschap helder naar buiten zodat jouw potentiële klant niet anders kan dan enthousiast worden van jouw verhaal. harriët heeft inmiddels al verschillende professionals op weg geholpen met een -op maat gemaakte- praatplaat, die jouw persoonlijke meerwaarde goed in beeld brengt. want wat kenmerkt jou en je bedrijf en wat is je onderscheidend vermogen? tijdens de zme-bijeenkomst gaan we hiermee aan het werk. dus niet alleen maar een verhaal, maar ook echt in actie komen als ondernemer. ben je geen lid van het zme netwerk? geen probleem! ook dan ben je welkom om aan te schuiven en kennis te maken. datum: dinsdag 12 maart 2019 tijd: 19.30 inloop, start bijeenkomst 20.00 uur locatie:mfc de ploats, groenestraat 18, blokzijl. meer informatie en mogelijkheid tot aanmelden staat op de agenda van de zme website: dirk brans
Je vindt het als ondernemer soms moeilijk om te vertellen waar je goed in bent. En dat kan het enthousiasme voor het verwerven van opdrachten lelijk in de weg zitten. Misschien denk je dat klanten aan je kunnen zien hoe goed je bent, of dat het niet hoort om dat te vertellen… Deze overtuiging werkt heel beperkend. Ze houden je tegen bij het vinden van leuke opdrachten. Jammer voor jou én jammer voor je (potentiële) klant.
Herken je dit? Je bent zeker niet de enige. Vertellen waar je goed in bent, vinden veel mensen ongemakkelijk. Het past niet zo bij onze cultuur om over jezelf te praten. Dat kan voor jou voelen als opscheppen.
Als vormgever/illustrator neemt Harriët Kalthof van Primaprent je op dinsdagavond 12 maart mee in haar zoektocht naar haar klant. Speerpunt is het voeren van een goed aquisitie- en verkoopgesprek. Want ook al ben je nog zo goed in je vak, zonder klanten geen bedrijf! Breng jouw boodschap helder naar buiten zodat jouw potentiële klant niet anders kan dan enthousiast worden van jouw verhaal.
Harriët heeft inmiddels al verschillende professionals op weg geholpen met een -op maat gemaakte- PraatPlaat, die jouw persoonlijke meerwaarde goed in beeld brengt. Want wat kenmerkt jou en je bedrijf en wat is je onderscheidend vermogen? Tijdens de ZME-bijeenkomst gaan we hiermee aan het werk. Dus niet alleen maar een verhaal, maar ook echt in actie komen als ondernemer.
Ben je geen lid van het ZME Netwerk? Geen probleem! Ook dan ben je welkom om aan te schuiven en kennis te maken.
Datum: dinsdag 12 maart 2019
Tijd: 19.30 inloop, start bijeenkomst 20.00 uur
Locatie:MFC De Ploats, Groenestraat 18, Blokzijl
Meer informatie en mogelijkheid tot aanmelden staat op de agenda van de ZME website: www.zme-netwerk.nl.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
je vindt het als ondernemer soms moeilijk om te vertellen waar je goed in bent. en dat kan het enthousiasme voor het verwerven van opdrachten lelijk in de weg zitten. misschien denk je dat klanten aan je kunnen zien hoe goed je bent, of dat het niet hoort om dat te vertellen… deze overtuiging werkt heel beperkend. ze houden je tegen bij het vinden van leuke opdrachten. jammer voor jou én jammer voor je (potentiële) klant. herken je dit? je bent zeker niet de enige. vertellen waar je goed in bent, vinden veel mensen ongemakkelijk. het past niet zo bij onze cultuur om over jezelf te praten. dat kan voor jou voelen als opscheppen. als vormgever/illustrator neemt harriët kalthof van primaprent je op dinsdagavond 12 maart mee in haar zoektocht naar haar klant. speerpunt is het voeren van een goed aquisitie- en verkoopgesprek. want ook al ben je nog zo goed in je vak, zonder klanten geen bedrijf! breng jouw boodschap helder naar buiten zodat jouw potentiële klant niet anders kan dan enthousiast worden van jouw verhaal. harriët heeft inmiddels al verschillende professionals op weg geholpen met een -op maat gemaakte- praatplaat, die jouw persoonlijke meerwaarde goed in beeld brengt. want wat kenmerkt jou en je bedrijf en wat is je onderscheidend vermogen? tijdens de zme-bijeenkomst gaan we hiermee aan het werk. dus niet alleen maar een verhaal, maar ook echt in actie komen als ondernemer. ben je geen lid van het zme netwerk? geen probleem! ook dan ben je welkom om aan te schuiven en kennis te maken. datum: dinsdag 12 maart 2019 tijd: 19.30 inloop, start bijeenkomst 20.00 uur locatie:mfc de ploats, groenestraat 18, blokzijl. meer informatie en mogelijkheid tot aanmelden staat op de agenda van de zme website: dirk brans
je vindt het als ondernemer soms moeilijk om te vertellen waar je goed in bent. en dat kan het enthousiasme voor het verwerven van opdrachten lelijk in de weg zitten. misschien denk je dat klanten aan je kunnen zien hoe goed je bent, of dat het niet hoort om dat te vertellen… deze overtuiging werkt heel beperkend. ze houden je tegen bij het vinden van leuke opdrachten. jammer voor jou én jammer voor je (potentiële) klant. herken je dit? je bent zeker niet de enige. vertellen waar je goed in bent, vinden veel mensen ongemakkelijk. het past niet zo bij onze cultuur om over jezelf te praten. dat kan voor jou voelen als opscheppen. als vormgever/illustrator neemt harriët kalthof van primaprent je op dinsdagavond 12 maart mee in haar zoektocht naar haar klant. speerpunt is het voeren van een goed aquisitie- en verkoopgesprek. want ook al ben je nog zo goed in je vak, zonder klanten geen bedrijf! breng jouw boodschap helder naar buiten zodat jouw potentiële klant niet anders kan dan enthousiast worden van jouw verhaal. harriët heeft inmiddels al verschillende professionals op weg geholpen met een -op maat gemaakte- praatplaat, die jouw persoonlijke meerwaarde goed in beeld brengt. want wat kenmerkt jou en je bedrijf en wat is je onderscheidend vermogen? tijdens de zme-bijeenkomst gaan we hiermee aan het werk. dus niet alleen maar een verhaal, maar ook echt in actie komen als ondernemer. ben je geen lid van het zme netwerk? geen probleem! ook dan ben je welkom om aan te schuiven en kennis te maken. datum: dinsdag 12 maart 2019 tijd: 19.30 inloop, start bijeenkomst 20.00 uur locatie:mfc de ploats, groenestraat 18, blokzijl. meer informatie en mogelijkheid tot aanmelden staat op de agenda van de zme website: dirk brans