eerste nieuwe komborden zijn geplaatst. met het plaatsen van de eerste komborden is de introductie van de naam weerribben-wieden van start. wethouder oosterveen, bestuursleden roel van hoorn, jan hanskamp en directeur jurr van dalen van de stichting weerribben-wieden presenteerden donderdag bij sint-jansklooster het eerste bord. in het voorjaar moeten alle vlaggen, borden en andere uitingen met daarop de oude naam waterreijk zijn verdwenen. “dit logo en deze borden passen fantastisch bij de kenmerken van het gebied. het is nu voor automobilisten, fietsers en wandelaars duidelijk dat ze in weerribben-wieden zijn”, zegt van dalen, die aan zijn derde week als directeur bezig is. hij is nog meer onder de indruk van het gebied geraakt. “het is hier waanzinnig mooi: één van dé wetlands van de wereld”, vindt de directeur, die onder meer werkt aan de toegangspoorten tot het gebied en herkenbare elementen langs wegen en toeristische knooppunten. hij wil bovenal zorgen dat de vanuit het gebied gedragen naam weerribben-wieden grote bekendheid krijgt. ook wethouder douwe oosterveen is blij dat de introductie van de naam in het gebied nu vorm krijgt. hij hoort vooral positieve geluiden over de naam en de uitingsvormen. “dat zag je al tijdens de presentatie van weerribben-wieden: ondernemers vroegen meteen waar ze vlaggen konden bestellen. dat is een goed teken. de naam is gewoon helder: iedereen weet waar dit gebied ligt.” met een glimlach: “weerribben-wieden staat in ieder geval al op de borden, nu moeten we zorgen dat de naam ook op de kaart komt.”. eerst maar de grootscheepse vervangingsronde klaren. overal in het gebied verdwijnt de naam waterreijk en doet weerribben-wieden zijn intrede. oosterveen gaat ervan uit dat de operatie eind maart is afgerond, ruim voordat vele toeristen het gebied weer bezoeken. vermoedelijk herkennen zij de logo’s op de komborden al. marketing oost, die namens de stichting weerribben-wieden de promotie van het gebied verzorgt, gebruikt dezelfde huisstijl tijdens beurzen, op de website en in de toeristische gidsen. ook de fietsknooppunten en de borden van het wandelnetwerk worden voorzien van het logo. bestuursleden jan hanskamp (namens bewonersorganisaties) en roel hoorn (namens ondernemers) van de stichting weerribben-wieden waren betrokken bij de oprichting en de zoektocht naar de nieuwe merknaam. foto: van links naar rechts: jurr van dalen, jan hanskamp, roel van hoorn en douwe oosterveen. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
eerste nieuwe komborden zijn geplaatst. met het plaatsen van de eerste komborden is de introductie van de naam weerribben-wieden van start. wethouder oosterveen, bestuursleden roel van hoorn, jan hanskamp en directeur jurr van dalen van de stichting weerribben-wieden presenteerden donderdag bij sint-jansklooster het eerste bord. in het voorjaar moeten alle vlaggen, borden en andere uitingen met daarop de oude naam waterreijk zijn verdwenen. “dit logo en deze borden passen fantastisch bij de kenmerken van het gebied. het is nu voor automobilisten, fietsers en wandelaars duidelijk dat ze in weerribben-wieden zijn”, zegt van dalen, die aan zijn derde week als directeur bezig is. hij is nog meer onder de indruk van het gebied geraakt. “het is hier waanzinnig mooi: één van dé wetlands van de wereld”, vindt de directeur, die onder meer werkt aan de toegangspoorten tot het gebied en herkenbare elementen langs wegen en toeristische knooppunten. hij wil bovenal zorgen dat de vanuit het gebied gedragen naam weerribben-wieden grote bekendheid krijgt. ook wethouder douwe oosterveen is blij dat de introductie van de naam in het gebied nu vorm krijgt. hij hoort vooral positieve geluiden over de naam en de uitingsvormen. “dat zag je al tijdens de presentatie van weerribben-wieden: ondernemers vroegen meteen waar ze vlaggen konden bestellen. dat is een goed teken. de naam is gewoon helder: iedereen weet waar dit gebied ligt.” met een glimlach: “weerribben-wieden staat in ieder geval al op de borden, nu moeten we zorgen dat de naam ook op de kaart komt.”. eerst maar de grootscheepse vervangingsronde klaren. overal in het gebied verdwijnt de naam waterreijk en doet weerribben-wieden zijn intrede. oosterveen gaat ervan uit dat de operatie eind maart is afgerond, ruim voordat vele toeristen het gebied weer bezoeken. vermoedelijk herkennen zij de logo’s op de komborden al. marketing oost, die namens de stichting weerribben-wieden de promotie van het gebied verzorgt, gebruikt dezelfde huisstijl tijdens beurzen, op de website en in de toeristische gidsen. ook de fietsknooppunten en de borden van het wandelnetwerk worden voorzien van het logo. bestuursleden jan hanskamp (namens bewonersorganisaties) en roel hoorn (namens ondernemers) van de stichting weerribben-wieden waren betrokken bij de oprichting en de zoektocht naar de nieuwe merknaam. foto: van links naar rechts: jurr van dalen, jan hanskamp, roel van hoorn en douwe oosterveen. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
Eerste nieuwe komborden zijn geplaatst. Met het plaatsen van de eerste komborden is de introductie van de naam Weerribben-Wieden van start. Wethouder Oosterveen, bestuursleden Roel van Hoorn, Jan Hanskamp en directeur Jurr van Dalen van de stichting Weerribben-Wieden presenteerden donderdag bij Sint-Jansklooster het eerste bord. In het voorjaar moeten alle vlaggen, borden en andere uitingen met daarop de oude naam WaterReijk zijn verdwenen.
“Dit logo en deze borden passen fantastisch bij de kenmerken van het gebied. Het is nu voor automobilisten, fietsers en wandelaars duidelijk dat ze in Weerribben-Wieden zijn”, zegt Van Dalen, die aan zijn derde week als directeur bezig is. Hij is nog meer onder de indruk van het gebied geraakt. “Het is hier waanzinnig mooi: één van dé wetlands van de wereld”, vindt de directeur, die onder meer werkt aan de toegangspoorten tot het gebied en herkenbare elementen langs wegen en toeristische knooppunten. Hij wil bovenal zorgen dat de vanuit het gebied gedragen naam Weerribben-Wieden grote bekendheid krijgt.
Ook wethouder Douwe Oosterveen is blij dat de introductie van de naam in het gebied nu vorm krijgt. Hij hoort vooral positieve geluiden over de naam en de uitingsvormen. “Dat zag je al tijdens de presentatie van Weerribben-Wieden: ondernemers vroegen meteen waar ze vlaggen konden bestellen. Dat is een goed teken. De naam is gewoon helder: iedereen weet waar dit gebied ligt.” Met een glimlach: “Weerribben-Wieden staat in ieder geval al op de borden, nu moeten we zorgen dat de naam ook op de kaart komt.”
Eerst maar de grootscheepse vervangingsronde klaren. Overal in het gebied verdwijnt de naam WaterReijk en doet Weerribben-Wieden zijn intrede. Oosterveen gaat ervan uit dat de operatie eind maart is afgerond, ruim voordat vele toeristen het gebied weer bezoeken. Vermoedelijk herkennen zij de logo’s op de komborden al. Marketing Oost, die namens de Stichting Weerribben-Wieden de promotie van het gebied verzorgt, gebruikt dezelfde huisstijl tijdens beurzen, op de website en in de toeristische gidsen. Ook de fietsknooppunten en de borden van het wandelnetwerk worden voorzien van het logo.
Bestuursleden Jan Hanskamp (namens bewonersorganisaties) en Roel Hoorn (namens ondernemers) van de Stichting Weerribben-Wieden waren betrokken bij de oprichting en de zoektocht naar de nieuwe merknaam.
Foto: Van links naar rechts: Jurr van Dalen, Jan Hanskamp, Roel van Hoorn en Douwe Oosterveen
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
FunctioneelAltijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
eerste nieuwe komborden zijn geplaatst. met het plaatsen van de eerste komborden is de introductie van de naam weerribben-wieden van start. wethouder oosterveen, bestuursleden roel van hoorn, jan hanskamp en directeur jurr van dalen van de stichting weerribben-wieden presenteerden donderdag bij sint-jansklooster het eerste bord. in het voorjaar moeten alle vlaggen, borden en andere uitingen met daarop de oude naam waterreijk zijn verdwenen. “dit logo en deze borden passen fantastisch bij de kenmerken van het gebied. het is nu voor automobilisten, fietsers en wandelaars duidelijk dat ze in weerribben-wieden zijn”, zegt van dalen, die aan zijn derde week als directeur bezig is. hij is nog meer onder de indruk van het gebied geraakt. “het is hier waanzinnig mooi: één van dé wetlands van de wereld”, vindt de directeur, die onder meer werkt aan de toegangspoorten tot het gebied en herkenbare elementen langs wegen en toeristische knooppunten. hij wil bovenal zorgen dat de vanuit het gebied gedragen naam weerribben-wieden grote bekendheid krijgt. ook wethouder douwe oosterveen is blij dat de introductie van de naam in het gebied nu vorm krijgt. hij hoort vooral positieve geluiden over de naam en de uitingsvormen. “dat zag je al tijdens de presentatie van weerribben-wieden: ondernemers vroegen meteen waar ze vlaggen konden bestellen. dat is een goed teken. de naam is gewoon helder: iedereen weet waar dit gebied ligt.” met een glimlach: “weerribben-wieden staat in ieder geval al op de borden, nu moeten we zorgen dat de naam ook op de kaart komt.”. eerst maar de grootscheepse vervangingsronde klaren. overal in het gebied verdwijnt de naam waterreijk en doet weerribben-wieden zijn intrede. oosterveen gaat ervan uit dat de operatie eind maart is afgerond, ruim voordat vele toeristen het gebied weer bezoeken. vermoedelijk herkennen zij de logo’s op de komborden al. marketing oost, die namens de stichting weerribben-wieden de promotie van het gebied verzorgt, gebruikt dezelfde huisstijl tijdens beurzen, op de website en in de toeristische gidsen. ook de fietsknooppunten en de borden van het wandelnetwerk worden voorzien van het logo. bestuursleden jan hanskamp (namens bewonersorganisaties) en roel hoorn (namens ondernemers) van de stichting weerribben-wieden waren betrokken bij de oprichting en de zoektocht naar de nieuwe merknaam. foto: van links naar rechts: jurr van dalen, jan hanskamp, roel van hoorn en douwe oosterveen. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.
eerste nieuwe komborden zijn geplaatst. met het plaatsen van de eerste komborden is de introductie van de naam weerribben-wieden van start. wethouder oosterveen, bestuursleden roel van hoorn, jan hanskamp en directeur jurr van dalen van de stichting weerribben-wieden presenteerden donderdag bij sint-jansklooster het eerste bord. in het voorjaar moeten alle vlaggen, borden en andere uitingen met daarop de oude naam waterreijk zijn verdwenen. “dit logo en deze borden passen fantastisch bij de kenmerken van het gebied. het is nu voor automobilisten, fietsers en wandelaars duidelijk dat ze in weerribben-wieden zijn”, zegt van dalen, die aan zijn derde week als directeur bezig is. hij is nog meer onder de indruk van het gebied geraakt. “het is hier waanzinnig mooi: één van dé wetlands van de wereld”, vindt de directeur, die onder meer werkt aan de toegangspoorten tot het gebied en herkenbare elementen langs wegen en toeristische knooppunten. hij wil bovenal zorgen dat de vanuit het gebied gedragen naam weerribben-wieden grote bekendheid krijgt. ook wethouder douwe oosterveen is blij dat de introductie van de naam in het gebied nu vorm krijgt. hij hoort vooral positieve geluiden over de naam en de uitingsvormen. “dat zag je al tijdens de presentatie van weerribben-wieden: ondernemers vroegen meteen waar ze vlaggen konden bestellen. dat is een goed teken. de naam is gewoon helder: iedereen weet waar dit gebied ligt.” met een glimlach: “weerribben-wieden staat in ieder geval al op de borden, nu moeten we zorgen dat de naam ook op de kaart komt.”. eerst maar de grootscheepse vervangingsronde klaren. overal in het gebied verdwijnt de naam waterreijk en doet weerribben-wieden zijn intrede. oosterveen gaat ervan uit dat de operatie eind maart is afgerond, ruim voordat vele toeristen het gebied weer bezoeken. vermoedelijk herkennen zij de logo’s op de komborden al. marketing oost, die namens de stichting weerribben-wieden de promotie van het gebied verzorgt, gebruikt dezelfde huisstijl tijdens beurzen, op de website en in de toeristische gidsen. ook de fietsknooppunten en de borden van het wandelnetwerk worden voorzien van het logo. bestuursleden jan hanskamp (namens bewonersorganisaties) en roel hoorn (namens ondernemers) van de stichting weerribben-wieden waren betrokken bij de oprichting en de zoektocht naar de nieuwe merknaam. foto: van links naar rechts: jurr van dalen, jan hanskamp, roel van hoorn en douwe oosterveen. dirk brans 📷 stuur jouw foto. ✉️ mail de redactie. 🛠️ meld een correctie.