op 31 mei organiseert buro blooming een informatieavond over dyslexie en neurodiversiteit in het gezondheidscentrum in steenwijk. de avond is bedoeld voor iedereen die interesse heeft en meer wil weten over dyslexie, de specifieke talenten van dyslectici en hun andere manier van denken. verder wordt er uitgelegd hoe je als dyslecticus sneller kan lezen, beter kan schrijven en duidelijker kan communiceren zonder taalles. daarnaast wordt er ingegaan op het neurodiversiteitsmodel. hierbij wordt ervanuit gegaan dat er geen standaardbrein bestaat, maar juist verschillende breinen en vormen van informatieverwerking die ook zichtbaar zijn bij mensen met ad(h)d, autisme, hoogbegaafdheid, hooggevoeligheid. bekend is dat dyslectici moeite hebben met het automatiseren van taal. dit wil niet zeggen dat als je dyslexie hebt, je niet kunt leren of een stoornis hebt. door dyslexie als een stoornis te zien en dyslectici vooral op hun taalvaardigheden te beoordelen worden faalangst en stress onherroepelijk in de hand gewerkt. dit leidt tot onzekerheid, negatieve gedachten, uitstelgedrag, prestatiedrang en perfectionisme. hierdoor ontstaan minstens de helft van de problemen die dyslectici op school of het werk ervaren. tijdens de informatieavond wordt er uitgebreid op in gegaan hoe je als dyslecticus met effectieve methodes vanuit zelfvertrouwen, plezier en rust kan leren en werken. tot slot worden er taalmethodes aangereikt voor het onderwijs waarmee leerlingen met dyslexie effectief kunnen leren en succes ervaren. praktische gegevens: datum: 31 mei 2018 waar: logopediepraktijk steenwijk, sluisweg 8, 8332 jc steenwijk tijd: 19.30 – 21.30 kosten: € 5,00 voor volwassenen en onder de 18 jaar gratis. voor wie: voor iedereen die geïnteresseerd is. aanmelden: stuur een mail naar info@buroblooming.nl of bel 06 16 58 00 44. dirk brans
Open contextspeler
Sluit de contextspeler
op 31 mei organiseert buro blooming een informatieavond over dyslexie en neurodiversiteit in het gezondheidscentrum in steenwijk. de avond is bedoeld voor iedereen die interesse heeft en meer wil weten over dyslexie, de specifieke talenten van dyslectici en hun andere manier van denken. verder wordt er uitgelegd hoe je als dyslecticus sneller kan lezen, beter kan schrijven en duidelijker kan communiceren zonder taalles. daarnaast wordt er ingegaan op het neurodiversiteitsmodel. hierbij wordt ervanuit gegaan dat er geen standaardbrein bestaat, maar juist verschillende breinen en vormen van informatieverwerking die ook zichtbaar zijn bij mensen met ad(h)d, autisme, hoogbegaafdheid, hooggevoeligheid. bekend is dat dyslectici moeite hebben met het automatiseren van taal. dit wil niet zeggen dat als je dyslexie hebt, je niet kunt leren of een stoornis hebt. door dyslexie als een stoornis te zien en dyslectici vooral op hun taalvaardigheden te beoordelen worden faalangst en stress onherroepelijk in de hand gewerkt. dit leidt tot onzekerheid, negatieve gedachten, uitstelgedrag, prestatiedrang en perfectionisme. hierdoor ontstaan minstens de helft van de problemen die dyslectici op school of het werk ervaren. tijdens de informatieavond wordt er uitgebreid op in gegaan hoe je als dyslecticus met effectieve methodes vanuit zelfvertrouwen, plezier en rust kan leren en werken. tot slot worden er taalmethodes aangereikt voor het onderwijs waarmee leerlingen met dyslexie effectief kunnen leren en succes ervaren. praktische gegevens: datum: 31 mei 2018 waar: logopediepraktijk steenwijk, sluisweg 8, 8332 jc steenwijk tijd: 19.30 – 21.30 kosten: € 5,00 voor volwassenen en onder de 18 jaar gratis. voor wie: voor iedereen die geïnteresseerd is. aanmelden: stuur een mail naar info@buroblooming.nl of bel 06 16 58 00 44. dirk brans
Op 31 mei organiseert Buro Blooming een informatieavond over dyslexie en neurodiversiteit in het gezondheidscentrum in Steenwijk.
De avond is bedoeld voor iedereen die interesse heeft en meer wil weten over dyslexie, de specifieke talenten van dyslectici en hun andere manier van denken. Verder wordt er uitgelegd hoe je als dyslecticus sneller kan lezen, beter kan schrijven en duidelijker kan communiceren zonder taalles. Daarnaast wordt er ingegaan op het neurodiversiteitsmodel. Hierbij wordt ervanuit gegaan dat er geen standaardbrein bestaat, maar juist verschillende breinen en vormen van informatieverwerking die ook zichtbaar zijn bij mensen met AD(H)D, autisme, hoogbegaafdheid, hooggevoeligheid.
Bekend is dat dyslectici moeite hebben met het automatiseren van taal. Dit wil niet zeggen dat als je dyslexie hebt, je niet kunt leren of een stoornis hebt. Door dyslexie als een stoornis te zien en dyslectici vooral op hun taalvaardigheden te beoordelen worden faalangst en stress onherroepelijk in de hand gewerkt. Dit leidt tot onzekerheid, negatieve gedachten, uitstelgedrag, prestatiedrang en perfectionisme. Hierdoor ontstaan minstens de helft van de problemen die dyslectici op school of het werk ervaren.
Tijdens de informatieavond wordt er uitgebreid op in gegaan hoe je als dyslecticus met effectieve methodes vanuit zelfvertrouwen, plezier en rust kan leren en werken. Tot slot worden er taalmethodes aangereikt voor het onderwijs waarmee leerlingen met dyslexie effectief kunnen leren en succes ervaren.
Praktische gegevens: Datum: 31 mei 2018
Waar: Logopediepraktijk Steenwijk, Sluisweg 8, 8332 JC Steenwijk
Tijd: 19.30 – 21.30
Kosten: € 5,00 voor volwassenen en onder de 18 jaar gratis.
Voor wie: voor iedereen die geïnteresseerd is.
Aanmelden: stuur een mail naar info@buroblooming.nl of bel 06 16 58 00 44
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
op 31 mei organiseert buro blooming een informatieavond over dyslexie en neurodiversiteit in het gezondheidscentrum in steenwijk. de avond is bedoeld voor iedereen die interesse heeft en meer wil weten over dyslexie, de specifieke talenten van dyslectici en hun andere manier van denken. verder wordt er uitgelegd hoe je als dyslecticus sneller kan lezen, beter kan schrijven en duidelijker kan communiceren zonder taalles. daarnaast wordt er ingegaan op het neurodiversiteitsmodel. hierbij wordt ervanuit gegaan dat er geen standaardbrein bestaat, maar juist verschillende breinen en vormen van informatieverwerking die ook zichtbaar zijn bij mensen met ad(h)d, autisme, hoogbegaafdheid, hooggevoeligheid. bekend is dat dyslectici moeite hebben met het automatiseren van taal. dit wil niet zeggen dat als je dyslexie hebt, je niet kunt leren of een stoornis hebt. door dyslexie als een stoornis te zien en dyslectici vooral op hun taalvaardigheden te beoordelen worden faalangst en stress onherroepelijk in de hand gewerkt. dit leidt tot onzekerheid, negatieve gedachten, uitstelgedrag, prestatiedrang en perfectionisme. hierdoor ontstaan minstens de helft van de problemen die dyslectici op school of het werk ervaren. tijdens de informatieavond wordt er uitgebreid op in gegaan hoe je als dyslecticus met effectieve methodes vanuit zelfvertrouwen, plezier en rust kan leren en werken. tot slot worden er taalmethodes aangereikt voor het onderwijs waarmee leerlingen met dyslexie effectief kunnen leren en succes ervaren. praktische gegevens: datum: 31 mei 2018 waar: logopediepraktijk steenwijk, sluisweg 8, 8332 jc steenwijk tijd: 19.30 – 21.30 kosten: € 5,00 voor volwassenen en onder de 18 jaar gratis. voor wie: voor iedereen die geïnteresseerd is. aanmelden: stuur een mail naar info@buroblooming.nl of bel 06 16 58 00 44. dirk brans
op 31 mei organiseert buro blooming een informatieavond over dyslexie en neurodiversiteit in het gezondheidscentrum in steenwijk. de avond is bedoeld voor iedereen die interesse heeft en meer wil weten over dyslexie, de specifieke talenten van dyslectici en hun andere manier van denken. verder wordt er uitgelegd hoe je als dyslecticus sneller kan lezen, beter kan schrijven en duidelijker kan communiceren zonder taalles. daarnaast wordt er ingegaan op het neurodiversiteitsmodel. hierbij wordt ervanuit gegaan dat er geen standaardbrein bestaat, maar juist verschillende breinen en vormen van informatieverwerking die ook zichtbaar zijn bij mensen met ad(h)d, autisme, hoogbegaafdheid, hooggevoeligheid. bekend is dat dyslectici moeite hebben met het automatiseren van taal. dit wil niet zeggen dat als je dyslexie hebt, je niet kunt leren of een stoornis hebt. door dyslexie als een stoornis te zien en dyslectici vooral op hun taalvaardigheden te beoordelen worden faalangst en stress onherroepelijk in de hand gewerkt. dit leidt tot onzekerheid, negatieve gedachten, uitstelgedrag, prestatiedrang en perfectionisme. hierdoor ontstaan minstens de helft van de problemen die dyslectici op school of het werk ervaren. tijdens de informatieavond wordt er uitgebreid op in gegaan hoe je als dyslecticus met effectieve methodes vanuit zelfvertrouwen, plezier en rust kan leren en werken. tot slot worden er taalmethodes aangereikt voor het onderwijs waarmee leerlingen met dyslexie effectief kunnen leren en succes ervaren. praktische gegevens: datum: 31 mei 2018 waar: logopediepraktijk steenwijk, sluisweg 8, 8332 jc steenwijk tijd: 19.30 – 21.30 kosten: € 5,00 voor volwassenen en onder de 18 jaar gratis. voor wie: voor iedereen die geïnteresseerd is. aanmelden: stuur een mail naar info@buroblooming.nl of bel 06 16 58 00 44. dirk brans